M.a.R.i Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Mám možnost koupit Audi 100, 2,8, rv1994, quattro, climatronic, na originál liťácích, šedivá metalíza. Kámoš ho kupoval cca před 2měsícema za 35000 od nějakýho chlápka,co nutně potřeboval peníze a teď ho za stejný prachy prodává,neboť kupuje A6. Co sem koukal na tipcars.cz,tak tam stejná Audi je za 90000,-,což se mi zdá nějak moc. Chtěl bych to koupit na kšeft. Za kolik si myslíte,že je prodejná? Je v pěkným stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oliver Riedel Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Já myslím,že ji prodáš tak za 45 000,-,záleží na stavu motoru,hezká kastle je ti při zdevastovaném motoru na nic.Každopádně si rozmysli,jestli si budeš chtít nechat Pegynu nebo Audinu.Aby ti nakonec nestály před barákem dvě auta:DCož není na škodu,když ovšem,jako v tvém případě,nejsi student:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Každopádně, 2,8 v Audi 100 Tě sežere i s botkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Na kšeft 2,8 to je dobrý akorat na to, že ti to bude stat před barakem a dlouho čekat na sveho kupce. No nevím asi bych ji nebral, ale možna se mylím....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pechy Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Rekl bych, totalne neprodejne s timto motorem! Je to zrout, zrout, zrout.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Takovej obsah se v dnešní době blbě prodává... Do toho bych se moc nehrnul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Dobrej kšeft... pro kámoše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Tohle je auto pro znalce, ne pro nekoho, kdo shani, cim dojizdet do prace. A znalec vetsinou zna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 par roku zpatky prodaval kamos vonavku 605 3.0 V6 bezovou metlu v bezove kuzi, alu kola a chtel za to stejne, co za hezci R19tku ... prodaval to pres pul roku... bylo to v roce 2004? a nakonec sla za 40.000 2,8 s klimou a 4x4 te sezere... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 18. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Tak si myslíte,že za 50000 se v klidu neprodá? Prej když jí šlape,tak pápne 14, normální jízda10, na dálnici 8. Když v bazarech se normálně pohybujou kolem 60-70 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 1/ provozni naklady nejsou jen benzin 2/ jak dlouho to v tom bazaru stoji, nez za to nekdo ty prachy da? Mas to kde skladovat, kdyz das znacky do depozitu? Platit povinne ruceni na 2.8 bez bonusu jen aby mi stalo pred barakem taky neni zadnej med. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 M.a.R.i.: jak píšou ostatní, tohle je těžko prodejný-velký motory lidi nechcou. jeden kluk teď koupil citroen XM 3,0 V6 za 9 tisíc - v dobrým stavu, s technickou, pojíznou a s plnou nádrží. rok výroby 92. zkus se zajít zeptat do nějakého bazaru, kde vykupujou auta za hotové, kolik by tak za to asi dali oni. a uvidíš co ti řeknou. první věta bude, že ty auta se špatně prodávaj a nabídne ti směšnou sumu. a pak když se jde kolem bazaru, tak zjistíš, že na tom mají třeba 300 % přirážku aby měli z čeho slevovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 19. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Asi máte pravdu kluci, nemůžu si dovolit na tom prodělat. Zkusím se zejtra zeptat v bazarech a uvidím. Asi to není tak super kup,jak sem si myslel. Chtěl sem to prostě jenom na kšeft. Je to síla, jak ty ceny letí dolů. Přitom je to super kára. Nádhernej interiér. Na silnici drží jak přibitá a jezdí jak čert. No nic, tak na to nejspíš musím zapomenout. Díky za příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Původně zaslal: M.a.R.i Asi máte pravdu kluci, nemůžu si dovolit na tom prodělat. Zkusím se zejtra zeptat v bazarech a uvidím. Asi to není tak super kup,jak sem si myslel. Chtěl sem to prostě jenom na kšeft. Je to síla, jak ty ceny letí dolů. Přitom je to super kára. Nádhernej interiér. Na silnici drží jak přibitá a jezdí jak čert. No nic, tak na to nejspíš musím zapomenout. Díky za příspěvky. Ano, ale pri dnesnich cenach si tenhle \"luxus\" muze malokdo dovolit ... a pokud ano, tak ne v tak starem aute... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Loni jsem měl možnost koupit 605 3.0 kromě kůže \"f plný palbě\". Měla opravený brzdy, novou převodovku ( u staré se rosypala rozvodovka) nový poloosy a nová spojka..... Chtěl za ni 20 000,-. Nešel jsem do toho. Nakonec ji prodal, ale nebylo to za týden. Chvíli to trvalo, než našel nadšence do obsahu motoru navíc u starýho auta. :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Já bych takový auto koupil hned, pokud je teda v dobrý stavu. V té době se německý autě ještě dělaly \"echt gut\" a motory taky. 2.8, alespoň v Mercedesu, se dá krotit na 10-11l aji s automatem. Já budu podobný auta velice rád kupovat dokud si každej myslí že Fábie 1.2htp je ideální auto. Kámoš střídá podobný limuzíny každých 14 dní a je vysmátej. Byste nevěřili jak vypadá Audi 100 (nebo to byla ještě 1000?) z roku 87 - ani jeden ulomenej plast v interiéru, poctivý těžký chromový kliky, všechno v elektice, klima, top stav. Cena: pár korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Původně zaslal: Fusion Kámoš střídá podobný limuzíny každých 14 dní a je vysmátej. A co dela kamarad?? zlodeje?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Fusion ma trochu pravdu , ceny starsich nemeckych aut nejde srovnat s Francouzem , A100 2,8 neni spatna volba ve spotrebe vychazi lepe nez 2,6 a ma vetsi zivotnost , kamarad jednu kupoval na podzim v nemecku za 2t € v avant quatro klima automat atd. Jen hodne zalezi na stavu podvozku a vzhledu . Byt to Avant (kombi) tak je prodejny za 50 do tydne ale sedany bez automatu nejsou moc v kurzu . Jinak stara 100 (doutnik) je co se tyce spracovani na tom jeste lepe . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Původně zaslal: Ludweek Původně zaslal: Fusion Kámoš střídá podobný limuzíny každých 14 dní a je vysmátej. A co dela kamarad?? zlodeje?? Autař Nedávno dovezl tudle zajímavost: Alfa Romeo 75 2.5(t?)D, ten s ozubenýma kolama místo rozvoďáku. Sem čuměl na podvozek, kterej nemá daleko od podvozku Nissana Patrola. Cena 5000 s plnou nádrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Tak to je pěkný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.