Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jakou má tak cenu moje autí.


M.a.R.i

Recommended Posts

Mám poslední dobou nějakou depku a přemejšlím čím dál víc o prodeji svýho auta. Když vidím za kolik se dá koupit 406,tak se mi dělá blbě,když si uvědomím jak každou investicí do mýho miláčka prodělávám a prodělávám. Je to můj mazel,ale sem student,který si vydělává všude kde to jde a téměř všechny peníze investuju do auta. Už sem takhle pohořel na svým prvním autě, sice to byla škodovka,ale když sem jí prodával a sečet sem co sem do ní vrazil,tak sem byl na -12000 a to sem jí měl přes půl roku. A když si teď počítám investice do 405,tak je to témět 30000 + 16000 kola + 25000 muzika, pořizovací cena byla 48000 a když si to sečtete,tak sem si mohl koupit ochcávku f turbonaftě :myslim. Jenže když sem auto kupoval,tak sem si řek,že z něho udělám co největší leštěnku s mírným tuningem,ale ty investice:o. Tady je něco o mým autě, zajímal by mě váš názor na cenu, za jakou bych ho prodal

Jak už sem psal, tak moje první auto byla škodovka:roker,pak sem si koupil 205 rv91 1,9GRD, se špatným lakem, která byla několikrát zbořená na předek,zadek, navařovaná střecha a tak za 32000, sloužila super, investice byly akorát 1500 za přední brzdy a 1200 za ložisko, s autem sem jezdil rok a pak ho prodal za 38000 s muzikou co mě vyšla cca na 6500,takže sem neváhal a auto střelil. Ale najednou sem zjistil,že mám týden na to koupit jiný auto,tak sem objížděl všemožný bazary a nic a předposlední den sem objevil mojí budoucí krasavici, hodně zachovalá 405 s LPG,sice za dost peněz,ale i tak sem koupil,ale spíš se dá říct,že to byl kompromis.

Tak tady něco o mým autě. Peugeot 405 2,0SRI 89kW, LPG BRC systém.Rok výroby byl stanoven odhadem na rv93,tak je možný,že je to třeba rv95, ale je to novej model,tak proto asi rv93) Najeto má 230tkm. Stříbrná metalíza, servo, ABS, šíbr, přední okýnka, pravý zrcátko v elektrice, centrál,alarm

Auto bylo dovezeno v roce 1999 z Holandska,tady si ho koupil cca 55letej podnikatel,který nechal namontovat LPG a jezdil s ním převážně do zahraničí, takže většinu času jezdil po dálnicích. Celou tu dobu byl servisován u pana Kříhy v neplachově,kde ho taky nechávám servisovat. Troufám si říct,že je to nejlepší servis Peugeot v JČ. Kdo zná,tak ví.

Co se týce investic, takže tady jsou jenom ty vyšší částky:

Palivové čerpadlo Bosch z vrakoviště Kosovo 1000,-

Benzínový filtr,spona výfuku, výměna čerpadla, temposervis 1402,- (zrovna měla auto pučený máma a kykslo jí čerpadlo,tak ho nechala dotáhnout sem, snad nejhorší servis co znám :roll)

Čepy řízení vnější L/P, manžeta poloosy na l.kolo,kotouče destičky Ferodo PRemier (předek i zadek), výměna oleje Shell Helix plus 10W40, výměna převodového oleje Starline gear synto 75W90 7546,-

Geometrie, výměna manžety poloosy na levém kole 1104,-

Výměna simerinku na l. poloose 744,-

Výměna lamely,přítlačáku,ložiska spojky,stabilizační kroužky, repase zadních třmenů, nová lanka ručky, utěsnění a nástřik předních podběhů, simerink setrvačníku 10000,-

Přetěsnění přepadu chladiče, montáž omezovače l.dveří 1900,-

Nová baterie Faam 74Ah 1900,-

Demontáž dálky cnetrálu 1300,- (ten eletrikář byl strašnej kokot, chtěl sem tu dálku opravit,nevěděl si rady,tak jí odmonotval a řek si takovouhle sumu:roll

Když to sečtu,tak je to tak přes 30000, několik částek sem ani nepsal, neboť byly malý a na něco sem zapomněl.

