lampros Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Při jízdě u 406 r.v. 2000,se mě nepravidelně stává, že spadne tachometr na nulu. A je cítit úbytek výkonu. Stává se to jednou za den, nebo taky týden nic, prostě nepravidelně. Po ujetí asi 1-5 km zase tachometr a výkon naskočí. Pokud jste se někdo již setkal s touto závadou, poraďte prosím. Děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila_S Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Původně zaslal: lampros Při jízdě u 406 r.v. 2000,se mně nepravidelně stává, že spadne tachometr na nulu. A je cítit úbytek výkonu. Stává se to jednou za den, nebo taky týden nic, prostě nepravidelně. Po ujetí asi 1-5 km zase tachometr a výkon naskočí. Pokud jste se někdo již setkal s touto závadou, poraďte prosím. Děkuji. A je to tachometr nebo otáčkoměr - jestli ti padá tacho na nulu a přitom jedeš, tak je závada někde v elektrice ne? Tacho nemá s výkonem nic společného, to ti ukazuje, jak rychle jedeš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampros Posted March 25, 2007 Author Share Posted March 25, 2007 Původně zaslal: komisar a co máš za motor nebo to je autíko na baterky???To hlavní chybí nafta či benzin či další TTD:papa Je to nafta, 80kw motor. Hdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajk Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Tak tenhle problém mám taky. Už jsem se na to tady ptal, ale příčinu jsme nenašli (), (). Mám k tomu nové poznatky. Všiml jsem si, že když se mi to stane, tak: -je vlhko a zima -nebo jsem autopředtím pořádně umyl -nebo jedu a prší Teď už se mi to poměrně dlouho nestalo (asi tak měsíc). Průběžně sleduji diskuze a zjišťuji si různé poruchy čidel, při kterých se rozsvítí kontrolka diagnostiky, abych věděl, čím to asi není) Protože když se to stane, tak KONTROLKA DIAGNOSTIKY ANI ŽÁDNÁ JINÁ SE NEROŽNE). Bude to asi v elektrice někde pod kapotou, ale víc zatím nevím. Jak něco zjstíš, tak dej vědět! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampros Posted March 25, 2007 Author Share Posted March 25, 2007 Mě to dělá ať je sucho nebo vlhko, teplo nebo zima. To je fuk. A kontrolka taky žádná nesvítí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Tak se hlásím také mezi ty, kterým se to stalo (než jsem našel toto vlákno, tak jsem svoji příhodu napsal sem: ). Mé dva poznatky, kterými přispěji do diskuze: 1. Teorie o vlhkosti: V sobotu jsem poprvé dělal desinfekci klimatizace pěnou a tak je možné, že se to dostalo i někam, kam nemělo (malou dávku jsem stříkl i uvnitř vozu v prostřed se zasunutou hadičkou na doraz). V neděli jsem moc nejezdil a v pondělí se to stalo. 2. Našel jsem jeden zajímavý příspěvek, který přímo potvrzuje, že podle informací pro tachometr se řídí i vstřikování motoru: Původně zaslal: marek 406 Dával jsem si vyměnit spojku a servali mě náhon na tachometr v servise. Auto vůbec nejelo, cukalo no prostě hrůza. Tak mě museli dát nový snímač, byl jsem u toho když to montovaly. Je to mechanický ozubený šnek. Takový kovový váleček. Ovšem kvůli tomu museli opět rozmontovat poloosu a ještě něco se zpodu z bloku motoru.V servise se mě omluvily. Divím se že vám jede auto když Vám nejde tachometr. Protože počítač si bere informace o rychlosti a to také mimo jiné řídí proses vsřikování nafty do motoru jak mě bylo řečeno. . Proto to nemůže být ve snímači rychlosti ale pouze v tachometru usuzuji. Takže možná problém s čidlem, nebo na cestě od čidla k řídící jednotce (předpokládám, že z té to jde na vstřiky a do tachometru). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paflachina Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Původně zaslal: Mila_S Původně zaslal: lampros Při jízdě u 406 r.v. 2000,se mně nepravidelně stává, že spadne tachometr na nulu. A je cítit úbytek výkonu. Stává se to jednou za den, nebo taky týden nic, prostě nepravidelně. Po ujetí asi 1-5 km zase tachometr a výkon naskočí. Pokud jste se někdo již setkal s touto závadou, poraďte prosím. Děkuji. A je to tachometr nebo otáčkoměr - jestli ti padá tacho na nulu a přitom jedeš, tak je závada někde v elektrice ne? Tacho nemá s výkonem nic společného, to ti ukazuje, jak rychle jedeš. Hoj,už jsem to psal na vlákno které založil Leo, ale hodim to i sem.Mám taky 406 r.v. 2000 benzin a dělá mi to to samé co napsal Lampros.Taky mi padá tachometr at je teplo,déšt nebo zima.A taky mi trochu klesne výkon motoru.Myslim,že to teda asi přímo v budících nebude,že to bude někde v kabelech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiZiPoK Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Ahoj, prave jsem se chystal na podobny prispevek HDI, 80kW, 2001 Bez varovani padne rucicka tachometru, lze pocitit mensi ubytek vykonu. Pri takovych akcich se ridim podle otackomeru. Zajimavy je, ze pri takovych stavek palubni PC nema informaci o spotrebe !!!, ma info ze auto nejede .. spotreba je " ---- / 100km ". je pravda, ze pred tim jsem mel problem s volnobezkou na alternatoru, ze by nejaky kabel by uz "nekabeloval" 100%? Zdravi WiZi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedo Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 pridavam sa ... mam rovnaky problem pravidelne tak raz do mesiaca to spravi ... myslim ze je to tym cidlom na prevodovke .. skusal ho niekto vymenit za nove s pozitivnym vysledkom ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.