Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 1,4 D


Hrac.Dr.m

Recommended Posts

spotreba je kolem 4,7 dlouhodobe (kombik) - sviznejsi jizda

leto cca 4,5 - 4,7 , zima cca 4,8 az 5,2

ale da se jet klidne 4,2 kombinovana a nebo 5,5 ...

jsou i takovi co maji spotrebu 3,8 ale na to nemam nervy :-)

starty v krutych mrazech a zamrzani nafty jsou uz u poslednich modelu taky v pohode.

motor je nadprumerne tichy a kultivovany

je to vcelku svizne, jezdi se s tim velmi pohodlne diky tomu ze kroutak ma vrchol v 1750ot./min.

Da se vytocit az k 5500, ale od 4500 uz to ztraci vyznam.

dalnicni provoz je dobry, pri 130 to toci 3000ot.min a neni prilis hlucny.

da se jet trvale 150kmh overeno (chorvatsko - cr) i ve ctyrech lidech

pokud je neco na strese (u me original drzak lyzi) tak je to na dalnici znat

na okreskach:

idealni toci lehce nad 2000 na 5tku prio 90kmh a zere dle aktualni spotreby kolem 4,0 litru ...

predjizdeni je i na petku v pohode, kdyz nestaci tak na ctyrku to kolem 80kmh tahne jeste pekne

ve meste:

torchu dilema bud 2000 na trojku a nebo 1600 na ctyrku pri 50kmh ...

zapory jsou asi nutnost tankovat kvalitni naftu (jako u vsech modernich Commonrail dieselu), v chorvatsku pouze Euro diesel jinak hrozi komplikace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak zapory u 1.4HDi snad ani nejsou ... co jsem se ptal primo v peugeotu tak uz jsou exemplare co maji nalitano kolem 240tis. km a bez problemu.

zapory 206tky :

vrzajici interier

trochu mene uzivatelsky prijemne razeni (clovek citi jak se to vse pohybuje, neni to jak u VW kde to pada samo) - lec zivotnost prevodovek je dobra

trochu tvrdeji naladeny podvozek u kombiku s 1.4hdi ...

klady:

dobra vybava za slusnou cenu

kvalitni antikorozni ochrana

prehledny interier s odkladacimi schrankami

relativne dost mista a u kombiku velky kufr

pekny vzhled

ucinne brzdy

20000km servisni interval

zivotnost rozvodaku je dle internich informaci az neuveritelnych 240000km , jinak doporucena vymena je az ve 160000km coz velmi potesi...

ABS-EBD v zakladu

servis:

v ramci peugeotu jsou A (kazdych 20000km) a C (kazdych 60000km) kontroly

A polosyntetika (dostacuje): nejakych 2500kc

C polosystetika : nejakych 4500-5000 kc (vymena naftoveho filtru navic + jeste dalsi veci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve 45tkm zacal klepat levy stabilizator - vymena 1200kc original dil i s praci.

v 50tkm se zacal ozyvat EGR ventil, nema vliv na funkcnost jen obcas pri brzdeni motorem kolem 1800 ot.min. tak lehce \"kvakne\" jako takove ty gumove hracky, v zaruce vymeneno za novy kus, ted to dela zas a prestavam to resit pac to nema na nic vliv-novy stoji 1000kc

aktualne 58tkm a naprava je bez jakychkoli vuli ... takze to vypada ze ji udelali solidne, brzdy komplet puvodni a taky drzi ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hrac.Dr.m

...Já najezdim asi 710tis. km ročně takže si myslim že mám šanci si to auto užít na dost dlouho ...

:potlesk

Teda 710 000 km za rok, to je průměrná rychlost okolo 81 km/hod, teda kdybys pořád (24 hod. denně) jel!

:potlesk:potlesk:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mirek2

Původně zaslal: Hrac.Dr.m

...Já najezdim asi 710tis. km ročně takže si myslim že mám šanci si to auto užít na dost dlouho ...

:potlesk

Teda 710 000 km za rok, to je průměrná rychlost okolo 81 km/hod, teda kdybys pořád (24 hod. denně) jel!

:potlesk:potlesk:potlesk

Tomu říkám - Užít si auto - a ne jen sedět u počítače...:D

[upravil dne 27.2.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu doporučit. Spotřeba uvedená nahoře se mi tedy nedaří, ale jezdím hodně svižně, ale průměr mám do 6 litrů i s klimou.

Řazení je opravdu trošku nepřesné, musí se trošku navézt a má delší dráhy, než je zvykem, ALE rozhodně bych neřekl, že VW je špička, teď jezdím se zcela novým Roomstrem od firmy a občas zablbnou synchrony, takže musím rozjíždět na 2, ale mnohem horší je, že z vytočené 4 občas spadne 3 - přitom normálně tlařím doprava.

