zacatecnik1 Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Ahoj Lidičky, chci si koupit opět peugeota mám 405 1,9 diesel a už asi dojezdil má už za sebou 500000km chci si koupi 406 combi diesel od roku 2000 a chtěl jsem vás poprosit o radu jaký motor je nespolehlivěší hržák docela dost toho najezdím. Díky za typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Máš možnost 66 kW a 80 kW. 80 kW má intercooler, a ještě nějaká vylepšení. Snaž se sehnat bez FAP, máš o starost míň. Ale na to, jak jsi bez starostí a investic najel 500 t., to zapomeň. HDi je víc choulostivý stroj, vyžaduje víc oprav a investic (odpružená řemenice, volnoběžka alternátoru, napínací kladka, no a pak FAP...). Přemýšlím, jestli není lepší, jako pracovitého dělníka, koupit raději TD, tedy těsně před r. 2000. Co na to ostatní? [upravil dne 26.2.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 sel bych jedine do 110 ps. 90 je linej i na sedana. kdyby neco je na vrakacich na to vse a za smesne penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 1,9 TD je dost slabý na 406, 2.1 TD má zase hydroštěly... si nevybereš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 2.1TD má i el. řízené čerpadlo a to taky neni to pravý ořechový, 1.9TD (66 i 68 kW) je šílenej lenoch, protože sedan 406 je o cca 300kg těžší, než 405. Asi bych šel do 2.0 HDi 81kW. Nebo pokud se do 406 dávaly, tak možná i 2.2 HDi, ač má FAP (to snad i některý novější 2.0 81kW verze taky ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Přikláním se k HDi 80kw.... je to přecen trochu živější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 pro pohodovou jizdu 2,0 110ps a pro dravejsi 2,2 s moznosti trochu chipnout a je pomalu rychlejsi nez 3,0i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Původně zaslal: vix 1,9 TD je dost slabý na 406, 2.1 TD má zase hydroštěly... si nevybereš. co je spatneho na hydrostelach ? meni se v prumeru jednou za 200-300tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 No vzhledem k tomu, že psal, že chce od roku 2000, tak TD padají, to už jen HDi... Pokud chceš dvoulitr, určitě jdi do 80 kW, kdekdo sice bude tvrdit, že ta 66 stačí, ale věř, že 80 je lepší. P607Olda Tě tu varoval před FAP filtrem, to by se Tě týkalo, jen pokud bys šel do 2.2 HDi. Do dvoulitru se FAP nemontoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Původně zaslal: Gotrek No vzhledem k tomu, že psal, že chce od roku 2000, tak TD padají, to už jen HDi... Pokud chceš dvoulitr, určitě jdi do 80 kW, kdekdo sice bude tvrdit, že ta 66 stačí, ale věř, že 80 je lepší. P607Olda Tě tu varoval před FAP filtrem, to by se Tě týkalo, jen pokud bys šel do 2.2 HDi. Do dvoulitru se FAP nemontoval. Do dvoulitru se začal montovat FAP od modelu 2002 (konec roku 2001 a dál, ale nevím jestli hned od začárku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Tak but 2.0 80kw a nebal bych se ani 2,2 HDI, zvlast pokud toho kombika nalozis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Původně zaslal: f3Rd@ Tak but 2.0 80kw a nebal bych se ani 2,2 HDI, zvlast pokud toho kombika nalozis.... mam 2.0hdi 80kw sedan a poviem ti jednu vec, ze osobne si neviem predstavit ako by som jazdil zo 66kw motorom ked mne sa zda uz tato 80kw verzia dost leniva!!! takze jednoznacne 2.0hdi 80kw menej nie a ak chces 2.2hdi tak rataj vsetky dieli do motora drahsie oproti 2.0 a plus FAP!