Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaký koupit model?


gvg

Recommended Posts

Čau všichni. Sem to asi nepatří, ale chodí sem nejvíc lidí, tak snad získám víc, než jen jeden názor od Georga (kterýmu děkuju..). Přišel čas obnovit vozový park a tak se chci opýta? všech ostatních, co by doporučili - zkrátka co koupit a na co dát bacha. Mám představu: rok výroby: od 1999 a vejš, naf?ák, 5 dvéřák. Určitě na splátky, protože do kupy tolik peněz v hotovosti nedám...((( Viděl bych to na nějakou 306 či 406... Fin. limit: do 300 000 Kč. Poradíte? Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no s 306tkou neslapnes vedle , ale bral bych 1,9D - nesmrtelny motor ... nevim jak HDIcka ...

jen 52KW je nic moc ... zalezi jestli chces v aute litat a nebo se vezt ... a tohle koupis za 200 max.

ja budu kupovat 306 1.4i, r. 1999/2000, 1. majitel, koupena CR, servis knizka, vsechny ucty + plus zaznamy spotreby a tankovani, 5dv., metaliza, najeto 95tkm za 160.000 (ale aut s takovou historii asi moc neni)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tu 1.9D můžu potvrdit, bezva motor, mám 306 z r.v. 96 a motor šlape jako hodinky. Není to teda žádný sprinter, ale odveze mě to kam potřebuju. Spotřeba max. do 6.5 l. Umí jezdit i za 5.5 l když máš lehkou nohu na plynu. Jestli chceš něco živějšího pak se zkus podívat po 1.9TD .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Moh by mi někdo, kdo teď (ale třeba i před rokem) kupoval říct, na co si dát pozor?? Přece jen to není 70 000,- jako za 309 a nerad bych potom do toho vrážel nějaký prachy. I když zase tak mladý auto by moc závad nemělo mít, co myslíte??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pletu se, nebo jsi tu 309-ku kupoval teprve někdy nedávno? A tuším, máš ten novější model?

Z 309-ky do 306-ky mi nepřijde zas až tak kvalitativní skok, aby tomu odpovídal ten rozdíl v ceně. Já bych si spíš nechal tu o dost levnější 309-ku... O to spíš, že nemáš prachy cash, a chceš to na splátky - ono je to sice v dnešní době časté a docela moderní, ale já osobně se toho bojím jak čert kříže, a radši se spokojím se starším autem...

Další aspekt - za rok touto dobou budem v EU. A? už se tím změní ceny či ne (u novějších aut asi moc ne), tak bude lepší kupovat auto až za rok - bude větší výběr...

Takže můj pohled na věc - nejdřív pořádně prohlédnout a zhodnotit stávající auto, jestli by třeba ještě na rok nestačilo. Jinak, pokud bych se rozhodoval o novějším do 300tis, bral bych 406 combi s mechanickým 1,9TD či lépe 2,1TD (no, tak trochu kecám, spíš bych koupil VW Transporter T4 Bus, ale beru to z toho tvého výběru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:o)) No, tak Trasportéra opravdu neee. Mám 309 z 1990 starší model (asi sis mě teda s někým splet) a poslední dobou se začíná víc a víc odebírat na hever.. Jestli to nebude tím, že jsem začal ještě víc cestovat..:) A protože potřebuju něco spolehlivýho, tak se ptám.. Nehledíc na to, že bych chtěl sehnat auto pokud možno se servisní knížkou, a? vím, co se s ním dělo. No a pokud bude mít záruku, bude to úplně nejlepší. Jak dlouho je vlastně u Peugeotu záruka?? Docela kalkuluju s tím, že 5 let...:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) projed veskere skla jestli maji stejkny rok vyroby (to znamena ze u nazvu a jinych kodu jsou 3 tecky a cislo napr. \"...9\" - rok 1989 anebo 1999. POkud maji vsecky skla stejny rok tak to bylo bourano lehce a nebo na spodek.

Kdyz je nove celni sklo bal bych se jestli to nebyla vetsi bouracka. kdyz koupis auto z bazaru a je tam sklo ...3 tak to nekdo nedavno opravil a neveril bych ze to byl kaminek na dalnici.

