Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Únik chladící kapaliny


JUPE

Recommended Posts

Při delší jízdě asi 200km dojde k vytlačení chladící kapaliny přes víčko z nádržky.

Před jízdou hladina mezi ryskama. Kapalina orig. Peugeot

Nádržka je po jízdě špinavá od zaschlé kapaliny.

Po jízdě kapilina pod spodní ryskou - žádná hláška na displeji.

Ryclost jízdy je normální -max 100 km/h po silnici 1. třídy . Např. dnes průměrná spotřeba

5,3 l / 100 km - takže žádná divočina

P 307 hdi 2,0 110PS FAP.

Nevíte někdo co by mohlo být příčinou ? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se projel trochu rychleji asi 50 km a chladící kapalina opět z nádržky ven. Hlídal jsem teplotu na budíku a ta nešla nad 90 stupňů . Budu muset za šamanem do Peuget servisu co vyčte ze sedliny na nádobce. Zatím díky za odpovědi . Po servisu dám vědět co a jak .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marcel505

Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat.

No ale asi by to dřív uvařil než by ujel 200km pokud by se termostat vubec neotevřel, nebo ne?

Třeba teď v zimě ne. Mě se málokdy v zimě stane, že dojde teplota na teplotu 90°C...

Ale tak pokud možno, termostat vyndat a povařit ve vodě a s pomocí nějakého teploměru by se vidělo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes při návětěvě Peugeot servisu mi bylo řečeno , že je pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou a motor fouká do chladící soustavy. Soustava byla zavzdušněná . Oprava tj. těsnění , vyrovnání a tlaková zkouška hlavy a práce předběžně 13000,- Kč .

Při cestě ze servisu domů, přibližně 25km , byla soustava zase mírně zavzdušněná . Vyzkoušel jsem odvzdušněním na

horní hahici z chladiče .

Jen mě zaráží , že chl. kapalina není cítit nějakou spálenínou nebo zakalená od sazi nebo podobně . Myslím v nádržce chl. kapaliny .

Celkově najeto na tuto chl. kapalinu 12500km . S dolitím max. 0,75 l .

Co myslíte na názor servisu s tou hlavou ? Děkuji za každý názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 4ever

to iste to robilo aj mne tak polroka do zadu :grr

stale to vytlacalo chladiacu kvapalinu.

oprava za 9700sk myslim, nie ale origo servis peugeot, tam to bolo strasne drahe, vymenene tesnenia, tlakova skuska hlavy a zatial to ide, klop klop;)

co mas za afto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...