SLAVONIX Odesláno 11. březen 2007 Sdílet Odesláno 11. březen 2007 Vedel by mi niekto poradit, ako sa da diagnostikovat rj na peugeote 309 GTI, rv. 1986. V motorovej časti sa nachádza 3 pinový konektor. Asi sa to má vyblikávať, ale ja netuším ako.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 11. březen 2007 Sdílet Odesláno 11. březen 2007 Kdo ví jestli to tohle už mělo. Napadá mě možná blbost: Nevypadá ten konektor jako nějaké ostatní? V jiných modelech by třeba mohl být užíván pro klimu či nějakou jinou výbavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 11. březen 2007 Sdílet Odesláno 11. březen 2007 A v kterým místě ten pin je? Protože těch volnejch pinu tam může být několik. A nejlepší budeš mít,když si zajedeš na diagnostiku a tam Ti všechno řeknou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 11. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2007 je priamo na kryte vackovych hriadelov, skratka priamo na motore je na nom 1, 2, a nejaka čarbanica a ist s tym do servisu mam dost strach ... ak ma nevysmeju,ze co tam chcem s 20 rocnou karou, tak ma oskubu a osalia aj o posledny halier... a aj tak mi to nakoniec bude prd platne ... poznam ja takých geniov ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 11. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2007 ... a ziadne ine piny som tu nenasiel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 notak, prosim poradte, ved ten peugeot zachvilu zozerie aj mna... Nechcite mi povedat, že nikto z vas nevie ako sa to da viblikat u tychto modelov, ktore nemaju zianu diagnosticku kontntrolku, ale diagnosticky konektor maju. Nabeton je to on!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Předpokládám, že vačku máš jen jednu! A třípinový konektor u krytu vačky u 309 neslouží k vyblikání, ale ke snímání údajů pro diagnostiku. A pozor! Ne všechny vstřikovací systémy umožňují vyblikání! Teď z hlavy to nevím, ale někde to mám napsaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 14. březen 2007 Sdílet Odesláno 14. březen 2007 tripinovy konektor je snimac otacek ze setrvacniku a nic s nim nevyblikas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 19. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2007 a naco to tam ako potom je? k čomu su niekomu otačky sotrvačniku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 tak nevim, je to GTicko nebo neni? 16V nebo 8V? Ty otačky setrvačníku = otáčky motoru, respektive to čidlo snímá horní úvrť 1.válce, aby ECU vědělo, kdy má pustit střik, toť vše. No a taky se od toho bere signál do otáčkoměru. Takže například tohle čidlo je docela důležity. BTW: diagnosticky konektor je na 99% zelený a 2 pinový.. BTW2: zkus taky třeba použít funkci hledání, je to tu probraný asi 44x Tohle fórum už funguje přibližně 5let, víš? No a než se začneš vztekat, tak tu radši hoď kód motoru (podle roku tipuju, že to ale dignostiku na vyblikání mít nebude) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.