Jump to content
Sign in to follow this  
Ladis-s

Motor 2.0i

Recommended Posts

Cus,

nemate nekdo zkusenosti se zastavbou dvoulitru? mam ten novejsi model 306 z roku 97 a v nem 1.6. Zajimalo by me co vsechno je potreba menit kdyz tam chci dat dvoulitr a jestli je to nejaky problem.

Diky Ladis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Vznikne neprodejný kus,

aneb jak se nadřít a nic nezískat.

A kdo říká že ho chci prodávat. Já s tím autem chci jezdit. Je mi jasné že je to dost problém po papírové stránce, ale i to se dá zařídit. Pokud vyměním i brzdy, tak se dá přestavba nechat schválit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lavak_Bob

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet?;)

Prave ze ja mam cabrio a sehnal sem ho v relativne dobrym stavu a za takovy s dvoulitrem bych dal masli. A ta sestnactka je lenoch :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že vynaložená práce nebude odpovídat výsledku a ve finále budeš nešťastnej jak šafářův dvoreček

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest brouk   
Guest brouk

když dvoulitr tak 2,0 16v at to stojí za to.....100kw to už aspon rozhýbe....budeš ale měnit celý agregát s elektrikou...možná by stačil 2,0 s XSi ten má 89kw a jede už slušně...ten mi tu leží komplet.......mnoho trpělivosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš.:myslim

ja myslim ze nacipovani tomuhle motoru moc nepomuze jelikoz nema turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš.:myslim

Načipování přidá maximálně tak 6kW, a to je jak prd. Prave ze to chce mit nejdriv dobrej zaklad kterej se da takhle doladovat. Ten motor z S16 je asi nejzajimavejsi :) . Netusite nekdo za kolik se prodavaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×