petross Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 prosim potřebuji radu, před dvěma roky jsem měnil lambdu (vadna -řekli na emisich). chtěl jsem ušetřit a dal jsem misto origoš , univerzal . museli pry přehodit nějake draty ,pry ta uni.nepasuje. byla to chyba protože se mi zda že je zase v tahu .nevim to sice jistě ale podle spotřeby (cca o 2 litry) si to mylim .chtěl bych dat spatky novou origoš ale nevim ktere draty otočili-měnili.mohli by ste mi napsat barvy -označeni těch dratu. peugeot 405gri 77kw rv.88 4vstřik ,kat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
durino81 Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Původně zaslal: petross prosim potřebuji radu, před dvěma roky jsem měnil lambdu (vadna -řekli na emisich). chtěl jsem ušetřit a dal jsem misto origoš , univerzal . museli pry přehodit nějake draty ,pry ta uni.nepasuje. byla to chyba protože se mi zda že je zase v tahu .nevim to sice jistě ale podle spotřeby (cca o 2 litry) si to mylim .chtěl bych dat spatky novou origoš ale nevim ktere draty otočili-měnili.mohli by ste mi napsat barvy -označeni těch dratu. peugeot 405gri 77kw rv.88 4vstřik ,kat Myslim, ze vsetky lambda sondy (stvordrotove) sa robia v standardnych farbach a nie je tam co pokazit. Byva to par bielych drotov, co je vyhrievanie a par cierny-sivy drot, co je vstup do riadiacej jednotky. Ak sa zapoja spravne farby do originalneho zapojenia v motore, malo by byt vsetko OK. Ja som napr. na 309 menil lambdu tak, ze som odstrihol droty za konektormi (blizsie k sonde) a nadpojil som farby tak, aby sedeli. Dal som si tam tiez lambdu univerzal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.