sauce Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Mám problém s 206 1.1 TU1JP, r. v. 2000, naj. 75000 - prolíná mi olej zpod hlavy. Je to vpředu v levém rohu při pohledu zepředu do motorového prostoru. Mám to hned řešit, nebo to ještě chvíli vydrží? Hlídám to pravidelně, ale bojím se, aby se taky neporušilo těsnění uvnitř, mezi mazacíma a chladicíma kanálama. Značí to i tuhle eventualitu? Je to jakoby předzvěst tohohle maléru a nebo se s tím dá v klidu jezdit a jen to hlídat? Díky za názory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Já bych to vyměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Je to opravdu přes těsní hlavy? Aby to nebylo prolínající gufero vačky? Aby jsi něco nědělal zbytečne. Přes ty gufera to teče dost často. Dá se přitíhnout hlava, je to si říkat o malér a ne vždycky to pomůže. Shodit hlavu, dát těsnění by mělo pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Myslis jako ze to muze stekat od gufera vacky do skviry tesneni mezi hlavou a blokem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Těsnění pod hlavou v okolí mazacího kanálu je bolest motorů řady TU. Naproti tomu gufero vačky obyčejně drží, i když se vyloučit nedá. Při demontáži hlavy se vyplatí vyměnit rovnou guferka ventilů. A kolik to ještě vydrží? Viděl jsem na tomto motoru těsnění pod hlavou v těchto místech vytlačené ven. Pravda, jen v tomto jednom případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Ja mam konstrukcne podobny motor - 1.6i TU5JP, r.v. 1998, najazdene 182.000 km. Auto som kupil, ked malo najazdene 162.000 km a uz vtedy bol motor poteceny od oleja v lavom rohu pri pohlade spredu. Gufero vacky netecie, tesnenie vika ventilov netecie, takze to moze byt jedine vadne tesnenie pod hlavou v okoli mazacieho kanaliku. Takze uz 20.000 km s tym jazdim. Zatial sa to nastastie nezhorsuje, dokonca po poslednej vymene oleja - dal som tam Valvoline MaxLife 10W-40 - to tecie velmi malo alebo skoro vobec. Neviem, ci to bude kvoli prisadam v tom oleji alebo je to skor nahoda, lebo spotrebu oleja mam stale velmi vysoku - 1 l/1000 km!!! Tento rok, ak budu peniaze, to vsak uz chcem poriesit (aj to tecenie oleja medzi hlavou a blokom a aj vysoku spotrebu oleja) - vymena tesnenia pod hlavou, gufierka na ventiloch, rozvody, vodna pumpa, gufera... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.