janmarkup Odesláno 21. únor 2007 Sdílet Odesláno 21. únor 2007 Ahoj všichni, potřebuji poradit. Zvažuju koupi Peugeota 406 v kombíku a nebo Citrona Xantii v kombíku. Oba diesely. Ročně najedu kolem 15 - 20 tis. km. Nevím, zda si vzít HDi nebo TD. Rád bych tu 406 měl po faceliftu. Dělaly se tyto vozy ještě s TD? A je odolnější než HDi? Potřebuji auto dříče, vozit budu dva psy velkého plemene, dvě děti a ještě dva kufry (dovolená)...V benzínu bych se z toho posral cenově...Ja to je s odolností a údržbou? Jakej rok doporučujete? A nač si dávat největší pozor při výběru (co by mne mohlo položit?) S výměnou rozvodů, kladek a filtrů samo počítám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fana-jani Odesláno 22. únor 2007 Sdílet Odesláno 22. únor 2007 tak nevím,ale dnes už je nafta dražší,než benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 23. únor 2007 Sdílet Odesláno 23. únor 2007 Původně zaslal: fana-jani tak nevím,ale dnes už je nafta dražší,než benzín. no to je odpoved...kdyz uz tak nafta je mozna drazsi, coz pochybuju, ze o tomto rozdilu se da hovorit jako drazsi, ale tezko budes s benzinem jezdit s timhle autem za 6 litru-6.5 litru spotreby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 23. únor 2007 Sdílet Odesláno 23. únor 2007 Co vím tak motory 1,9TD a 2.1TD se dávaly jen do starýho modelu před modernizací, ale určitě to netvrdím na 100%. Jezdím 2,1 TD a na motor si nemůžu stěžovat, sice hlučnější, ale dříč a nežere. Pán od kterého auto mám si koupil HDI a říkal že 2,1 byla pocitově lepší, ale je to jen jeho názor!.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 23. únor 2007 Sdílet Odesláno 23. únor 2007 No tak tohle jsem taky řešil jestli do Xantie vzít 2.1TD nebo novější HDi. Nakonec to vyhrálo to HDi, sice je víc náročný na kvalitu nafty i když to 2.1 s čerpadlem LUCAS EPIC ostatně taky. Ale u HDi se víc serou okolní věci, jako podávací čerpadlo případně pokud by jsi měnil vstřik tak repasovanej stojí 6tisíc, Na TD je levnější, ale zase TD je víc náchylnější na praskání hlavy motoru, když tomu dáváš za studena, atd.... To zase HDi v tomto ohledu je lepší, ostatně jsem ještě nikde na žádném fóru neviděl, že by někdo řešil prasklou hlavu na tomto autě. Je to těžký. Pokud se jedná o typ auta, tak pokud Ti řeknu, že 406 je koza skákavá, tak mě tu 406tkáři ukamenují, ale pokud máš možnost, tak se svez v obou autech a rozhodni se podle pocitů. S hydrauliky strach mít nemusíš, není to až zase tak složitej systém, jde spíš o to po kom auto budeš mít, jestli se o to staral jak se má nebo na to prděl. Je to dost o štěstí a to ostatně u každého auta. Ale vím, že hodně lidí má z té hydrauliky strach, ale má spoustu výhod, mimo třeba zmiňovaného pohodlí a houpání, taky to, že pokud tam naložíš co píšeš tak aby jsi neškrtal zástěrkama o silnic, to se Ti u xantie nestane, ta se Ti vždycky srovná na stejnou výšku. Když vemu srovnatelně velký auto, tak s čím jsem jezdil byla bratrova Oktávie a i on uznal, že podvozek Xantie pokud se Ti jedná o komfort a né o sportovní jízdu, mnohem pohodlnější. Ostatní srovnávat nebudu protože ani s TD ani s HDI se na spotřebu TDIčka nedostaneš. Jinak bych ještě dodal, že hlučnost motoru TDi za studena je opravdu neuvěřitelná, když to porovnáme s HDI, to se mě každej ptá jestli mám benzína, když někoho vezu. CO se týče podpory tak je jak pro Peugeoty, tak i pro Citroeny forum a cluby kde se řeší různé problémy a návody jak co opravit sám. Snad jsem Ti pomohl aspoň malinko v rozhodování a pokud by jsi byl z okolí Olomouce, klidně Tě v Xantii svezu, jinak si můžeš vyhlídnout jak tady někoho z 406tkou tak na citroenech někoho s Xantií aby Tě svezl a předvedl auto, mě to problém nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.