Bohouš Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Tak dle dřívějších rad jsem u motoru začal s měřením tlaků a tlaky se pohybují mezi 8,5 - 9. Je to dostačující, případně co dál ??? :mrk Předem díky za info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Je to změřené dobře? To je dost bída... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 taky bych to videl spis neco pres 10. To jsi meril sam? [upravil dne 26.3.07 .mycTD] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Hmmmm bohužel je to měřené určitě dobře - neměřil jsem to totiž já, ale můj servisman. Řikal, že nový motor by měl mít cca 11 a raději mě asi neřikal co by stálo přiblížení se k těmto tlakům, protože už tak jsem mu tam nechal mašli za spojku, tlumiče, brzdy, náplně atd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPavel Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 To jsou malé tlaky. Takové jsem měl na mazdě a s chutí papkala olejíček. Jak jsi na tom se spotřebou oleje a s kouřivostí motoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Já ti klidně řeknu, co by stálo to přiblížení, tak 30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPavel Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Původně zaslal: oddie Já ti klidně řeknu, co by stálo to přiblížení, tak 30 Tak tak. Pokud to auto nemiluješ tak se to snad ani nevyplatí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Olej to vůbec nežere a nekouří. Jen se dost rychle hřeje olej......na ten olej mě bylo porazeno ať tam naleju xeramic, že to je jedina srágora, která jakž takž trochu funguje a trochu ulehčí tření v motoru. Jinak k těm tlakům - nemá to na něco zásadní vliv, že ten motor má takovéhle tlaky ??? Oddie - 30 Tak to se snad raději pokusím sehnat motor v lepším stavu a nechám si ho přehodit. I když tam samozřejmě nikdy nevím co a jak. MPavel - do toho auta jsem teď za cca půl roku dal mnohem větší částku a ten motor je poslední co není \"zgenerálkováno\". [upravil dne 26/3/2007 Bohouš] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Pochybuju, že na tom nějaký jiný starý motor bude nějak zásadně líp, všechny mají najeto mnógo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Na co mají ty tlaky vlastně vliv ???? Jinak si teda začnu pomalu připravovat tu třicítku.....:roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Bohousi mam takovy divny pocit s tiho tveho auta a servisaka , mel by ti sam navrhnout co dal a nejdrive bych resil ten motor a potom dalsi veci kolem . Maly tlak muze byt zapricineny mnoha vecma , jen zalezi kolik do motoru chces investovat a jestli se ti to vyplati s tvym poctem najetych kilometru , nezapomen ze po generalce se musi cely motor opet zajizdet a najet nejake potrebne KM nez s nim zacnes jezdit na plny plyn , udava se az 10t KM a to nelepe delsi cesty (a na spotrebu benzinu ta generalka nebude mit velky vliv) . Niske tlaky byl u me jeden z duvodu proc jsem si radeji poridil jinou 405 4x4 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 No já bych to především neřešil, startuje a nežere olej? Spousta benzínů měla u nás v servise 7-8 bar a chodili relativně bez problémů..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPavel Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 to Bohouš: Jestli ti to nežere olej a nekouří vůbec bych to neřešil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 barenst - servisák je v poho, i když takhle to možná nevypadá. Jenom má moře práce a udělá mě vždy co si řeknu. Auto u něj bylo teď né kvůli motoru, ale hlavně kvůli spojce co jsem utrhl na zimním klouzání (+ další věci). To měření tlaků jsem chtěl jen bokem k tomu, protože jinak by cena byla dalších 30 a opravdu se mě naráz nechce dávat skoro 60 za opravu i když se mě zatím quatro líbí.....musím to dávkovat postupně. Navíc ten motor jezdí a to velice slušně. Nečoudí nežere olej, ale prostě mám pocit, že by mohl jet lépe. Spotřeba se odvíjí od mé pravé nohy - to už jsem zjistil Já s tím autem najedu tak cca 20 tisíc ročně - spíš méně. Mám to spíše jako koníčka. Pokud ty nízké tlaky motoru nevadí, tak to ještě chvíli vydrží a pak se uvidí.....každopádně díky za rekaci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Rebik + Mpavel - startuje na drc a olej opravdu nežere, mezi výměnama nic nedolévám, ale měním olej po 10.000 km., nekouří........jen ten hřející se olej. Uvidíme co s tím udělá ten xeramic - aspoň pro ten pocit. Jinak v bráchově quatru ten motor ve 4500 otáčkách pěkně zabere, kdežto ten můj nic - má stejnej tah od začátku do konce. Zase je pravda, že brácha má do těch 4500 mrtvolu. Alespoň mě to tak přijde, ale možná si to jen namlouvám :D Koneckonců nemůžu chtít zázraky od 15 let starý čtyřkolky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Co si pamatuju tlaky u mojeho mazlika když jsem to nechával kontrolovat kdysi dávno je to už 4roky tak byli kolem 10-10.5 ale je to už 4roky... Ale jak řikám je to 4roky.... ale olej nepapá docela to i jede.... startuje... takže to neřeším. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Nesmíte zapomenout, že každý měřící přístroj má nějakou toleranci. Pokud jsou tlaky rovnoměrné, nežere to olej a nekouří do modra, tak asi neřešit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.J. Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Původně zaslal: MPavel Původně zaslal: oddie Já ti klidně řeknu, co by stálo to přiblížení, tak 30 Tak tak. Pokud to auto nemiluješ tak se to snad ani nevyplatí... No kdyby jsme 405-ky nemilovali, tak ty staré vraky už dávno nemáme.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Řešit či neřešit motor je holt otázka. Když nežere olej a nedělá problémy, tak to řešit nemusíš, ale zeptej se třeba Jehlixe, jak se choval ten jeho motor před a po generálce u Vašendy... myslím, že v tom přeci jen malinko rozdíl bude Je to jen otázka toho, zda ti ten rozdíl stojí za těch 30tis nebo ne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PP205 Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Mi16 ma 10,4 normalni kompresi, pokud mas 8-9 je vse ok bud v klidu moje bejvala 205 mela komprese 6-7 a furt to bylo letadlo GO jsem si delal sam a vysla me na 10tis, rozdil tam byl ale kdyz si to nedokazes udelat sam prd na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.