Fusion Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Mrkenětě na pěkně napsanej článek: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007031701 Jestli to je někdo z klubu netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Zajímavý článek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Článek je hodně zajímavej, pěkný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Chválím, docela povedené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Pěkně napsaný... supr počtení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 self repairing system :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dtyrkas Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 ...... bodejt by ne, kdyz cerpadlo a turbo jsou od jinych firem, nez je Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 22. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Mě se nedávno opravilo servo řízení Self repairing systémem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Do 205 to asi nedávali co? Možná by se vyplatilo si systémek zacvakat, dával jsem za rameno 2800,- Kč a to jen díky tomu, že měl mechanik brutální slevu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Vertex - měl jsi chvilku počkat a self repair system by se o to postaral :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: dtyrkas ...... bodejt by ne, kdyz cerpadlo a turbo jsou od jinych firem, nez je Peugeot stejne jako minimalne pulka komponentu auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oliver Riedel Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Hezkej článeček,přečetl sem si i ten o 405 a je to pěkně napsaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Ja bych chtěl taky 605, ale ty zavady mě docela děsí:oIkdyž není auto jako aute že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigosak Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Hezky popsaný, ale článek z 5.3. o P307 :o:o, jedná se fakt kdo na co narazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oliver Riedel Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Jo,můžeš mít auto x let bez závad,pak koupíš to samý a je to zrovna škopek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Zrovna ten článek o 405 je v celkem pozitivnim duchu, ale o 605 v negativnim (vím o těch hlavách u 2.5 TD, ale kvůli tomu bych celou řadu neodepisoval). Je to opravdu o kusu a hlavně předchozím majiteli (majitelích). Jinak Self repairing systém funguje nejen u aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: Oliver Riedel Jo,můžeš mít auto x let bez závad,pak koupíš to samý a je to zrovna škopek. to mi povidej. jedna 106ka doma 5let a bez zavad a druha jde po pul roce do sveta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skupko Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Mno zaujimavy clanocek, akurat trochu rozporuplny...predpokladam, ze sam majitel nema jasno v pocitoch k tomu autu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 no ja bych to komentoval asi takhle.... na 605tce se moc veci nesere...proste jako ostatni, jestli se neco na tohle aute sere tak je to pod kapotou..motor a ty veci kolem Samotna 605, napravy kastle(mimochodem ta je paradni, otcova 406 a ta kvalita laku je o nicem oproti 605..tam je to echt gold) interier, elektrika..vsechno vpohode, ale bohuzel motory cerpadla turba...proste to je vylitane jak prase. Ja jsem za posledni pulrok vrazil do auta 50 klacku. Vesmes pretesneni, opravy, vymeny..vsechno motor(krome teda vymeny vsech kotoucu). Jak se dana vec jednou udela je zase na dlouho pokoj, jenze v tom obdobi ve kterem se nachazim ...budu lamat za chvili 300tkm se proste sere 90% veci, ktere majitele aut do 150 max. 200tkm neznaji. Uz si planuju napr. turbo...je mi jasne, ze do roka ci dvou padne, je to taky jedna z mala veci co jeste nepadla, a tusim, ze tam bude jeste origo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skupko Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Mno ja som bol prekvapeny, ked som na svojom milaskovi tento rok menil vyfuk z \'91...cize original!!! :aut:papa Mierne , ale prepacia ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.