Dušan Odesláno 4. srpen 2003 Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 čau,nemá někdo na Míčku zaslepenej tenhle ventil?Zajímalo by mě jaký sou zkušenosti.Příde mi to jako ekologickej nesmysl... :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. srpen 2003 Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 EGR na MIcku???? LOOOOOOL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 4. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 4. srpen 2003 Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 proc lol? jeden kluk z telce ho na Micku ma, ale nutno podotknout ze to ma ponekud vytuneny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 4. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 Mašinka: a vo to mi právě de... když to fungluje na jinejch kárách tak proč né na 405.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 4. srpen 2003 Sdílet Odesláno 4. srpen 2003 ma to vubec 206? ... sem si toho nevsimnul ... pri letmem pohledu pod kapotu ... meho 1.4 350ps beastu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 5. srpen 2003 Sdílet Odesláno 5. srpen 2003 A jéje zase nevím co to je. Pánové co je to EGR ventyl a k čemu to slouží? Ještě jsem se chtěl zeptat našel jsem zhruba mezi vzduchovou klapkou a vzd. váhou takovej černej váleček do kterýho jde z jedný strany dvoupinovej konektor a hadička a z druhé strany jde jen hadička upevněná pod vzduchovou klapkou kousek od plynového přepínače. Na co to tam je? Mění se to? Má to na něco vliv a na co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. srpen 2003 Sdílet Odesláno 5. srpen 2003 EGR ventil = ventil mezi sacím a výfukovým potrubím, slouží k přísávání spalin zpět do sání - odtud název, je to zkratka Exhaust Gas Recirkulation či tak nějak... prostě, při určitých režimech běhu motoru přisává část spalin zpět do sání, znovu je spaluje, a trochu tak zmenšuje emise. Při volnoběhu a při plném plynu je to zavřené, otevírá jen při částečném zatížení. Je to spíš pro zlost, než k užitku, zasírá to sání... Maj to diesely (min. DJZ) od r.88. Jestli to ale má i Mi16-ka, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 8. srpen 2003 Sdílet Odesláno 8. srpen 2003 Mám to na dieselu a mám to zaslepený ... Jak se dá překontrolovat správná funkčnost EGR ventilu ?? D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 8. srpen 2003 Sdílet Odesláno 8. srpen 2003 EGR ventil ma ridici jednotku a v pripade problemu vraci chybove kody (dosti obecne), ktere umeji precist na diagnostice a jejich vysvetleni lze najit ruzne na netu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. srpen 2003 Sdílet Odesláno 11. srpen 2003 Funkčnost EGR ventilu se dá jednoduše ověřit vizuálně - na běžícím motoru se pomalu přidává plyn, a sleduje se ovládací tyčka ventilu. Po dosažení určitých otáček se tyčka zasune, a motor malinko změní zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.