Ladis-s Odesláno 27. březen 2007 Sdílet Odesláno 27. březen 2007 Cus, nemate nekdo zkusenosti se zastavbou dvoulitru? mam ten novejsi model 306 z roku 97 a v nem 1.6. Zajimalo by me co vsechno je potreba menit kdyz tam chci dat dvoulitr a jestli je to nejaky problem. Diky Ladis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 1. duben 2007 Sdílet Odesláno 1. duben 2007 určitě to jde vyměnit,pokud se jedná o stejny typ vozu...slovo nejde neznám:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 1. duben 2007 Sdílet Odesláno 1. duben 2007 no jestli s tim chces jezdit po silnici, tak napriklad papiry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 27. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2007 No jde mi o to jestli se musi menit cela elektrika, nebo jestli je delena na dve casti a vymeni se jen ta motorova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Vznikne neprodejný kus, aneb jak se nadřít a nic nezískat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 28. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2007 Původně zaslal: P607Olda Vznikne neprodejný kus, aneb jak se nadřít a nic nezískat. A kdo říká že ho chci prodávat. Já s tím autem chci jezdit. Je mi jasné že je to dost problém po papírové stránce, ale i to se dá zařídit. Pokud vyměním i brzdy, tak se dá přestavba nechat schválit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. duben 2007 Sdílet Odesláno 28. duben 2007 Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307). Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou. Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek. [upravil dne 28.4.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 28. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2007 Původně zaslal: P607Olda Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307). Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou. Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek. [upravil dne 28.4.2007 P607Olda] Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgacek Odesláno 28. duben 2007 Sdílet Odesláno 28. duben 2007 Hodně štěstí, vydal ses na dlouhou trať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 28. duben 2007 Sdílet Odesláno 28. duben 2007 Původně zaslal: Ladis-s Původně zaslal: P607Olda Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307). Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou. Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek. [upravil dne 28.4.2007 P607Olda] Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude. A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 29. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Původně zaslal: Lavak_Bob Původně zaslal: Ladis-s Původně zaslal: P607Olda Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307). Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou. Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek. [upravil dne 28.4.2007 P607Olda] Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude. A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet? Prave ze ja mam cabrio a sehnal sem ho v relativne dobrym stavu a za takovy s dvoulitrem bych dal masli. A ta sestnactka je lenoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Tak to je neco, to ti zavidim. Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil. V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu. Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 29. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Původně zaslal: P607Olda Tak to je neco, to ti zavidim. Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil. V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu. Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp. Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode , ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil. [upravil dne 29.4.2007 Ladis-s] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Myslím, že vynaložená práce nebude odpovídat výsledku a ve finále budeš nešťastnej jak šafářův dvoreček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 když se stím chceš tak trápit tak tam dej aspon 3litr,to pak bude tahat:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest brouk Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 když dvoulitr tak 2,0 16v at to stojí za to.....100kw to už aspon rozhýbe....budeš ale měnit celý agregát s elektrikou...možná by stačil 2,0 s XSi ten má 89kw a jede už slušně...ten mi tu leží komplet.......mnoho trpělivosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Původně zaslal: Ladis-s Původně zaslal: P607Olda Tak to je neco, to ti zavidim. Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil. V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu. Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp. Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode , ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil. [upravil dne 29.4.2007 Ladis-s] Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djfrozen Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Původně zaslal: OK406 Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš. ja myslim ze nacipovani tomuhle motoru moc nepomuze jelikoz nema turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 agregat z s16 ma 120kW, ale bude to taky za ranu... zas tolik tech motoru totiz neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis-s Odesláno 2. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2007 Původně zaslal: OK406 Původně zaslal: Ladis-s Původně zaslal: P607Olda Tak to je neco, to ti zavidim. Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil. V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu. Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp. Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode , ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil. [upravil dne 29.4.2007 Ladis-s] Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš. Načipování přidá maximálně tak 6kW, a to je jak prd. Prave ze to chce mit nejdriv dobrej zaklad kterej se da takhle doladovat. Ten motor z S16 je asi nejzajimavejsi . Netusite nekdo za kolik se prodavaj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.