Georginek Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Nazdarek ja mam takovej problem ze to proste nikdo nevi, .....Mam 306 1.9td z 95 a strasne mi kolisa teplota motoru.Rekneme mezi 82-91 pri normalni jizde na rovince je to standart kolem 83 ale jakmile je malej kopec a ja ani nepridam uz teplota stoupa, to stejn pri predjizdeni nebo treba kdyz jedu do tahlyho kopce. To je tam treba 91 a pousti se Sahara. No a na dalnici 130-84 140 85 150-88 160-89az 91 podle venkovni teploty no a prez 160 uz to jde prez 90 vic nez 96 to ale nebude.............JDE MI O TO ze nevim co s tim, termostat je novej,chladic taky-original, mam komplet novy hadice,taky teleso topeni je novy,je to odvzdusneny,vody je tam dost ani se neztraci....UZ fakt nevim co s tim...Napadla me jedina vodni pumpa ale do toho se nemuzu hrabat. ALe zandy divny zvuky nevydava ani netece, slysle jsem ze jsou nekdy obehane lopatky, ale jak se to pozna??? PS: Nepiste ze je to normalni kdyz neni:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Asi sis odpověděl sám, nic jiného tam už není. Ale jak se to pozná nevím. Jestli Ti nezbývá moc km do výměny řemenů, vyměnil bych pumpu s nimi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Když už ti zbývá jen vodní pumpa, tak jí můžeš vyměnit taky, nicméně já bych to neřešil, zas tak hrozně to nekolísá. Mně se ta ručička taky hýbe v závislosti na stylu jízdy, taky mi nedrží na jednom místě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 7. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2007 NO jo ale ja chci jezdit rychle a kdyz pojedu vic nez 160 a bude venku teplo bude se poustet za jizdy sahara a kdyz pojedu 190 tak ta sahara vypadne z auta.........ne vazne me to stve ze to takhle kolisa...Zjistil jsem ze to da zjistit tak ze se zmeri jednotlivy soucasti motoru a pak se da poznat kde je ta chyba....A nebo co treba dat jinej typ termostatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. březen 2007 Sdílet Odesláno 8. březen 2007 Když chceš jezdit rychle, pořiď si jiné auto. Zcela vážně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GROM Odesláno 8. březen 2007 Sdílet Odesláno 8. březen 2007 Mě teplota normálně kolísá kolem nad 80 do tak 86. A už to neřeším,myslím,že podchlazený motor není,tak co? A z TD 306tkou jet 190,to myslím je docela sebevražda. A koukni na čidlo na zapínání sahary.MYslím,že tam je 86 a 94stupnu(dvě vrtule),takhle to mám já. Přidej termostat,který jde kolem 85stupnu a myslím,že nemáš nijak zvláštní chlazení. Jen Ti to trochu víc klesá,ale to snad taky nebude nic vzláštního. A že při 190km/h v létě budeš mít skoro 100stupnu,to se vubec nediv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 8. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2007 To s tech 190 jsem samorejme nemyslel vazne tolik to ani nejede.NEjvic po rovine 185 ale to sem fakt jel parkrat, Normalne po dalnici tak 160 ale driv se ta teplota nehoupala....Nekdy jo a nekdy to zas prestalo, kdyby to delalo porad uz od ty doby co ho mam tak to neresim.. Asi si pristi tyden dam Vasendu on uz na to prijde co je tam divne....a budu mit klid,protoze jjinak se z ty cestujici rucicky asi zblaznim!!! NO a treba pri tech 160-170 chapu ze se to muze hrat, kolem 90 ale kdyz jedu po rovine 90 a je jen malej kopecek a ze to behempar vterin vyleze z 83 na 90 a pak to ZAS HNED SLEZE to je proste divny..... [upravil dne 8/3/07 Georginek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 8. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2007 Původně zaslal: GROM Mě teplota normálně kolísá kolem nad 80 do tak 86. A už to neřeším,myslím,že podchlazený motor není,tak co? A z TD 306tkou jet 190,to myslím je docela sebevražda. A koukni na čidlo na zapínání sahary.MYslím,že tam je 86 a 94stupnu(dvě vrtule),takhle to mám já. Přidej termostat,který jde kolem 85stupnu a myslím,že nemáš nijak zvláštní chlazení. Jen Ti to trochu víc klesá,ale to snad taky nebude nic vzláštního. A že při 190km/h v létě budeš mít skoro 100stupnu,to se vubec nediv. Me spina Sahara v 90 prvni stupen a v 94 druhej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.