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 66kw neni uplne tristni, tata to ma v kambajnu a da se s tim jezdit 150 po dalnici , kopce jsou problem tam to klesne tak na 140. Mesto a mimomesto to jede tak normalne, pokud nejsi zavodnik a nejezdis porad plnej tak se to da ... jede to o neco lepe nez 206 1.4HDi no a v neposledni rade spotrebu ma dlouhodobe i v zime kolem 5,9 - 6,8 (zalezi jestli je v tom dalnice kde jezdi svizneji...) a prevazne jezdi mesto,mimomesto, bere od plne do plne osobne si myslim ze sehnat 80kw bez fapu nebude zas tak lehky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Původně zaslal: ajsik 66kw neni uplne tristni, tata to ma v kambajnu a da se s tim jezdit 150 po dalnici , kopce jsou problem tam to klesne tak na 140. Mesto a mimomesto to jede tak normalne, pokud nejsi zavodnik a nejezdis porad plnej tak se to da ... jede to o neco lepe nez 206 1.4HDi no a v neposledni rade spotrebu ma dlouhodobe i v zime kolem 5,9 - 6,8 (zalezi jestli je v tom dalnice kde jezdi svizneji...) a prevazne jezdi mesto,mimomesto, bere od plne do plne osobne si myslim ze sehnat 80kw bez fapu nebude zas tak lehky ... s tim souhlasim, otec to v sedanu...do 80kilometru v hodine je to zivejsi nez moje 2.1, potom uz ztraci trochu, ale da se s tim jet 180-190 po rovine.Osobne jsem byl docela prekvapeny, cekal jsem ze to bude lenive, ale tahne dobre, na muj vkus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matony Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Ja mám 66 KW a kombajna. Tento motor mi úplne stačí. a rýchlosť 160 km/hod. s ním tiež v pohode dostaneš - ale kde ju v ČESKOSLOVENSKU využiješ. Spotreba tiež nie je najhoršia a poistka vo WUST... cca 5.000,-Sk. Nehovorím však že 80 KW je zlé, ale nehaňte ani 66 kw. A ak vám to nebude stačiť dajte si to chipnuť..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 66kW verze má aspoň tu výhodu, že nemá ten pitomej dvouhmotovej setrvák. To oceníte v okamžiku, kdy vám odejde - jako že se to nestává zrovna úplně zřídka, a nestojí zrovna směšné peníze. Nicméně bych si stejně HDI nekoupil ani jedno, ten setrvák není jediná \"moucha\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Oddie myslíš opravdu setrvák nebo spíš myslíš tlumič torzních kmitů (řemenice klikové hřídele)??? Co jsem slyšel tak setrvák právě neodcházi ale pravidelně ten tlumič, to je slabost HDI, ale dá se koupit novej za 3000,-Kč, takže oprava už není drahá. Co se týče vstřiků, tak myslím že na každej novej diesel je cena podobná jak třeba na auta z koncernu VW tak na PSA. Spolehlivost je věc ale druhá. Ale rozdílů je víc, třeba cena výměny spojky je skoro dovjnásobná oproti 66kW, ale každá srnada něco stojí. Jinak co se týče 66kW a rychlosti, neřekl bych, že jde o maximálku ale spíš zrychlení, kvůli bezpečnosti. Co jsem zkoušel, tak jsem se honil s kolegou na dálnici a on měl Golfa IV. 74kW PD a já jel Oktávií 66kW a na maximálce mi neujel. Jen při zrychlení měl navrch. Jinak Oddie jestli se můžu zeptat jako odborníka, co by jsi si ty koupil za auto (motor) v dieslu??? Myslím za ut trošinku modernějších, nemyslím starých nezničitelných komůrkáčů. [upravil dne 27.2.2007 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Ano, na mysli mám skutečně setrvák, je to napsáno jasně. Z těch modernějších dieselů bych si klidně koupil 1,9TDI 81kW verzi s rotačním čerpadlem - tzn. auto někde okolo r.v.2000, do něčeho se to dávalo možná ještě chvíli potom. Z CR a PD se skutečně klidným spaním zatím nic, a myslím, že názor ještě dlouho nezměním. Cokoliv novějšího bych kupoval spíš v benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 No já ještě neslyšel o této závadě u HDI a neviděl jsem to snad ani na fóru nikde, že by to už někdo řešil. A co se na tom prosím Tě pokazí?? A jak je to finančně náročný, postraš mě trošku. A je to problematika něco jako ten tlumič torz kmitů, že po určitých km se to mění u každého HDička??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Je to kus od kusu a na foru se o tom psalo hodne , jinak neni to jen zalezitost PSA, ale vseobecne vsech dvouhmotovej setrváku. Proste kazdy novy Diesel je jeko prvni generace benzinovych vstrikovani jen to stoji vice penez . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.