Pokud jsou nove bocni tak plati to same ze pokud je to rok ...3 tak to nekdo opravoval nedavno. Jinak pohadkam typu ze zlodej rozbil skla never.

U zadniho skla to same.

2) POdivej se na predni a zadni svetla, starsi modely bez cirych svetel maji vyrobce napsaneho na tom skle. Pokud jsou tam jine svetla nez Valeo, slo to na predek. Noname vyrobci: Depo, Tyc, atd... dale skus spary mezi kapotou a svetly ... po bouracce se to vzdy neusadi presne (je to dost tezke).

Pokud by to byl model s cirou optikou tak otevri kapotu (musi byt na pistech , jinak to zas nekdo opravoval a pisty chybi) a podivej se z vrchu na vyrobce a rok vyroby. Nase 306tka ma obe svetla Valeo, ale jedno 1999 a druhe 2001, takze bylo jedno vymeneno.

3) Hledej v motorovem bloku datum výroby chladice, noname chladice maji na vrchu napsano kdy byly vyrobeny ... malokdy musis u takoveho auta menit chladic (na 99% bouracka).

Dale skus najit naznaky rovnani nosniku motoru, plech je sice na v puvodnim tavru ale ruzne polamany.

4) bacha na tzv. hybridy v roce 1998 se nedelaly u levnych modelu cele narazniky v barve a oterova listy a zrcatka.

zhrnuto:

do roku 1997 : predni svetla delena na hlavni a blinkr, levne modely plast narazniky, jine zadni svetla (blikr je mensi),hranate mlhovky, starsi maska

od 1997 do 1999: novejsi maska,predni svetla uz vcelku ale ne cira, narazniky v barve s cernyma oter listama, bocni listy cerne, zrcatka taky,zadni svetla uz s vetsim blinkrem, mlhovky maji \"toruhelnikovy\" tvar a jiny zamek kufru s zankem lva

od 1999(2000) : cire svetla, kulate mlhovky, vsechny plasty v barve, novy interir (imitace chromu)

pozor na akcni modely : nase 306tka je 10/1999 a je to uz model 2000 jen ma jeste trojuhelnikove mlhovky... takze se zeptej jestli to treba nebyl akcni model tam muzou byt odlisnosti

takze 306tka z roku 1995 a s cirymi svetly a plasty v barve je napul totalka buhvi odkad - viz. Tipcars.com a takovych auto je tam 90% a to poznas uz i s fotek...

6) kazde auto ze zahranici je bouracka...(na 99,99%) - jinak by to sem nevozili)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo a bacha na to ze nase auto ma servisni knizku , vim o nem kazdy detail , ale je tam prd o tom co se snim delo , kdyz bylo v servise mimo stanovene kontroly ...

takze servisni knizka ti maximlane ukaze ze se menilo co melo a kolik to muze mit cca najeto...

[Editován dne 23/7/03 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste bacha na striknute gumy kole oken ... :) to vznikne tehdy kdyz to nejakej \"odbornik\" dava do nove barvy a nechce se mu vysklivat cele auto nebo nektere skla.

pak vzdy obhledni calouneni v interieru ... prechod stropu do dveri .-.. proste jestli to nekde neodstava ... - jak to jednou sundas tak uz to zpet nejde tak dobre - tohle znamena ze to nekde odstrojil i zevnitr a treba to rovnal a kdo vic co jeste , takze pak je treba auto jeste vic prohlednout.

dale sundej gumy co tesni kolem dveri jestli tam neni naznak nejake naprevidelnosti svaru - z vyroby jsou ty plechy k sobe varene presne po cele delce svaru, po oprave je to ruzne zvlnene ...

v kufru vyndej koberecky a podivej se poradne na dno jestli eni ten plech polamany a rovnany zpet , musi mit pravidelny tvar.

