JUPE Odesláno 17. březen 2007 Sdílet Odesláno 17. březen 2007 Při delší jízdě asi 200km dojde k vytlačení chladící kapaliny přes víčko z nádržky. Před jízdou hladina mezi ryskama. Kapalina orig. Peugeot Nádržka je po jízdě špinavá od zaschlé kapaliny. Po jízdě kapilina pod spodní ryskou - žádná hláška na displeji. Ryclost jízdy je normální -max 100 km/h po silnici 1. třídy . Např. dnes průměrná spotřeba 5,3 l / 100 km - takže žádná divočina P 307 hdi 2,0 110PS FAP. Nevíte někdo co by mohlo být příčinou ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat. No ale asi by to dřív uvařil než by ujel 200km pokud by se termostat vubec neotevřel, nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JUPE Odesláno 19. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Dnes jsem se projel trochu rychleji asi 50 km a chladící kapalina opět z nádržky ven. Hlídal jsem teplotu na budíku a ta nešla nad 90 stupňů . Budu muset za šamanem do Peuget servisu co vyčte ze sedliny na nádobce. Zatím díky za odpovědi . Po servisu dám vědět co a jak . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Marcel505 Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat. No ale asi by to dřív uvařil než by ujel 200km pokud by se termostat vubec neotevřel, nebo ne? Třeba teď v zimě ne. Mě se málokdy v zimě stane, že dojde teplota na teplotu 90°C... Ale tak pokud možno, termostat vyndat a povařit ve vodě a s pomocí nějakého teploměru by se vidělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JUPE Odesláno 20. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Dnes při návětěvě Peugeot servisu mi bylo řečeno , že je pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou a motor fouká do chladící soustavy. Soustava byla zavzdušněná . Oprava tj. těsnění , vyrovnání a tlaková zkouška hlavy a práce předběžně 13000,- Kč . Při cestě ze servisu domů, přibližně 25km , byla soustava zase mírně zavzdušněná . Vyzkoušel jsem odvzdušněním na horní hahici z chladiče . Jen mě zaráží , že chl. kapalina není cítit nějakou spálenínou nebo zakalená od sazi nebo podobně . Myslím v nádržce chl. kapaliny . Celkově najeto na tuto chl. kapalinu 12500km . S dolitím max. 0,75 l . Co myslíte na názor servisu s tou hlavou ? Děkuji za každý názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Zda se mi ze servis ma pravdu me to delalo to stejny a bylo to tesneni...pak i hlava....je to palba:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 to iste to robilo aj mne tak polroka do zadu stale to vytlacalo chladiacu kvapalinu. oprava za 9700sk myslim, nie ale origo servis peugeot, tam to bolo strasne drahe, vymenene tesnenia, tlakova skuska hlavy a zatial to ide, klop klop;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 no mna to tiez asi caka mam presne takyto problem, tak ked budem mat hotovo napisem ci to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: 4ever to iste to robilo aj mne tak polroka do zadu stale to vytlacalo chladiacu kvapalinu. oprava za 9700sk myslim, nie ale origo servis peugeot, tam to bolo strasne drahe, vymenene tesnenia, tlakova skuska hlavy a zatial to ide, klop klop;) co mas za afto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.