kezalb Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Objevuje se větší množství nafty okolo vstřikovaču, Není mi jasné jestli je možné přetěsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fana-jani Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 pravděpodobně máš povolený holendr na vstřikovači.Podrž klíčem ten holendr na vstřiku a povol převlečnou matici na trubce.Dotáhni holendr na vstřiku a poté dotáhni matici.Mělo by to být o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Povol trubku na obou koncích a znova dotáhni převlečný matice. Taky mi to dělalo po výměně vstřiků a vypadalo to že to teče z holendru. Po znovupřetažení sucho. Když sem dotahoval jen tu matici na vstřiku furt to sáklo, až když sem povolil oba konce a dotáhnul, pořádně si to sedlo a už neteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Este predtym skontroluj ci to netecie zhora, ako su na vstrekoch prepadove hadicky. Cely vrch sa da lahko vybrat (jedna perova svorka), vo vnutri je po jednej malej okruhlej gumicke, po jej vymene sa prestala objavovat nafta okolo vstrekov. A bolo jej tam niekedy tolko, ze bol flak na zemi. Stalo sa mi to na oboch P406 2,0HDI, gumicky som zohnal v peugeote za 100.- (4 ks). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.