omegaalfa Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 zdravim, pokud máte někdo zkušenost s výměnou palivového filtru na 2,0 hdi 66 kw nebo na benzin 1,6i budu velmi vděčný za návod, popis jak se to dělá, kde to vůbec je apod ? ....dík moc předem, čím podrobnější návod tím lepší a navíc jsou ty filtry u 2,0hdi 66kw 2 různě velké - tak který dam dát ? [upravil dne 26.2.07 omegaalfa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Vidim ze nikto nepise. Takze: Odpojit : palivové přípojky (1) - (2) konektor ohřívače (3) konektor detektoru vody ; podle vybavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Povolit víko (4) Demontujte : úplný palivový filtr (7) z jeho držáku víko (4) tĕsnĕní víka (5) filtrační vložka (6) Do nádoby na vypouštĕní vylít naftu obsaženou ve filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Vyčistit nádobu palivového filtru pomocí štĕtce . Před zpĕtnou montáží nechat okapat nádobu palivového filtru . DŮLEŽITÉ : používat výhradnĕ utĕrky neuvolnujici chlupy. POZOR : nepoužívat stlačený vzduch . Utáhnout vypouštĕcí šroub nádoby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 MONTÁŽ DŮLEŽITÉ : otevřít sáček obsahující novou filtrační vložku (tĕsnĕ před montáží) . Znovu namontujte : nádobu palivového filtru (7) na její držák nová filtrovací vložka (6) nové tĕsnĕní (5) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 POZOR : smontování celku filtru nafty ve svĕráku je přísnĕ zakÁzÁno . Demontovat prostřední krytku (8) víka . Dbát na správnou polohu víka (polohovací prvky (A)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Namontovat víko (4) a utáhnout jej rukou tak, aby se přiblížily značky (B) - © . Utáhnout víko (4) pomocí klíče s popruhem . DŮLEŽITÉ : nepřetáhnout za barevnou značku maxima . Znovu připojit : palivové přípojky (1) - (2) konektor ohřívače (3) konektor detektoru vody ; podle vybavení akumulátor Naplnit palivový okruh pomocí plnicího čerpadla . Inicializovat jednotlivé počítače . 2 - 1 - KONTROLA TĔSNOSTI Nastartovat motor . Ovĕřit, zda nedochází k únikům paliva . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Poznamky: Prevzate z prirucky. Filter najdes hned za chladicom. Odtiahnut veko 4 je dakedy dost velky problem, preto pri spatnej montazi sa zvykne zavit namazat vazelinou. Na P307 2.0 HDi sa montovali 2 alebo 3 druhy filtrov, preto pozor pri kupe noveho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Trochu krajsi obrazok. Filter.tif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Este raz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaskou Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Je stejny postup i u1.6HDI a filtr je taky ve stejných místech jako u 2.0HDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Původně zaslal: silex Este raz. ten konektor ohrivace je na tom posledním obrázku oznacen jako 11 ? a ten vypouštěcí šroub jako 6? nebo opačne? Ps díky moc za super popis [upravil dne 27.2.07 omegaalfa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Konektor ohrievaca je hore pri hadickach, na spodnom obr. neoznaceny. Konektor dole (6) je detekcia vody vo filtre a je len v lepsich vybavach. 11 je vypustaci srob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Původně zaslal: silex Konektor ohrievaca je hore pri hadickach, na spodnom obr. neoznaceny. Konektor dole (6) je detekcia vody vo filtre a je len v lepsich vybavach. 11 je vypustaci srob. super, mooooc dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Původně zaslal: silex Vidim ze nikto nepise. Takze: Odpojit : palivové přípojky (1) - (2) konektor ohřívače (3) konektor detektoru vody ; podle vybavení A posup na 2.0 (100KW) je obdobný??? Případně kde ho najdu... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Setkal jste se někdo při výměně palivového filtru s nějakým problémem, např. nějaké vnitřní poškození, problém s hadičkami apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladerunner Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 1. dosť ťažko išlo odšrubovať veko palivového filtra, ale podarilo sa. je to nejaký plast, tak som sa to bál uchytiť do nejakého nástroja, aby neprasklo 2. po zmontovaní a pripojení hadičiek som naštartoval, motor naskočil, ale po pár sekundách zhasol a už sa nedal naštartovať. ešte raz som poodpájal hadičky- bol v nich vzduch, naplnil ich striekačkou naftou, popripájal, ešte naťahal naftu ručne a tak to už naskočilo:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 27. červenec 2007 Sdílet Odesláno 27. červenec 2007 Mám konečně vyměněný palivový filtr, šlo to pěkně ztuha povolit. Ale nakonec se podařilo. Trvalo to méně než 15 minut. Sundání a nandání hadiček bylo bez větších problémů. První start byl trošku delší, ale zdá se mi, že to po výměně lépe startuje. [upravil dne 27/7/2007 GOHii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.hom.21 Odesláno 19. květen 2018 Sdílet Odesláno 19. květen 2018 Ahoj všem. Mám problém u 607 (r.v.2000) 2.2 HDI - počítač hlásí vodu v naftovém filtru. I když to tady asi už padlo, nebo radíte stejné věci pořád dokola, mohli byste mi prosím někdo pomoci? Vyměnil jsem naftový filtr a nepomohlo to :( jak postupovat? Jak vodu odsát? Děkuji :) bohužel tento problém řeším poprvé a vážně se nemohu nikde dočíst co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. květen 2018 Sdílet Odesláno 20. květen 2018 O pár příspěvků výše je uveden obrázek i s popisem jednotlivých částí tělesa filtru. "Do nádoby na vypouštĕní vylít naftu obsaženou ve filtru." Tím se vypustí i voda ... To jsi měl ale udělat už při výměně filtru (v návodu u něj to určitě bylo). Nádoba na filtr by měla být suchá a čistá. Pak dát nový filtr a následně před nastartováním dopumpovat naftu, aby se nádoba s filtrem znovu zaplnila naftou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.