lalis Odesláno 6. březen 2007 Sdílet Odesláno 6. březen 2007 Poradte prosím. Auto začalo pri startu kouřit hustým bílím kouřem a klepat. Zaroven zvyšuje otačky.Po vypnutí klíčku ještě zvyšuje otačky a potom tepvve zhasne. pri koupi tam byla bionafta. Tu sem vypustil,vyčistil nádrž, trubičky, čerpadlo propláchnul normalní naftou,vyměnil naftový filtr, vstřiky(lucas), přetesnil turbo i sací potrubí, i přívod nafty.Problem ale zůstal.Když se motor zahřeje tak jede uplně normálně.A jestě. Objevuje se mi nafta v chladiči na turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. březen 2007 Sdílet Odesláno 6. březen 2007 No máš v pr... regulaci zvýšené dávky na čerpadle v závislosti na plnícím tlaku turba. Rovnou můžeš čerpadlo vyndat a odnést na opravu - nebo spíš, jestli je to Lucas, rovnou sehnat místo toho starší Bosch, páč to bude nejspíš levnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasitaxi Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Ahoj.Měnil si žhavící svíčky? Moje zkušenost je taková že, při studeném startu a nefunkčních dvou žhav. svíčkách se motor chvili hádal a bíle kouřil. Samozřejmě pokud auto dlouho stálo a byla tam bionafta, mohlo v čerpadle něco \"přireznout\" (bionafta obsahuje více vody) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Pokud bude mít v háji žhavky, jak se asi tak kvůli tomu dostane nafta do IC? A jak mohou ovlivnit žhavky to, že motor běží ještě po vypnutí klíčku??? Prd, má prasklou membránu v regulaci zvýšené dávky, a motor si tudy tahá naftu do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lalis Odesláno 7. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Diky za radu.Dnes jsme zjistili že je problém v předstřiku nafty. je tam vadná nějaká gumička, ktera chvíli funguje a chvíli ne. je do půlky poškozená.Tak ji musím sehnat a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lalis Odesláno 19. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Tak problem vyresen. Byla vadná gumička i membrana v předstřiku nafty. Ted OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.