Spotřeba LPG je teď v zimě na 14\" 8l, opravdu nekecám jenom 8l LPG, v létě na 16\" je to tak 11l. Auto nebylo nikdy bouraný,akorat malinko na předek, prasknul přední náraznik a prdlo světlo, nárazník se svařil, není nic poznat a světlo vyměnilo.

Abych nemluvil jenom v pozitivech,tak tady nějaký negativa:

motor sice nežere,olej,startuje dobře,ale je nějakej línej, možná váha vzduchu, škrtící klapka nevím...

výfukový systém je jak nový,ale je ho potřeba pořádně upevnit, při rozjezdu se někdy ozve rachtání a není úplně schovanej v tom prolisu, trošku visí.

je třeba vyměnit hadici na vodu, je zpukřelá.

Ve dveřích něco začalo chrastit, nevím co to je

Je potřeba pročistit motůrek na stahování pravýho okna, jde pomalejc

Větrák topení sem profoukal, promazal,ale stejně se někdy ozve, bylo by potřeba vyměnit ložisko.

Řekl bych,že je to hodně zachovalej kousek, moc podobnejch sem neviděl.

Chtěl bych auto snížit, možná koupě 17\" nebo 18\"kol, pořídit folie s atestem, dopředu angels eyes + xenony, dozadu čirý světla, nárazníky,křídlo MI16, lišty do barvu vozu, vyřešit problémy viz výše a byl bych spokojnej, jenže to je dalších aspoň 30-40k. To je strašná utopie :bojim. Asi mi řeknete,že nemá cenu prodávat. Ale myslíte si,že bych třeba 55000,- dostal? Asi sem dobrej blázen což? Jak jste na to m vy? Doufám,že většina z vás jo,abych si nepřipadal sám jako blázen:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl bych ochoten s doplatkem dát k autu kolesa, jsou to 16\" Alessio brimetal turbo, 4měsíce starý

a muziku (nová by vyšla cca na 40k). Když to počítam,tak bych zvracel:D. Sem prostě blb, auta a ženský jsou nejhorší investice, tak mě aspoň nějak utěšte :bojim. Když se kouknu do peněženky,tak tam mám pár stovek, na kontě hovno, to je humus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auta šla za poslední dva roky a hlavně za poslední rok strašně dolů. Je to tím, že jsou plné bazary a nikdo nechce kupovat. Dej si inzerát do annonce a zkus odezvu, začni na ceně jakou si představuješ a pak uvidíš dál.

Tohle prožívají všichni (snad se drží Oktávky), mohl bych jmenovat sebe (607), švagra (R19), atd - u konkretních aut klesla cena za tři roky snad na třetinu.

Je fakt, že 405 už je staré auto, odchází kdeco. Taky máme ve firmě jednu.

Ale dobrou radu nemám, snad si koupit 306 nebo 406, i tak je to ztrátový podnik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítej tak polovinu, když dostaneš něco nad, dá se mluvit o štěstí. A čím víc opičáren z toho sundáš, tím líp - takže kola dolů a dát tam normální. Stejně tak hudbu ti těžko někdo zaplatí.

To že se něco někde inzeruje za nějakou cenu ani náhodou neznamená, že se to za tu cenu taky prodá. A když už, tak bazar má podstatně větší potenciál prodat dráž, než máš ty.

Pokud to prodáš, a pořídíš si 406, za tři roky budeš řešit úplně to samé, akorát účet za to bude zase větší. A to zvlášť v případě, že dál hodláš cpát šílený peníze do \"ťůninku\".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když vyndám muziku, sundám kola,tak sem na pořizovací ceně auta 48+30 co sem nasypal do oprav,takže když dostanu tich 30,tak sem prodělal 48 za 10měsíců, to je šílený. A zase když si ji nechám a udělám k obrazu svýmu,tak do ní zahučí další spousta peněž a jednou jí stejně prodám. Mám blbýho koníčka. Je to bludnej kruh. Koukám teď po 406,třeba mě dostala ta za 65000 co prodává jezkovi.voci, dát na ní alu, muziku, jenže určitě by na ní nějaký opravy byly + by mi ruplo v kouli a zase bych na ní kupoval nějaký pikačoviny. Pořád se rozhoduji,jestli mám akceptovat cenu za kterou prodám a koupit něco novějšího nebo si jí nechat a nebo se na ty auta vykašlat, což ale asi moc nehrozí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, když si jí necháš, tak už jí neprodáš. Resp., tomu co za ní potom dostaneš, už se nebude dát říkat prodej. Nevybereš si, tak to prostě je, kór když kupuješ levné krámy, neuděláš si servis sám a kupuješ k tomu na ně nesmyslně drahé věci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: M.a.R.i

Když vyndám muziku, sundám kola,tak sem na pořizovací ceně auta 48+30 co sem nasypal do oprav,takže když dostanu tich 30,tak sem prodělal 48 za 10měsíců, to je šílený.

