LUMP Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 PROSÍM O RADU NA OVZDUŠNĚNÍ CHLADICÍ KAPALINY V MOTORU?? JAKÝ JE POSTUP... DĚKUJI VŠEM MATES:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Původně zaslal: LUMP PROSÍM O RADU NA OVZDUŠNĚNÍ CHLADICÍ KAPALINY V MOTORU?? JAKÝ JE POSTUP... DĚKUJI VŠEM MATES:potlesk No tak postup je celkem jednoduchej. Budu teda mluvit o 306 ale je to vsude podobny a je i vic postupu jak to delat...Kazdopadne rika se ze si tyhle motory odvzdusnujou automaticky ale je lepsi tomu trochu pomoct.... Je to tady na webu v servisni knizce moc hezky popsany pokud bys to nenasel pak ti to napisu ale je to takovej dlouhej text....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Jo, hlavně ten 1,9TD si nechte odvzdušnit \"automaticky\", a rovnou si můžete jít pro novou hlavu :/ 1. přečti si pravidla, jak se píšou dotazy. 2. až si je přečteš, tak se podle nich zachovej, a napiš co je to za auto, a co je to za motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Původně zaslal: Georginek Původně zaslal: LUMP PROSÍM O RADU NA OVZDUŠNĚNÍ CHLADICÍ KAPALINY V MOTORU?? JAKÝ JE POSTUP... DĚKUJI VŠEM MATES:potlesk No tak postup je celkem jednoduchej. Budu teda mluvit o 306 ale je to vsude podobny a je i vic postupu jak to delat...Kazdopadne rika se ze si tyhle motory odvzdusnujou automaticky ale je lepsi tomu trochu pomoct.... Je to tady na webu v servisni knizce moc hezky popsany pokud bys to nenasel pak ti to napisu ale je to takovej dlouhej text....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 prosím tedy o pár základních bodů, na webu jsem to nenašell, nemůže to být tak složité, po opravě hadice k chaldiči jsem tam dostal jen polovinu obsahu kapaliny co jsem vypustil .. mám P405 SRIx4 děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Minimálně na chladiči vlevo nahoře (vlevo po směru jízdy - tedy na řidičově straně) bude odvzdušňovací špunt. Plus je pak třeba odvzdušnit někde na tělese termostatu - to něvím z hlavy, jak ten benzín má, ale buď je tam nějaký šroubek (většinou imbus 5-6), a nebo se sundavá přepadová hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Na 2.0 je jeden odvzdušňovák na hadici za hlavou co jde do auta a termostatovej je přímo na plastovým domečku termostatu. Uzavřený je to normálníma čepičkama jako jsou na ventilech pneumatik. Tyto ventily oba povol nebo úplně oddělej (pak je fofr je dávat zpátky) auto nech zahřát na 90 a čekej až z ventilů počůrá proud, pak je rychle zavři. Po ujetí nějaký 100km to zkontroluj protože stejnak bude chybět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Původně zaslal: Fusion Na 2.0 je jeden odvzdušňovák na hadici za hlavou co jde do auta a termostatovej je přímo na plastovým domečku termostatu. Uzavřený je to normálníma čepičkama jako jsou na ventilech pneumatik. Tyto ventily oba povol nebo úplně oddělej (pak je fofr je dávat zpátky) auto nech zahřát na 90 a čekej až z ventilů počůrá proud, pak je rychle zavři. Po ujetí nějaký 100km to zkontroluj protože stejnak bude chybět. prozatím děkuji ozvu se jak to dopadlo mates [upravil dne 13.3.07 LUMP] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.