zoby Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 na anglickém ebay jsem narazil na tyto silentbloky: zadní silentblok motoru http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-205-309-SOLID-ALUMINIUM-ENGINE-MOUNT-MI16-GTI6_W0QQitemZ280082639884QQihZ018QQcategoryZ72205QQrdZ1QQcmdZViewItem a silentbloky zadní nápravy http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-205-309-SOLID-REAR-BEAM-AXLE-MOUNTS-MI16-GTI6_W0QQitemZ280083771444QQihZ018QQcategoryZ72205QQrdZ1QQcmdZViewItem Jsou hliníkové. tak by mě zajímal váš názor, jestli jsou lepší než gumové a hlavně jak dlouho asi vydrží než gumové. je mi celkem jasné, že toho nebudou moc tlumit, protože hliník není guma, ale zas na druhou stranu závodní silentbloky jsou taky tvrdé. a to by mi nevadilo. spíš se bojím toho, že se ten hliník brzo omačká a celý silentblok se uvolní a přestane plnit svou funkci. guma se sice vymačkává taky, ale jak je pružná, tak se vrací do své polohy. co vy na to? uvítal bych i názor nějakého strojaře díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 Nebojíš se toho, že ti je pak někdo vymontuje? Gumu neberou, ale hliník je celkem ceněnej. :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 No v tomhle případě tam píšou, že to je pro ty silnější benziny a hlavní účel toho \"silent-haha\"blocku je ten, aby nemlátil motor do hlavního brzdového válce. Jednu takovou úpravu jsem viděl a vhodné to je leda na závody, pokud nerad jezdíš v mixéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tutman Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 a co takhle si to nechat stočit ze silonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 Nevím co řešíte. Pro normální provoz není nic lepšího než klasickej silentblok. Pokud uvažuješ o tom bazmehtu z e-bay tak si radši motor rovnou přišroubuj bez silentbloků a ušetříš alespoň 30USD Jinak z vlastní zkušenosti. Klasická škoda 105-130 má na zadní nápravě silentbloky ramen. Měl jsem škoda 130 s motorem 1.8GTI 8V 4 bodové vstřikování a postavené okruhové nápravy (podle typu okruhové Škody 130LA) a vzadu místo toho silentbloku bylo ložísko!!! Sice super věc co se týká sprintů, pevnosti a tuhosti nápravy, ale co čtrnáct dní jsem vařil potrhanou karoserii, protože ty rázy tlumila místo silentbloku celá karoserie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 dej si hlinikový silentbloky a gumovej motor tim ty vibrace srovnas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 teda to musi byt nejaky kosmicky hlinik, ze je pruzny [upravil dne 18/2/2007 rimmer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 18. únor 2007 Sdílet Odesláno 18. únor 2007 staci dat blbe ten gumovej a uz to klepe jako svina s hlinikem si to vubec nedokazu predstavit mozna kdyz si das mezi zuby gumovej chranic tak stim bude moc jezdit;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 18. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2007 samozřejmě, že jsem ho nechtěl na tom ebay kupovat. nejsem blázen abych za to dal 30, ale ne dolarů, ale liber. tzn že ušetřím 60 dolarů :-) přemýšlel že bych si je necha vysoustružit. než o ten silen z motoru mi jde o ty na zadní nápravu. ale ten silon je dobrý nápad... [upravil dne 18/2/07 zoby] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Todle to slouží jenom a výhradně ne k tlumení ale k přenos sil na kastli od dílů co pracují( motor a spol) a to z jediného důvodu - zamezit dinamické prodlevě při startu. Když se pustí spojka, tak motor na silenblocích se napřed napruží na těchto silenblocích a pak teprve se síla začíná předávat na poloosy a kola. Se zadní nápravou je to samé. Je to u ní pro přesnější vedení kola. Pro kivné části podvozku se dálají unibooly - netlumené kovové klouby. Použití je v běžným provozu asi víc než nesmysl, jedině na okruhové ježdění kde je trochu rovná trať. I tak je to s tímdle takovej jezdící vybrátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.