jaudax Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Zdravím. Mám pro změnu problém s tím, že jak mám studený motor, nastartuji a chci se rozjed, tak mi začnou kolísat otáčky a a začne se to jakoby přehlcovat. To trvá asi 30 sekund a pak už to fukguje jak má. Pokud to nechám chvilku na volnoběh, tak to funguje normálně. Teplý motor to nedělá a startuje to hned. 2) A dotaz číslo dvě. Kde je na 307SW rok 2002 2,0(100kw) palivový filtr? Pokud jsem se dobře díval, tak před pravým zadním kolem jak u 406 není - teda pokud ho tam někdo nezapoměl dát!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 21. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Nikdo neví čím by to mohlo být??? Co jsem tu našel tak třeba čidlo vzduchu - je to možné? - Jak ho zkontroluju případně vyčistím ??? Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Pri tomto motori niekedy zvykol robit tento problem aj software pocitaca motora, nespravne riadil zahrieavnie motora, preto sa tam nahraval novsi program ktory to vyriesil. Moze to byt kludne aj tym. A palivovy filter by mal byt dole pri nadrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 21. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2007 software by tam měl být dobrý. alespoň když jsem byl v peugeotu naposled, tak mi ho přehrávali - prý svolávací akce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 23. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Prosím nikdo neporadí??? Halooo. Podělte se o zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanNR Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 ...hmmm.....toto robilo aj mne......ale potom to samo prestalo.....zvycajno som to vtedy trochu vytocil na neutrale na 3500 - 4000 otacok a kolisanie prestalo.....netankujes nejaky metro alebo hypernova benzin??.....mne to robilo vtedy....odkedy tankujem OMV tak mi to neurobilo....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Mě se stalo něco podobného, ale motor byl teplý. Jel jsem por tátu do práce. Zastavil na parkovišti a čekal pár minut. Při odjezdu jsem nastartoval a motor se začal jakoby dusit, nebo něco v tom smyslu. byl jsem z toho popravdě dost vydřenej. trvalo to asi tak 10s. Pak mi napadlo zkusit to protočit. Udělal jsem to, motor se vzpamatoval a od tý doby už to naštěstí neudělalo. Na příčinu jsem doteď nepřišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Podotýkám, že benzin byl Shell V-Pover, takže kdyby to bylo beňem, tak by to bylo asi dost smutný kino. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 24. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Dělalo mi to na nějakém benzínu no name ale ten byl zbytek a pak jsem tam dal shell v-power 100oktanu. Motor se sice zklidnil - to bylo slyšet, ale problémy přetrvaly! Dělá to jen když je motor studený! Teplý už ne! THX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullit Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 mne jemne kolisali otacky /cca +/- 100 ot./ na volnobeh, ale pri teplom motore, po cca 100 000km. pomohlo vycistenie a premazanie ulozenia skrtiacej klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 25. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2007 ono to kolísá od 1500 po 500 a pak to \"chcípne\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 Původně zaslal: jaudax ono to kolísá od 1500 po 500 a pak to \"chcípne\" To uz je hodne, jak uz tady na foru je receno chce to zajet do servisu pokud mas zaruku a vycistit skrtici klapku a krokovej moturek, pokud je spatnej tak vymenit a melo by to byt v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 28. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2007 Tak jsem objednanej na zítra na diagnostiku. Jsem zvědavej, co najdou! Samozdřejmě dám vědět! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 30. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2007 Tak na diagnostice našli 4 neznámé závady Ale večer jsem to zkoušel a myslím, že to nedělalo. Tak uvidíme... Jinak všem dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 30. březen 2007 Sdílet Odesláno 30. březen 2007 hmm, a není to tím LPG?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.