oni Odesláno 23. únor 2007 Sdílet Odesláno 23. únor 2007 nazdarek,tak jsem dnes zjistil,ze mi unika olej kolem leve poloosy!asi bude spatne to gufero nebo co to tam je!hledam v historii a zatim nic:budu rad aspon za odkaz!!nejaky rady k vymene,da se to doma udelat a tak!!budu rad za kazdou radu!!!koukal jsem ze je nejaky gufero vnitrni a vnejsi!jak poznam ktery koupit?asi oba ze? [upravil dne 24/2/07 oni] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 24. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2007 no tak chlapi,nevo nikdo??nebo aspon nejakej obrazek sprirucku jak co tam je!!nechce se mi to davat do servisu!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*jose_106* Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 Není to úplně to co hledáš, ale něco je tady: ..tzn. že by ti na stopro uměl poradit oddie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 24. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2007 diky moc,ale to mi nepomohlo,uz hledam hodinu a nic!nic pouzitelneho!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 gufero na převodovce... na 205D cena okolo 250 Kč. Musíš vyndat poloosu, vydloubnout to gufero a nasadit nové. Takžem nejpve si povolíš náboj kola (nejlépe, když je auto na zemi) - je tam ta matka se zásekem (starou tam nevracej, kup si raději novou), sundáš kolo, povolíš(vyndáš) šroub dole na spodním rameni, vyhákneš rameno z těhlice. Vypustíš olej v převodovce. Vyšroubuješ tu matku v náboji a pak už by jsi měl vyndat poloosu. Pokud je to ta delší, musíš ještě povolit ty dva šrouby u ložiska na poloose. Máš-li poloosu venku, vydloubneš to gufero(simering) z převodovky a narazíš opatrně nové (nesmíš ho poškodit) Montáž je obrácený postup demontáže (nezapoměň pak na olej do převodovky), utahovací moment matky náboje by měl být okolo 250 Nm. Je to psané pro P205 XUD, nevím o kolik se TUčko v 306 liší. Je to peugeot, takže na každé straně bude jiné, dokonce by se mohly lišit i podle typů poloosy. Jinak je to tak práce na půl hodiny pro servis. Více najdeš v knize - Jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 24. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2007 mockrat dekuji,to mi staci,to jsem potreboval vedet! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matony Odesláno 25. únor 2007 Sdílet Odesláno 25. únor 2007 na 406 ma stálo gufero /ľavá strana/ 390,- Sk v origo Peugeote. Inak postup je úplne rovnaký ako je vyššie spomenuté. Keď som už mal olej vonku, tak som ho rovno vymenil. Inak olej si myslím nemusíš úplne vylievať, stačí to čo ti cez poloos vytečie naliať naspäť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. únor 2007 Sdílet Odesláno 25. únor 2007 No když ho vypustí úplně, tak zjistí, kolik mu chybělo. Jestli má 1,4 tak tam patří 2 litry. A vyplatí se koupit kvalitku. Nemusí to být origoš. Corteco je výborný. Samozřejmě origoš od Peugeota bude mít dva břity. Jeden břit jako prachovku. Hlavně ne černý gufero značky Gufero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.