Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

První anketa spokojenosti s P 307


mares

Recommended Posts

Dle mého názoru se jedná o velice povedený automobil nižší střední třídy.Po stránce vzhledu neznám působivější tvary jak zvenku tak uvnitř vozidla.Velice pohodlný, prostorný automobil s velkým prostorem jak pro cestující na předních sedadlech, tak i na zadních, včetně zavazadlového prostoru.Jízdní vlastnosti nadprůměrné v dané kategorii.Závěrem mohu jenom doporučit.Kdo nevěří, ať se s vozidlem projede a změní názor.

S vozidlem mám najeto skoro 20 000km.

Motor 1,6 HDI 66kW

Zatím jenom spokojenost.

:roker:

[upravil dne 23.2.2007 mares]

[upravil dne 3.3.2007 mares]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu jenom podepsat. Sice teď řeším ňáký malý mušky, ale autíčko je to super! Pokaždý, kdyý ho zamču a odcházím od něho, tak se musím zastavit a láskyplně se na něho zadívat. :mrk

PS: Ta muška je to (jak už sem tady pokládal dotaz), že se mi občas při nastartování nerožne obrazovka PP (mám RT3). Při druhým pokusu už je to OK. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky tu svojí 307 mam rád! Skvělý jízdní vlastnosti..:mrkkdyž náhodou přesednu do jinýho auta stejný třídy, tak si připadám stísněnej, jízda nic moc. V 307 bše padne do ruky, skvělej posed, po 800 km mě nebolí záda a průjezdy zatáček, super! V jinym autě bych si teď připadal, že budu muset ubrat na komfortu. Je pravda, že sem tam se objeví ty mouchy.. (na přední nápravě lupkání, i když kupodivu před 3 měsícema to samo úplně přestalo, občas praskne zadní žárovka, vržou stěrače, protože sem tam dal asi špatný gumičky)

No a asi před tejnem mi ho někdo při partkování vzádu trošku odřel:bojim chjo... Snad mi ho v servisu opravej, že to nebude vidět. Protože se na něj už jen rád dívám:) A všimněte si, jak ostatní automobilky základní prvky našeho designu kopčej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny priznivce teto znacky. Do teto doby jsem vlstnil Octavii TDi, jiz jsem prodal a uvazuji o koupi 307 SW, RV 04, 100KW, naj 122000km. Prosim o radu, jak se na to divate Vy, zkuseni 307(kari), na co si dat pozor a zda je to dobra volba. Ctu porad ruzne nazory, prevazni proti, hlavne ve spolehlivosti a nechte bych udelat krok vedle. Diky za jakekoliv informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedlám nyní souběžně 3 auta - koktu I, fíka HB I a pegase, všechno v naftě a v různých výkonech obsah 1,8 -2,0l. Každé z aut má něco, co bych si do druhého dal nebo naopak, co je pěkná ptákovina.Po posledních dvou jmenovaných se rád ohlednu, protože jim designeři osobitou tvář a rysy vtiskly. Ostatní mohou pak nadbíhat, když kopírují.Někdy ale nestíhají funkčnost některých dílů, což se pozná až při užívání auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Hasan

Vseko tu uz je prebrane, len si reba najt cas prebagrovat cele forum (aj starsie prispevky). Nenechaj sa odradit tym, ze sa tu skoro vsetci stazuju, pretoze na fore sa riesia hlavne problemy.

Inak je to slusne priestranne, pohodlne a velmi tiche auto s trochu klepucimi napravani. Vrzgajuce plasty v interieri - to sa da lahko odstranit - najdes to na fore.

Mne osobne vadi len kmitajuci volant pri 130 km/ hod a makky stredny silentblok = vibracie motora hlavne pri cuvani (plati pre 2.0 HDi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to kmitání je od špatnýho vyvážení, ty první 2,0 HDi sou na to citlivější, dělá to hlavně se 17\" litýma kolama. Právě v těch 130 km/h. Je třeba vyvažovat dynamicky, tzn. na autě.

Problém může být v tom, že některý pneuservisy používají nějaký blbý mýdlo na nasazování pneumatik a pneu pak po ráfku klouže a posunuje se. Čímž se vyvážení znehodnocuje. Schválně si zkus udělat značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jeden dotaz: Když chci jen drbnout do páčky s blinkrama (ne přepnout), aby aby jen zablikaly a přestaly, zdá se mi, že aktivace levých blinkrů jde daleko jednodušeji, než těch pravých (tam na to musím docela \"přitlačit\"). Máte to taky tak? Dá se to nějak upravit? Nemyslím tím přepínání do polohy trvalýho blikání!

Možná je problém jen v tom, že pro levý blinkry vlastně člověk na tu páčku ůpoloží\" ruku, takže to de lehce, kdežto pro pravý to musí člověk cpát nahoru. Ale stejně, mělo by to jít asi snadněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrej postřeh s tim mýdlem.. Mně naštěstí nekmitaj, jezdim asi k dobrejm chlapíkům na přezouvání. Před tim, jsem měl starší gumy a do výměny to kmitalo právě při 130..stejně jako u jinýho auta, co maj blbě vyvážený pneu.

Původně zaslal: Ferin007

Jo to kmitání je od špatnýho vyvážení, ty první 2,0 HDi sou na to citlivější, dělá to hlavně se 17\" litýma kolama. Právě v těch 130 km/h. Je třeba vyvažovat dynamicky, tzn. na autě.

Problém může být v tom, že některý pneuservisy používají nějaký blbý mýdlo na nasazování pneumatik a pneu pak po ráfku klouže a posunuje se. Čímž se vyvážení znehodnocuje. Schválně si zkus udělat značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...