Řekl bych že když to vezmu kolem a kolem, tak prostě spokojenost. Papá to málo, nechvěje se celé auto jako u 1,4 TDI PD, motor během chvilky ztichne (tak do 2 km od startu), jezdí to na diesel hodně svižně, je to jenom 1,4 (nižší povinné). Mám r.v. 2004 a problém se starty jesm nezažil - mj. se to u starších aut řeší výměnou palivového filtru a předehřívače - tuším 2002 a 2003 zkusili snížit emise jemnějším sítkem a ono to v zimě zalepil parafín.

Samozřejmě by se mi víc líbila 1,6 HDi qůli předjíždění, ale i ta 1,4HDi je v hodně v pohodě. Jestli budeš brát krátkou verzi a nejsi sportovně lazený jezdec, tak si myslím budeš spokojený - otázkou je v jakém je stavu a za kolik - nechal bych pořádně prohlídnout, rozumný bazar(prodejce) tě nechá jet na kontrolu do servisu a ty investované prachy se ti několikrát vrátí, než kdybys koupil nějaký šrot svařený ze dvou bouraček...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Hrac.Dr.m:

Kupoval jsem funglovku loni, SW... Najeto 20.000 km

Spotřeba - já jezdím s automatickou klímou za cca 5,5 litrů, ale rozhodně je to nohama, když jsem se jednou naprdnulm, že to moc žere, tak jsem jel jednu nádrž na citovku a spotřeba byla 4,7 l, ale na to nemám nervy... Potřebuji se věnovat řízení a ne se hlídat u nádrže...

Motor je neobyčejně tichý, při předpisové jízdě téměř neslyšný, horší je to jen s podběhy (hlavně zadní u SW) a koly, to není luxusně odhlučněné, ale rádio slyším v pohodě i na potichu...

Stran sportovní jízdy, když potřebuji vyvětrat hlavu, tak se na okreskách dá i to relíčko střihnout, jen při předjíždění je cítit, že pár velbloudů by to ještě sneslo... Protože o tom vím a počítám s tím, tak zatím žádný problém...

Měřím 190 a váhově už dávno nejsem docent, ale dopředu se celkem normálně vejdu, jen sedák je na mne krátký... Za mnou už ale kromě batohu nemá nikdo šanci...

Vnitřek je laciný plast, nic příjemného na omak, ale auto většinou neosahávám, takže je mi to pumpička...:D

Brzdy - no, ze začátku trochu rozčarování (máme ještě 307 SW, vím že mluvím o jiné třídě, ale brzdy jsou v porovnání o řád jinde), pak jsem měl tu čest se služební fóbií několik tisíc kilometrů a při přesednutí do Pažitky jsem si na první křižovatce skoro břinknul hlavou o sklo... Od té doby se cítím s brzdami spokojen...

Výhrady mám ke světlům, jsou směřované hodně dopředu, při zatáčce ve tmě vůbec netuším do čeho vjedu... Přitom dopředu svítí luxusně, chtělo by to trochu periferního přisvětlení...

Kufr je v pohodě (SW) zatím jsem pobral vždy vše, co potřebuji. Jen při minimálním zatížení se auto zatlačí vzadu hodně dolů, ale s další váhou se již další propad neděje, zvláštní...

Pohodlné, trochu tvrdší podvozek, než co frantíci většinou předvádějí, slušný výhled do stran... !Hodně nízké auto, na polňačky zapomeň!

Řazení - hlučné, příliš volné, ale nikdy jsem nezařadil jiný kvalt... Otázka cviku a toho, co jsi už řídil... Rozhodně lepší než Š105...:xvul;)

No, to je najednou tak všechno, co mi napadne... Pokud by se mi někdo zeptal, jestli byc měnil, tak věř, že měnil... Takové Volvo... Hmmmm...:myslim

Ale nic lepšího v této třídě a cenové relaci jsem nenašel a tak svou Pažitku hýčkám a doufám, že spolu hezkých pár tisíc kilometrů zvládnem, zaslouží si to, je to milé autíčko...

:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s JohnyLee.

Řazení je horší, ale rozhodně ne katastrofální. Podvozek je výborný, oproti 206 je to úplně o něčem jiném (má upravenou platformu), je nižší, ne až tak postelový, trošku se sportovním duchem, to mi vyhovuje.

Taky bych si vybral něco jiného C5 Break, ale holt \"neni penis, neni laska\"... Když si to srovnáš s tím, co se tady prodává, tak ti vyjde, že jsou nejlevnější za rozumně vybavené auto.

Malé kombi:

Logan (začíná se prodávat a, no prostě já nevim, nee)

Škoda Fabia (Dala by se. ale nesedí mi interiér a při stejné výbavě s tím jejich dementním 3hrnkem TDI jsem ušetřil 60 kKč)

Škoda Roomster (Mám ho v práci a je to předražená zhovadilost, ve Škodovce někdo musel šlápnout na hrábě...)

... a to je asi vše, nic jiného se k nám snad ani nedováží v tomhle segmentu. Chysté se prý Clio kombi, ale jestli to bude takový hybrid jako Thalia tak s tím moc prodej neudělají...

Přeji dobrou volbu a mnoho šťastných KM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...