Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Startování a otáčky


Jája

Recommended Posts

Poslední dobou se mi stává, že nemohu nastartovat, nebo když už chytne, tak pouze na nízké otáčky ( asi 400 ) a na přidání plynu nereaguje. Taky když mají otáčky klesnoust na volnoběžné, spadnou na 400-500 hned zase vyletí na 1000 a to se několikrát opakuje než se srovná. Mám P306 1.6 r.v98.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příčinou by mohla být špinavá škrtící klapka, špatný krokový motorek nebo potenciometr. Nevyloučil bych ani svičky nebo zapalovací kabely popř. zapalovací lišta. Nevím co z toho 306 má.

Každopádně zkus použít hledání. Tyhle problémy se zde řeší neustále...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škrtící klapku jsem čistil, krokový motorek taky (pokud je to ta věc,která je pod sacím potrubím,do které vede hadice od vzduchového fitru do sání z druhé strany než je škrtící klapka), svíčky jsou nové. Jak poznám špatný potenciometr,krokový motorek? Mohl by to dělat snímač otáček?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším stejný problém, ale už jsem z toho vedle. Ty otáčky mi dělají když motor vychladne částečně. Za studena to nedělá. byl jsem i na diagnostice, ale nic nenašli, žádná chyba. Postupně jsem vyměňoval regulátor otáček, cívku, začalo mi to dělat po výměně alternátoru, nevím jestli to může mít spojitost. Jako užiivateli auta mi to připadá, že je tam někde studený spoj, který se prostě po zahřátí odpojí, nebo není správně zapojen. Když se auto zahřeje, jede jako oheň, žádný problém. Pokud to vyřešíš, byl bych vděčný, kdyby se ozval zde. Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 306 jsem řešil kolísající otáčky a zdechající volnoběh dvakrát, jednou byl v háji krokový motorek a jednou lambda sonda.

Ten krokový motorek, pokud už je špatný (a nemusí to být jen vychozený píst) tak nestačí jenom vyčistit, musíš ho vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem řešil podobný problém na P406 2,0 97kW. Vyčistil jsem krokovej motorek vč. osazovací komůrky - bylo to trochu lepší. Tak jsem zkusil vyměnit těsnicí \"O\" kroužek na krokovým motorku (původní byl ztuhlej) - výsledek OPRAVENO, otáčky nekolísají.

O kroužek má vnitřní průměr 19mm a tl. 2,5mm. Cena opravy - kroužek 2Kč/kus + 5 minut vlastní práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik asi stojí ten krokovej motorek na P306 1.6 8V r.v98 ? Na TU5JP je to řešeno asi jinak, pokud je to ta věc,která visí zespodu na sacím potrubí,do které vede hadice od vzduchového fitru a pak do sání z druhé strany než je škrtící klapka nebo tam ani není?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...