Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Jak moc vám zrychluje autíčko (speciálně 1,6 HDi 110 k, SW nebo Break) na dálnici ze 130 km/h se zařazenou pětkou? Včera sem to chtěl trochu vyzkoušet, tak sem ve 130 šlápl na plyn (spíš plynule), ale žádná raketa se nekonala. Sice to trošinku stoupalo, ale nic moc. Přitom do té 130 to zrychlovalo ochotně. Je to normální? Když sem jel s krátkou verzí s motorem 1,6 HDi 90 k přes Německo, ochotně a rychle zrychlovala na 160 km/h. Aspoň si to tak pamatuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Původně zaslal: Ferin007 Jak moc vám zrychluje autíčko (speciálně 1,6 HDi 110 k, SW nebo Break) na dálnici ze 130 km/h se zařazenou pětkou? Včera sem to chtěl trochu vyzkoušet, tak sem ve 130 šlápl na plyn (spíš plynule), ale žádná raketa se nekonala. Sice to trošinku stoupalo, ale nic moc. Přitom do té 130 to zrychlovalo ochotně. Je to normální? Když sem jel s krátkou verzí s motorem 1,6 HDi 90 k přes Německo, ochotně a rychle zrychlovala na 160 km/h. Aspoň si to tak pamatuju. Mám sice 2.0hdi,ale ve 130 jde ochotně dál po plynu chybí mi už jen 6 rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgacek Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Kamarádovi co mu řídívám do Prahy to od 130 km/h nahoru, jde taky hodne pomalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 A co má přesně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Já si na svoji 406 2.0i 16V nemohu stěžovat:super:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 já si taky na výkon u své 307 nemohu stěžovat ,pořád ta akcelerace je tam znát:roker:super:super,jak už jsem psal,kupte si pořádný motory a ne ty šidítka:D:D:D:D 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Jenže 1,6 HDi 110 k má papírově lepší parametry, než 2,0 HDi 110 k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Původně zaslal: Ferin007 Jenže 1,6 HDi 110 k má papírově lepší parametry, než 2,0 HDi 110 k. ktery parametry? Ty motory sice neznam, ale ten objem tam musi zakonite chybet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Ale jenom papírově :myslim:myslim:(:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Downsizing. Ta 1,6 je přímej nástupce té 2,0. Má lepší parametry při současné nižší spotřebě. [upravil dne 18.3.07 Ferin007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Mě to ochotně zrychluje až na 190km/h pak už do 210km/h to jde pomalu, ale využívám to hlavně pří předjíždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Je to o vnímání a dalším souhrnu okolností.Žádný střely se nekonají, pokud kolem sebe nemáš nějaký etalon \" loudy\", pak ten záběr je hned poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 No, když to řeknu zjednodušeně, čekal sem, že to bude skákat nahoru po 10 km/h, ale sunulo se to pomaličku nahoru po 1 km/h (estli vůbec). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Původně zaslal: .mycTD Původně zaslal: Ferin007 Jenže 1,6 HDi 110 k má papírově lepší parametry, než 2,0 HDi 110 k. ktery parametry? Ty motory sice neznam, ale ten objem tam musi zakonite chybet. I můj názor - objem ničím nenahradíš a mám - li být upřímný, docela mi to snižování objemu motorů v poslední době štve (s 2,0 HDI mám najeto cca 200 000 km a věřím, že ještě minimálně stejnou hodnotu bez problému natočím, u 1,6ky se stejným výkonem jsem přesvědčenej, že půjde maximálně po 300 000 km s*át - a to s ní bude muset dotyčný jezdit sakra opatrně, aby se k podobný číslovce jen přiblížil). Automobilky holt potřebujou prodávat a když se spojej s novinářema a ekoteroristama a udělaj kolem novinky, jejíž nejzajímavější vlastností je prodražení provozu auta, pořádnej humbuk, prostě zákazníka donutěj brát i to, co prvoplánově nechce (ukažte mi auto, který si budu moci za 5 let, až budu potřebovat nahradit 406ku koupit - potřeba najet cca 70 tkm ročně, velký kufr, malé provozní náklady, kupní cena cca 250 000 Kč a já zajásám. Zatím vím, že Pažout to nebude na 99% (807čka je jediná, co se mi líbí, ale mám strach z elektronických vychytávek), nejspíš to vidím na oktávku II, ale i tam už se podařilo prosadit poměrně dost elektroniky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Zas ale podstatně ušetříš na povinným ručení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 To máš pravdu,jenom už je škoda,že rozdíl v ceně za 1L benzínu oproti naftě už není skoro žádný 307 2?0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 no, ja s troskou vody do mlyna, s moji 405 1,9 GRi do tech 190 v pohode a celkem svizne, pak jeste pomaloucku do cca 205 km/h s 406 2,0 16V sme to jeste moc neskouseli *potrebuje geometrii* ale do tech 190 take celkem svizne a bez problemu s boxerem do tech 140 - 150 bez problemu, vic sme neskouseli, pac je to preci jen dodafka na naftu, a je to vysoky a jak koza s 2,5 HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Pořad je proklamováno o kolik se snižuje spotřeba, o kolik se zvyšuje výkon a kroutící moment a velká většina proklamací se spotřebuje do rozpohybování hmot.Ono není od věci vědět, kdy a kolik kg mám na 1 psíka.V tom bych řekl je i pohyblivost auta, pokud nejsou nějaké vady na motoru nebo vodnaté palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 4. květen 2007 Sdílet Odesláno 4. květen 2007 Původně zaslal: Ferin007 Zas ale podstatně ušetříš na povinným ručení. Tak to už od 1.1.2007 není pravda protože většina (Česká poj. zatím ne!) pojišťoven začala dělat pojistky podle kw, místa bydliště, věku a pohlaví majtele a doby předchozího pojištění atd. A tak u České kde jsem platil za 1,9d 47kw s připojištěním čelního okna(500Kč) 8.000Kč/rok tak nyní u 2.0Hdi 79kw a pojištěnýma oknama do 30.000kč platím u Triglav 5.500kč/rok (bez oken 3.500Kč) tak mi řekni kde vidíš tu úsporu v menší kubatůře? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 4. květen 2007 Sdílet Odesláno 4. květen 2007 Už bylo na čase, aby se začalo pojišťovat podle kW.:potlesk:potlesk Zkuste jet s 1,2 HTP do kopce s naložením přívěsným vozíkem. Stačí potkat Fabii v v kopci u Votic. Kdo to tam zná, tak ví, co mám namysli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.