zaza Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Tak dnes se mi po druhé rozsvítila hláška ANTIPOLLUTION FAULT+ASR/ESP NOT RUNNING:grr,to samé se stalo asi 2 měsíce nazpět a opět stejným způsobem,jel jsem do kopce na 3 stupeň a při 3000ot.hláška ANNT.FAULT+ASR/ESP a auto v doj.režimu,po vypnutí a opětovném nastartování ANTIP.svítí,ale ASR/ESP se nerozsvítí,funguje ale rozsvítí se opět u 2800ot a to už nefunguje,tak se to opakuje a auto přes 2800 nejde,jinak nic jiného nepíše ani jiné kontrtolky nesvítí,tak zkusím opět servis,naposledy to psalo nějaký čidla,zároveň byla rozpojena hadice k turbu,ještě mě napadlo,minulí týden mi spadl dr.řemen a jak jsem dojížděl k servisu,tak se rozsvěcovali všechny kontrolky z nedostatku elektriky,neboť nedobíjelo,Od airbacků až po ABS,ASR,ESP zkrátka všechno,až to začalo pískat a blikat STOP(samozřejmě jsem zastavil)úplně jsem vytřískal baterku,tak jestli v PC nezůstalo nějaké chyb.hlášení a po překročení 3000 ot.to ukázalo chybu?jinak do dneška jsem jezdil pouze po městě a nepřekročil 2500ot.No poznáme zítra,co to nakonec zas bude,možná to bude stačit jenom vymazat:myslim 307 2,0HDi 110FAP [upravil dne 19.3.07 zaza] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 2 Zaza : první problém - může to být od snímačů otáček v kolech, nebo to může být začátek konce řídící jednotky ABS. Nech si zkontrolovat stav a těsnost připojovacího konektoru do ŘJ. Je před levým předním kolem. Výsledek toho může být tento : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 20. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2007 tak to ukazuje malý(žádný ?)tlak turba:( a zároveň prý když turbo nedá výkon,tak to asi vyhodí ESP/ASR a to při 2800ot.nouzový režim:myslim,jinak mi bylo sděleno,že jako první zkontrolují hadice,ale nejspíš asi zadřená klapka-(lopatka)?,občas se prý stává,že se tam prý usazuje karbon,jestli to bude tím tak zkusí rozhýbat,v nejhorším případě poslat na repasi,cena podle opravy asi 5-30 000kč(oprava turba-repase),každopádně tohleto platí,když to bude turbem,ještě to celý prolezou a daj vědět,tak se uvidí,každopádně jsem se už rozhodl,z důvodu,že pořád na něm něco řeším tak po opravě jde do světa,už nikdy PEUGEOT,jsem z něj těžce zklamán,toť má zkušenost,jinak moc krásné auto,všem přeji hodně spokojenosti s vašimi PAŽOUTKY 307 2,0HDi 110FAP [upravil dne 20.3.07 zaza] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otava Odesláno 6. únor 2017 Sdílet Odesláno 6. únor 2017 Ahoj. P307 sw r.v. 2004. Dnes mi začalo svítit ESP/ASR a ABS. Po chvíli STOP a přestal jít tachometr. Těsně před domem začala svítit baterka. Prosim poradíte? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. únor 2017 Sdílet Odesláno 6. únor 2017 Možná odešel alternátor , změř dobíjení , měl by dávat něco kolem 14V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.