Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ani K&N to neumí řešit.


TMiky

Recommended Posts

Někde jsem tu viděl diskusi o filtrech pro 205 1.9GTi. Tohle právě teoreticky řeším taky. Mám právě 205 1.9GTi. Zdá se mi jediná možnost odstínit filtr nějak od motoru a zespoda od vejfuku a v kapotě udělat nasávač přímo nad filtrem. Je to sice dražší,ale mohlo by to fungovat. Ptal jsem se i u dovozce filtrů K&N a ti říkali, že to ještě neřešili - nemaj ani kit sání pro tenhle motor - a neuměli mi v tomhle poradit.

Nemá někdo nápad co s tim?

[Editován dne 29/7/03 TMiky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no taky se chystam resit prime sani. kdyz jsem se informoval na kity KN tak mi od Rieggera poslali tohle:

NA SKLADĚ MÁME KITY PRO PEUGEOT 205 GTI :

NA VŮZ BEZ POSILOVAČE ŘÍZENÍ 57-0001, KČ 4 451,--

S POSILOVAČEM ŘÍZENÍ 57-0068, KČ 4352,--.

PRO P. 405 S MOTOREM MI 16 SE KITY VYRÁBĚJÍ, ALE NA SKLADĚ JE NEMÁME. PRO

INFORMACI UVÁDÍM PROVEDENÍ:

1,9 I 16V - 1988-92, 147 HP, KIT 57-0177, KČ 3690,--

2,0 I 16V - 1992-94, 152 HP, KIT 57-0026, KČ 4115,--(KULATÁ VL. VZD.FILTRU).

S POZDRAVEM I. ŠTIBINGEROVÁ, AUTO MOTO RIEGGER

ty prvni dva jsou na 1.9 GTi, ty dalsi na 405 Mi16...takze mam pocit ze ti nekdo dal spatne informace. Jinak dalsi firma co dela kity na 205 GTi je Green (www.autodoplnky.cz), King Dragon tusim peugeot v nabidce nema. Ja puvodne chtel koupit kit a to bud KN nebo green, ale vzhledem k tomu ze mam ve sve 205 motor ze 405 Mi16 tak pro me kit nema smysl, protoze je vyroben tak, aby veskere montazni prvky pasovaly na 405 a to v mem pripade nejde. Takze to budu resit tak ze koupim univerzalni fitr (Green Powerflow - dostatecne velky, nebo jeste lepe filtr OMP -> cena cca 1350 Kc, nebo jeste radeji Sparco), montazni prvky co budou potreba vyrobim, filtr napasuju primo na prutokomer vzduchu. Pravdepodobne budu resit odvetrani motoroveho prostoru, tkze diry do kapoty + tahokov, studeny vzduch k filtru privedu trubkou od mrizky v narazniku....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sehnal jsem si nějakýho dragona (tušim king dragon) 1800,- Je to jenom filtr, trubky dural cca 150,- metr, stínění plech (stačí i slabší) pár hodinek v garáži a sedí tam jak dětská prdel na nočníku, hodil jsem ho k pravému přednímu světlu, jedině tam je místo a neni to špatný zkusim vytáhnout nějakou slušnou fotku

[Editován dne 31/7/03 deeper]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to foto by mě zajímalo, jak to máš řešený. Kam za pravý světlo, místo heveru? Já jsem právě si říkal, že bych to prostě nechal tam kde to je a udělal nasávač v kapotě hned nad tím, šel by tam studený vzduch ze zhora kolem filtru, pak za motorem kolem vejfuku pod auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před chviličkou mi přišla následující odpověď od D+M autodoplňky (www.autodoplnky.cz):

Vážený pane, je mi líto, ale na Váš model (205 1.9GTi 120PS) se bohužel kit přímého sání

nevyrábí. Jedině použít UNI kónusový filtr a upravit jej pro Vaše sání.

S pozdravem

Miroslav Číhal

obchodní ředitel

D+M autodoplňky spol.s r.o.

:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to bych se na to podival, abych se na to nepodival.... vzdyt po netu beha tolik fotek jak to maj napasovany za levym svetlem a ze by to frantici nebo anglani bastlili po garazich jako se to dela casto u nas? To teda pochybuju...

BTW: kdyz uz tak neni problem udelat prechod z toho konusu na vahu vzduchu.... staci jenom kousek trubky (asi z hliniku) a obdelnicek tlustciho Al plechu a pak si pohrat jen s pilkou a vrtackou a nechat to svarit.......... namontovat........... nechat se unest krasnym designem.........a pak to auto nekde z radosti rozbit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já mám sice Mi16, ale mám kit od J&R a v balení byl kromě filtru, manuálu a kusu železa jako držáku i plastový přechod z kulatého filtru na obdélníkovou přírubu průtokoměru...docela jednoduchý, jak psal tuším Voštík, neměl by to být problém udělat...ale JR bylo tehdy ( a asi je i teď) nejlevnější...a navíc ta modrá barva toho filtru....:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsme u těch barev, tak v Německu nabízejí J.R. ve třech barvách, tohle jsem ztáhnul:

Typ 205 GTI 8V

Obj. č. K1.205GTI

Barva obj. č.

Žlutý K1.205GTIY (..ellow)

Červený K1.205GTIR (..ed)

Modrý K1.205GTIB (..lue)

[Editován dne 31/7/03 TMiky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude nejlepší s univerzálem a zlatejma českejma ručičkama.

Jinak firma Pipercross dělá kit sání přímo na 1.9 GTi (120HP). Jen za 5.360,- Kč .

Ale zase v tý ceně je i tepelné odstínění od motoru, prostě všechno. Ještě čekám, že pošlou foto - odkaz jim totiž nešel. Možná to bude inspirující ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Guest Tomáš1

Pánové tak teď nevím jaký kit sání koupit. Vzhledem k tomu, že mě orava trochu vysála z financí:mad: tak nějakou levnější variantu tzn. kit na 1.9 Mi16 88-92 XU9J4.

Tak J&R??? Dík za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...