Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1,6HDi vs 2,0HDi


Dcharlie

Recommended Posts

Koncepce motorů je shodná pokud se zajímáš o provedení se 16V.Náhled na cenu pov. ručení je bez diskuze.Další náhled je na provedení auta, jeho váhu, co od něho očekáváš, jestli chceš 6 st. převodovku apod, a tedy i pořizovací cenu.To, co tady padá jako zaklínadlo, objem ničím nenahradíš, je o fajnovosti nebo trvanlivosti motoru z pohledu zacházení s autem a jeho využití.1,6 je určitě úspornější než 2l, ale až tak ne rozhodujícím způsobem.Jezdím s 1,4 Cliem, 1,8 Focusem, 1,9 octavií, 2l v Peugeotu, vše v dieslu.Všechny atributy výhod bych dal do 1,8 , ale bohužel jí Peugeot nevyrábí. A proto jsem šel do 2l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: js307

mám 307 break 1.6. HDi 80kw a jsem maximálně spokojen. A když to srovnám se švagrovou 307 break 2.0 HDi 66 kw, tak mám naprosto luxusní motor, kděžto on takovej trošku línej traktůrek :super

Rozdíl musí být, vzhledem k odlišnému výkonu.

Ta jednašestka je brko!

1,6 HDI 80kW krouťák 240 Nm

2,0 HDI 66kW krouťák 205 Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %.

Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji .

Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená.

:super:super:super:super:super:super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marshall

1,6 HDI 66kW kroutící moment 215 Nm při 1750 ot.

2,0 HDI 66kW kroutící moment 205 Nm při 1950 ot.

Jednašestka je novější konstrukce a lépe odhlučněná.

Pojistka je nižší, ale jak u které pojišťovny.

2.0 HDI 79kW kroutící moment 250 Nm při 1750 ot.

ať máš z čeho vybírat:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leos

Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. ;)

To ti věřím, že 136 koňských sil musí s tímto vozidlem pořádně cvičiti a zároveň si umím představit ten požitek z jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám 1,6 HDi 80 kW. Je to výborný motor a dá sa s ním jazdiť veľmi úsporne. Tento motor má rád otáčky, ako všetky 16V motory. Je oproti 2,0 HDi podstatne tichší. Pozri si toto: http://www.brnocar.cz/technika/16hdi.htm. Mal som aj 2,0 HDi v 307 krátkej. Ten motor nie je zlý, len na SW/Break je podľa mňa slabý. Pokiaľ chceš aj športovo jazdiť, tak zober 2,0 HDi 100 kW a máš to aj so 6-rýchlostnou prevodovkou.

[upravil dne 6/4/07 Martinsk]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mares

Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %.

Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji .

Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená.

:super:super:super:super:super:super:super:super

Stručně řečeno, tento výše uvedený motor je správná volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...