Jump to content

Ve vzduch. filtru olej ?


Warmann
 Share

Recommended Posts

Mám 205 diesel a když jsme měnil vzduch. filtr tak mě docela překvapilo, že v boxu a na filtru je olej, hlavně v jednom místě kde ústí ta tenči hadice ( asi odvětrávání mot. prostoru). Buď mě tam neco chybí nebo to je normální? Porad?e , díky .:mad:

Link to comment
Share on other sites

Je to normální, už se to tu i řešilo, vyhledej si to v diskuzi. Ta molitanová vložka má být vlhká, jináč správně nefiltruje, při výměně by se správně měla postříkat olejem ve spreji (je to většinou i v obrázkovém návodu na obalu od filtru, ale dělá to málokdo...)

Link to comment
Share on other sites

Jak, klasický filtr? Je tam takový vysoký plastový kyblík? Tak do něj patří molitanová roura...

205D/309D se dělaly jen s tímhle typem filtru, jestli tam máš něco jiného, tak to není orig. Do toho kyblíku sice pasuje i papírový filtr, ale ten molitan je lepší.

Link to comment
Share on other sites

Molitanový, jako vložku? Tu koupíš novou za 200,- Kč... Nebo myslíš celý ten kyblík? To podle mě není nutné kupovat, hlavně že tam nějakej filtr je... A jak vypadá ten kyblík, co tam teď je? Není v tom ten papírovej filtr obdélníkovej? Ten se dával do 405-ky.

Link to comment
Share on other sites

Oddie: Mám tam kulatý papírák náhrada za orig. Champion W117 ( Purolator). To je ten co by tam měl být. Jestli ten molitanový co myslíš ty má ještě takovou plastovou klec tak to jsem u někoho viděl.

jenomže kde mám sehnat i ten plast. Kyblík vypadá přesně tak jak popisuješ. Kulatý, hluboký, má v sobě dvě díry. Jedna vede do masky na sáni a ta druhá do toho motoru. No a na víku je hadice do sání.

Link to comment
Share on other sites

No, ta molitanová vložka, to se prodává i s tou klecí, plastovou nebo kovovou sí?kou. Prostě to celé, co se strčí do toho kyblíku. Orig. u pažouta stojí myslím 230,- Kč, Fram jsem kupoval tuším za 180,- ? už si to zas tolik nepamatuju... Ten molitan se dá kdyžtak i vyprat, ale za dvě stovky radši koupím nový, než bych se s tím patlal.

Tu papírovou vložku si tam dává dost lidí, já to nikdy nezkoušel, ale někdo mi říkal, že to s tím malinko hůř jede a víc žere, tak nevim.

Každopádně, mokro od oleje tam bude vždycky, hází ho tam to odvětrávání klikovky. Já si u motorů držím olej u spodní rysky, mám zkušenost z pár motorů, že když se naleje na horní rysku, vyplive toho do filtru mnohem víc. Takže při výměně oleje dávám 4 litry, a nemusím dolévat...

Link to comment
Share on other sites

prat to de krasne, me to dost fluse olej, tak furt nekupuju novej filtr jen to obcas vyperu v technickym benzinu a je to to jak novy staci na to kapnout a olej hned mizi. Pak jeste v jarovy vode zbytek bordelu necham pres noc proschnout a pohoda filtr jak novej :cool:

Link to comment
Share on other sites

Já tam dávám papírovou vložku a měním ji po 10 tisících - spíš bych řekl, že to jede líp. Předtím tam ale byla pěkně špinavá molitanová - cena 170/230 ve prospěch papírové. A jsem ke všemu ještě líný kupovat olej :-)

Jo, mám taky diesla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...