Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Mám 205 diesel a když jsme měnil vzduch. filtr tak mě docela překvapilo, že v boxu a na filtru je olej, hlavně v jednom místě kde ústí ta tenči hadice ( asi odvětrávání mot. prostoru). Buď mě tam neco chybí nebo to je normální? Porad?e , díky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Je to normální, už se to tu i řešilo, vyhledej si to v diskuzi. Ta molitanová vložka má být vlhká, jináč správně nefiltruje, při výměně by se správně měla postříkat olejem ve spreji (je to většinou i v obrázkovém návodu na obalu od filtru, ale dělá to málokdo...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Oddie: No jo ale já tam mám klasický filtr, žádnou molitanovou vložku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Jak, klasický filtr? Je tam takový vysoký plastový kyblík? Tak do něj patří molitanová roura... 205D/309D se dělaly jen s tímhle typem filtru, jestli tam máš něco jiného, tak to není orig. Do toho kyblíku sice pasuje i papírový filtr, ale ten molitan je lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Ten papírový jsem myslel, ten molitanový seženu asi na vrakáči, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Molitanový, jako vložku? Tu koupíš novou za 200,- Kč... Nebo myslíš celý ten kyblík? To podle mě není nutné kupovat, hlavně že tam nějakej filtr je... A jak vypadá ten kyblík, co tam teď je? Není v tom ten papírovej filtr obdélníkovej? Ten se dával do 405-ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Já mam v 205 GRD taky papírovej, ten molitanovej řikal předchozí majitel že šel už do háje, tak tam fouknul papírovej a taky filtruje ... pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Oddie: Mám tam kulatý papírák náhrada za orig. Champion W117 ( Purolator). To je ten co by tam měl být. Jestli ten molitanový co myslíš ty má ještě takovou plastovou klec tak to jsem u někoho viděl. jenomže kde mám sehnat i ten plast. Kyblík vypadá přesně tak jak popisuješ. Kulatý, hluboký, má v sobě dvě díry. Jedna vede do masky na sáni a ta druhá do toho motoru. No a na víku je hadice do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 No, ta molitanová vložka, to se prodává i s tou klecí, plastovou nebo kovovou sí?kou. Prostě to celé, co se strčí do toho kyblíku. Orig. u pažouta stojí myslím 230,- Kč, Fram jsem kupoval tuším za 180,- ? už si to zas tolik nepamatuju... Ten molitan se dá kdyžtak i vyprat, ale za dvě stovky radši koupím nový, než bych se s tím patlal. Tu papírovou vložku si tam dává dost lidí, já to nikdy nezkoušel, ale někdo mi říkal, že to s tím malinko hůř jede a víc žere, tak nevim. Každopádně, mokro od oleje tam bude vždycky, hází ho tam to odvětrávání klikovky. Já si u motorů držím olej u spodní rysky, mám zkušenost z pár motorů, že když se naleje na horní rysku, vyplive toho do filtru mnohem víc. Takže při výměně oleje dávám 4 litry, a nemusím dolévat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Dík za radu, jenom nevíš kde by se ta vložka dala objednat třeba Kelly nebo tak nějak?;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 No, u autoriz. prodejce Peugeot jí určitě budou mít skladem, a já jinak tyhle věcičky dost často kupuju v takovém malém krámku s filtry a podobnámi věcmi, těch je na každém rohu dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warmann Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Díky za radu:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 prat to de krasne, me to dost fluse olej, tak furt nekupuju novej filtr jen to obcas vyperu v technickym benzinu a je to to jak novy staci na to kapnout a olej hned mizi. Pak jeste v jarovy vode zbytek bordelu necham pres noc proschnout a pohoda filtr jak novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Já tam dávám papírovou vložku a měním ji po 10 tisících - spíš bych řekl, že to jede líp. Předtím tam ale byla pěkně špinavá molitanová - cena 170/230 ve prospěch papírové. A jsem ke všemu ještě líný kupovat olej :-) Jo, mám taky diesla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 jojo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2003 Sdílet Odesláno 25. červenec 2003 Hm. Doma mám jeden fungl nový molitan, tak až bude čas a nálada, zkusím koupit ještě papírák, a chvilku je střídat - pro porovnání, kterej se bude jevit lépe. Pak dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.