zoby Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 tak jsem dneska zjistil, že mám diravou přivodní trubku nafty k motoru. bude nějaký problém když koupím měděnou trubku odpovídajícího průměru a naohýbám ji do požadovaného tvaru a dám ji tam? jde o tu trubku co vede pod autem od nádrže do motorového prostoru. myslím si že by problém být neměl, ale raději se ptám, třeba nafta způsobí rychlou korozi mědi a to bych nerad, abych to memusel za rok měnit znovu [upravil dne 21/3/07 zoby] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigosak Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Původně zaslal: otec Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní. Může to být i pravda. Ale co udělá nafta s povrchem mědi?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Klidně to dej měděné, to co bys dostal u Peugeotu by pravděpodobně bylo taky v mědi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2007 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 nafta neudělá s mědí nic, ale solanka ze silnice a měď se moc nesnáší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Není třeba vymýšlet vymyšlené. Na jakékoliv auto když se dají měděnné trubky např. na brzdy tak ty trubky to auto přežijí. Vždyť je to proboha mnohokrát vyzkoušeno v praxi, tak naco kolem toho žvanit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 24. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2007 takže měděnou trubku jsem nakonec nedával. v katalogu ND jsem si našel že nová trubka stojí v peugeotu 350 kč. jsou 2 průměry - 8 a 10 mm. já mám tu 10 mm a ta se chlapci v peugeotu jevila, že je celá rovná, ta moje je naohýbaná, jsem mu na to řekl, že tam na to není místo aby byla rovná, že je určitě taky naohýbaná, a chlapec z toho byl nějaký zmatený... ale v peugeotu ji neměli skladem a do dalšího dne jsem čekat nemohl, tak jsme tu děravou zaletovali mosazí. pro otec: palivové trubky v mědi klidně, ale na brzdové bych s mědí nešel, tam bych měl z mědi strach, je přece jen měkčí jak ocel. originál jsou ocelové, jak brzdové, tak i palivové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Měděné se běžně dávají v náhradě i na brzdy, nicméně nesplňují pevnost, pro kterou jsou orig. brzdové trubky homologovány. Ne že by v praxi nevydržely, ale nesplňují. Jinak v metráži se dodává oboje, jak měděné, tak ocelové s plastovým potahem, takže je dostatečně na výběr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.