Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výměna palivového filtru u 2,0 hdi 66kw nebo 1,6i benzin - jak na to ?


omegaalfa

Recommended Posts

zdravim, pokud máte někdo zkušenost s výměnou palivového filtru na 2,0 hdi 66 kw nebo na benzin 1,6i budu velmi vděčný za návod, popis jak se to dělá, kde to vůbec je apod ?

....dík moc předem, čím podrobnější návod tím lepší :myslim

a navíc jsou ty filtry u 2,0hdi 66kw 2 různě velké - tak který dam dát ?

[upravil dne 26.2.07 omegaalfa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyčistit nádobu palivového filtru pomocí štĕtce .

Před zpĕtnou montáží nechat okapat nádobu palivového filtru .

DŮLEŽITÉ : používat výhradnĕ utĕrky neuvolnujici chlupy.

POZOR : nepoužívat stlačený vzduch .

Utáhnout vypouštĕcí šroub nádoby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Namontovat víko (4) a utáhnout jej rukou tak, aby se přiblížily značky (B) - © .

Utáhnout víko (4) pomocí klíče s popruhem .

DŮLEŽITÉ : nepřetáhnout za barevnou značku maxima .

Znovu připojit :

palivové přípojky (1) - (2)

konektor ohřívače (3)

konektor detektoru vody ; podle vybavení

akumulátor

Naplnit palivový okruh pomocí plnicího čerpadla .

Inicializovat jednotlivé počítače .

2 - 1 - KONTROLA TĔSNOSTI

Nastartovat motor .

Ovĕřit, zda nedochází k únikům paliva .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznamky:

Prevzate z prirucky.

Filter najdes hned za chladicom.

Odtiahnut veko 4 je dakedy dost velky problem, preto pri spatnej montazi sa zvykne zavit namazat vazelinou.

Na P307 2.0 HDi sa montovali 2 alebo 3 druhy filtrov, preto pozor pri kupe noveho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 3 měsíce později...

1. dosť ťažko išlo odšrubovať veko palivového filtra, ale podarilo sa. je to nejaký plast, tak som sa to bál uchytiť do nejakého nástroja, aby neprasklo

2. po zmontovaní a pripojení hadičiek som naštartoval, motor naskočil, ale po pár sekundách zhasol :grr a už sa nedal naštartovať. ešte raz som poodpájal hadičky- bol v nich vzduch, naplnil ich striekačkou naftou, popripájal, ešte naťahal naftu ručne a tak to už naskočilo:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Mám konečně vyměněný palivový filtr, šlo to pěkně ztuha povolit.

Ale nakonec se podařilo. Trvalo to méně než 15 minut. Sundání a nandání hadiček bylo bez větších problémů.

První start byl trošku delší, ale zdá se mi, že to po výměně lépe startuje.

[upravil dne 27/7/2007 GOHii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 let později...

Ahoj všem. Mám problém u 607 (r.v.2000) 2.2 HDI - počítač hlásí vodu v naftovém filtru. I když to tady asi už padlo, nebo radíte stejné věci pořád dokola, mohli byste mi prosím někdo pomoci? Vyměnil jsem naftový filtr a nepomohlo to :( jak postupovat? Jak vodu odsát? Děkuji :)

bohužel tento problém řeším poprvé a vážně se nemohu nikde dočíst co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 O pár příspěvků výše je uveden obrázek i s popisem jednotlivých částí tělesa filtru.
"Do nádoby na vypouštĕní vylít naftu obsaženou ve filtru." Tím se vypustí i voda ... 
To jsi měl ale udělat už při výměně filtru (v návodu u něj to určitě bylo). Nádoba na filtr by měla být suchá a čistá. Pak dát nový filtr a následně před nastartováním dopumpovat naftu, aby se nádoba s filtrem znovu zaplnila naftou :myslim 

Filter.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...