Ja byt tebou tak obvolam kocesionare Peugeot a necham u nich objednavku na nejaky typ vozu. A budu chtit aby to byl vuz servisovany u nich a po prvnim majiteli. Ver mi ze takove vozy jsou - mi nabizeli 106tku po farari ... byl jsem za tim clovekem a byl to takovy hodny deda ... jenze ja blbec spechal a on potreboval jeste 1,5 mesice nez mu prijde 206tka. takze jsem sel do bazaru a koupil totalni srot - od te doby se soudim a snad po 7 mesicich dostanu prachy zpet. takze proto o tech autech toho vim uz dost - jenze trosku pozde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono ja byl spise u \"koncesionare\" citroen ale ten to nemel licenci a vsecko nacerno, a prave vozil bouracky a pod hlavickou citroenu prodaval ... takze to byla bouda na druhou ....

tak si jeste over jeslti je ten peugeot opravdu peugeot (na infolince eugeot)... ale u velkych firem bych asi veril ...

nechcou za to nic ... jen cena je radove o 10.000 az 15.000 vyssi nez za stejne auto v bazaru ... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Ajsik: Celkem výstižné,ovšem nemohu souhlasit s bodem 6).... klidně a? jsou bouraná na 99.9%,záleží jak jsou bouraná.A pokud mi někdo prodá auto o 100 litrů levněji jen proto,že se měnil blatník,světlo tak chuj s tím,že to bourané bylo.Dneska je dost dobrých zlatých ručiček,které to spraví k nepoznání... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to harry: jo ale to auto nema hodnotu, za kterou ji bazary prodavaji ... vetsina aut je polepenych buhvi z ceho (vrakace,kradene dily) a prodaji to jako nebourane ... pak to koupis a hned minus 10.000 az 30.000 pri dalsim prodeji ... jinak bazary vozi dost bourane auta , kvuli cene.

kdyz bouracku tak neopravenou at vis co stim je a nechas to udelat znameho ktery to udela poradne...

byl jsem v AAA v Brne a z 10 306tek bylo 9 bouranych ... a u kazde mi rekl ze s ni nic nebylo ... tak je to normalni... ?

JInak koupit auto u koncesionare je jistejsi ... prece jenom zastupuje nejakou znacku, mas na nej vetsi paku ... ja bohuzel nalatel na podvodnika co se za koncesionare pouze vydaval...

A nebo si bouracku nechat dovezt znamym...ale lidi co ma znameho dovozce je malo...

JInak plne souhlasim ze kvuli tomu ze ma auto vymeneny blatnik ho nekopit je blbost ... ale ver ze to byl jenom blatnik ... treba je to jedina vec na kterou ty jako laik prijdes ... kdyz blatnik tak uz to mohla chytit naprava a to ty poznas casem (sjete gumy, driv odejdou cepy)

a nejlepsi bouracky jsou na zadek , tam se to akorat narovna a je klid ale cena musi umerna stavu a tomu ze je to bouracka...:D

[Editován dne 23/7/03 ajsik]

[Editován dne 23/7/03 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vono kolikrat je lepsi koupit bouracku kde vam ukazou kompletni fotodokumentaci jak to bylo bourano a kam... pak si clovek muze overit jak moc dobre to bylo opraveno. Osobne mam 206 z nemecka ... lehka bouracka na levej predek ... auto po oprave v podstate jako novy. No taky je pravda, ze mi to delal clovek z rodiny (jeho firma) takze tim lip pro me a hlavne jistota ze to totalne neodfalkou. www.bohemiacar.com ... vozej z nemecka Peugeoty bouracky/nebouracky a i protiuctovy auta mivaj ... mrkni zavolej jestli nemaj neco co by ti sedlo zrovna. Kdyby jo tak mi dej vedet a ja ti zaridim nejakou tu slevicku ci zjistim jak to s tim autem bylo do detailu (kde co jak proc atd...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a jeste spary mezi castmi karoserie musi byt vsude stejny ... dvere musi jit lechce a pravidelne a dovirat se presne ...

jed prstem po spare na jedne strane auta a pak na druhe stejnou sparou a skus hledat rozdily a zvetseni spary.

BUdes vypadat jako blbec ale prstem ucitis i male nesrovnalosti ...

tezko je prinutis dat to auto na mechanickou stolici a vsecky body promerit...:mad:

tak uz jsem to tady zaplcal dost ... koncim ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...