Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chlazeni 306 td


Georginek

Recommended Posts

Nazdarek ja mam takovej problem ze to proste nikdo nevi, .....Mam 306 1.9td z 95 a strasne mi kolisa teplota motoru.Rekneme mezi 82-91 pri normalni jizde na rovince je to standart kolem 83 ale jakmile je malej kopec a ja ani nepridam uz teplota stoupa, to stejn pri predjizdeni nebo treba kdyz jedu do tahlyho kopce. To je tam treba 91 a pousti se Sahara. No a na dalnici 130-84 140 85 150-88 160-89az 91 podle venkovni teploty no a prez 160 uz to jde prez 90 vic nez 96 to ale nebude.............JDE MI O TO ze nevim co s tim, termostat je novej,chladic taky-original, mam komplet novy hadice,taky teleso topeni je novy,je to odvzdusneny,vody je tam dost ani se neztraci....UZ fakt nevim co s tim...Napadla me jedina vodni pumpa ale do toho se nemuzu hrabat. ALe zandy divny zvuky nevydava ani netece, slysle jsem ze jsou nekdy obehane lopatky, ale jak se to pozna???

PS: Nepiste ze je to normalni kdyz neni:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO jo ale ja chci jezdit rychle a kdyz pojedu vic nez 160 a bude venku teplo bude se poustet za jizdy sahara a kdyz pojedu 190 tak ta sahara vypadne z auta.........ne vazne me to stve ze to takhle kolisa...Zjistil jsem ze to da zjistit tak ze se zmeri jednotlivy soucasti motoru a pak se da poznat kde je ta chyba....A nebo co treba dat jinej typ termostatu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě teplota normálně kolísá kolem nad 80 do tak 86.

A už to neřeším,myslím,že podchlazený motor není,tak co?

A z TD 306tkou jet 190,to myslím je docela sebevražda.

A koukni na čidlo na zapínání sahary.MYslím,že tam je 86 a 94stupnu(dvě vrtule),takhle to mám já.

Přidej termostat,který jde kolem 85stupnu a myslím,že nemáš nijak zvláštní chlazení.

Jen Ti to trochu víc klesá,ale to snad taky nebude nic vzláštního.

A že při 190km/h v létě budeš mít skoro 100stupnu,to se vubec nediv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tech 190 jsem samorejme nemyslel vazne tolik to ani nejede.NEjvic po rovine 185 ale to sem fakt jel parkrat, Normalne po dalnici tak 160 ale driv se ta teplota nehoupala....Nekdy jo a nekdy to zas prestalo, kdyby to delalo porad uz od ty doby co ho mam tak to neresim..:D Asi si pristi tyden dam Vasendu on uz na to prijde co je tam divne....a budu mit klid,protoze jjinak se z ty cestujici rucicky asi zblaznim!!!:bojim

NO a treba pri tech 160-170 chapu ze se to muze hrat, kolem 90 ale kdyz jedu po rovine 90 a je jen malej kopecek a ze to behempar vterin vyleze z 83 na 90 a pak to ZAS HNED SLEZE to je proste divny.....:myslim

[upravil dne 8/3/07 Georginek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: GROM

Mě teplota normálně kolísá kolem nad 80 do tak 86.

A už to neřeším,myslím,že podchlazený motor není,tak co?

A z TD 306tkou jet 190,to myslím je docela sebevražda.

A koukni na čidlo na zapínání sahary.MYslím,že tam je 86 a 94stupnu(dvě vrtule),takhle to mám já.

Přidej termostat,který jde kolem 85stupnu a myslím,že nemáš nijak zvláštní chlazení.

Jen Ti to trochu víc klesá,ale to snad taky nebude nic vzláštního.

A že při 190km/h v létě budeš mít skoro 100stupnu,to se vubec nediv.

Me spina Sahara v 90 prvni stupen a v 94 druhej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...