mifa Odesláno 30. březen 2007 Sdílet Odesláno 30. březen 2007 Palubka proletována,čidlo odzkoušeno z jiného auta,a stejně tachometr nemaká,nevíte někdo,jaké proudy mají být na těch 3 drátech z čidla?A pak do které svorkovnice na palubce je zapojený tachometr, a ketré jsou to dráty na svorkovnici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 na dratech cidla je +12V - pin1, zem - pin2 , a signal - pin3 , signal ma pravouhly prubeh, tusim ze 0,8V je spodni hodnota a 9V horni hodnota ( ty hodnoty nejsou presny, mam to ted jen z hlavy ) Pocet impulsu za cas se pak prepocitava na rychlost U noveho modelu jde pak signal do jednotky BSI a tak posila data do budiku, takze zezadu budiku ten drat od cidla nenajdes, to jen v pripade stareho modelu. BTW proc mas tenhle dotaz v sekci 306, kdyz mas novej model 406 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 6. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Původně zaslal: Ferry na dratech cidla je +12V - pin1, zem - pin2 , a signal - pin3 , signal ma pravouhly prubeh, tusim ze 0,8V je spodni hodnota a 9V horni hodnota ( ty hodnoty nejsou presny, mam to ted jen z hlavy ) Pocet impulsu za cas se pak prepocitava na rychlost U noveho modelu jde pak signal do jednotky BSI a tak posila data do budiku, takze zezadu budiku ten drat od cidla nenajdes, to jen v pripade stareho modelu. BTW proc mas tenhle dotaz v sekci 306, kdyz mas novej model 406 ? Tak to je můj neznalostní problém,já zapoměl,udat,že je to na 306.Kámoš koupil 306 rok 98 1.4 a já mám 406 a pomáháme si navzájem radou i rukou:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.