jambo Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Zdravim chtěl jsem se zeptat jestli nevíte kde mi za rozumnou cenu chipnou 2.1 td? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 eee 2,1TD cipovat ? tam si akorat muzes pridat naftu na cerpadle, cipujou se motory HDi, to mas teda trochu smolika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Vím, že 2.1TD má elektronicky řízené čerpadlo, ale má \"plnohodnotnou\" ŘJ, která se dá načipovat? Zkus osvědčené firmy na netu (někde tady na foru se udávala cena čipu kolem 6 tis. Kč). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo Odesláno 20. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2007 No 2.1 se dá normálně chipnout to by jsi mohl vědět.Rozumná cena je do 6000,- Když se koukneš na stránky chip tuningových firem tak tam motor 2.1 normálně najdeš-zvíšení výkonu je asi o 30 koní jenže cena je někde kolem 10 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 Původně zaslal: jambo No 2.1 se dá normálně chipnout to by jsi mohl vědět.Rozumná cena je do 6000,- Když se koukneš na stránky chip tuningových firem tak tam motor 2.1 normálně najdeš-zvíšení výkonu je asi o 30 koní jenže cena je někde kolem 10 000,- da se chinout ale vsat se ze turbo umre !!! vsadim se o co chces :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 Původně zaslal: PP205 da se chinout ale vsat se ze turbo umre !!! vsadim se o co chces :-) Jak se to vezme, turbo ti umre tak jako tak.. ale urcite to nebude tak, ze to cipnes a po 1000 km ti odejde turbo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 podivej se..vec se ma tak, nema to elektronicky rizene turbo s naklanenim lopatek, takze kdyz to sice chipnes, tak ti to stejne porad po 2 tisice otacek nepojede, protoze na vlastnostech turba nic nezmenis. Kdyz ti tam nastavi vyssi tlak turba, tak on ho dosahne stejne az ve vyssich otackach. Pokud chces opravdu nejaky ten \"chip\" tak jedine s vymenou turba za nejaky s geometrickym naklanenim lopatek, aby to tahlo uz odspodu, jinak to nema podle me smysl. Tj. nejaky garret VTN 17 atp. Musi se tam ale prekopat nejak svody a priruby k turbu, olejove vedeni atp. Je to spis prace pro kutila. Bez tehle vymeny turba nevim jestlit o mas opravdovou cenu a bez tenhle vymeny turba si muzes o 30 konich nechat zdat. Par lidi si tady jien turbo uz davalo, ale na 605tce, zkus se poinformovat u nich. Ale predem ti rikam se na to VYSER a kup si TDi a cypuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos.soj Odesláno 26. březen 2007 Sdílet Odesláno 26. březen 2007 Ale starší octavia 66 kw taky myslim nemá natáčecí lopatky u turba a kámoš jí chipnul asi na 120 ps a jede to fak zle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 29. březen 2007 Sdílet Odesláno 29. březen 2007 to nikdo nerika ze by to nejelo, ale pokud nejsi schopen menit chrakteristiku turba tak je to takove polovicate, bez poradneho efektu, sice to tahne treba az ke 4.5 porad krasne, ze neklesa kroutak, ale to std. turbicko dostava pokur, protoze std. plnici tlak je tak cca. 0.8-0.9atm a ten motor je docela dobry, ale nejsem si jisty kolik mu pomuzes chipem, oktavka je taky uplne neco jineho, je to primy vstrik, navic turba na francouze jsou sakra drahy spas, kdezto turbo na vw koupis s prominutim za dobre slovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.