Jiná pohádka:

5/2004 koupě 309 TD 1992, PC 88000 Kč. Opravy postupně za cca 50 000 Kč (repase zadní nápravy, komplet přední náprava, komplet brzdy, atd.). Auto prodáno 3/2006 za 30 000 Kč a nový majitel si pomlaskává, že do auta za rok, co ho má, nevrazil kromě AKU a nafty ani kačku.

5/2005 koupě 405 TD BREAK 1992, PC 75 000 Kč, následně servis cca 30 tKč (repase zadní nápravy, GO přední nápravy, brzd atd.), prodáno 6/2006 za 32 000 Kč

Co Ty na to???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: M.a.R.i

Když vyndám muziku, sundám kola,tak sem na pořizovací ceně auta 48+30 co sem nasypal do oprav,takže když dostanu tich 30,tak sem prodělal 48 za 10měsíců, to je šílený.

Jiná pohádka:

5/2004 koupě 309 TD 1992, PC 88000 Kč. Opravy postupně za cca 50 000 Kč (repase zadní nápravy, komplet přední náprava, komplet brzdy, atd.). Auto prodáno 3/2006 za 30 000 Kč a nový majitel si pomlaskává, že do auta za rok, co ho má, nevrazil kromě AKU a nafty ani kačku.

5/2005 koupě 405 TD BREAK 1992, PC 75 000 Kč, následně servis cca 30 tKč (repase zadní nápravy, GO přední nápravy, brzd atd.), prodáno 6/2006 za 32 000 Kč

Co Ty na to???

To byly tvé auta? Jo je tak,zbytečně si stěžuju,ale aspoň se mi trochu ulevilo. Dal sem inzerát do annonce, pokud za 50000 neprodám,tak si ho nechám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobo: ale zapomněl jsi napsat, kolik jsi do něj vysypal ... :myslim:D:D Ale je to spíš náhoda - takovej jev se stává u prodeje auta málokdy ... na to se nemužou ostatní kupci spoléhat a hlavně GTi neni seriovka a kor to tvoje bylo v dobrym stavu a ještě jsi narazil na \"kavku\"

Mari: to tvoje vidim reálně 30 - 40 a to je hodně nadsazený (ale zkus napsat inzeráty za 50, jak píšeš a uvidíš ... někdo se třeba chytne - ale za 50 tomu moc nevěřim ... 40 možná)

[upravil dne 15/2/2007 Neon]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nas problem je v tom, ze kdyz koupime auto, tak ho dame do kupy, pak se zhrozime kolik jsme do nej dali a prodame ho. Kdyz uz jsi do toho nacpal tolik a nevis o zadne dalsi velke incestici, tak si tu 405 jeste nech. Vzdyt 405 je taky moc pekna! Jeste s tim 2 roky jezdi, at ji uzijes a pak ji prodej. Dneska ti nikdo neoceni to, ze jsi do toho vrazil 30 000 na opravy...

Taky jsem koupil Fiestu za 30 000, vrazil do ni dalsich 20 000 a po pul roce prodal za 28 000... Ale ted, kdyz uz auto prodat, tak do nej minimalne rok pred tim nic nevrazet... Ale to zatim neresim, doufam za 406 mi jeste dlouho vydrzi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne jak pise f3Rd@... mam to same s motorkou, loni jsem do ni nasypal tolika penez... novy motor, brzdy... Jenomze prodava znacka, typ a rok... takze si ji radsi nejaky patek necham... auta sly silene dolu, az to pekne neni, 405ku si nech, konecne ji mas podle sebe a hned tak neco se ti nevysype... a az budou prachy, tak skocis do neceho uplne noveho... Presne muj pripad... Po skole snad bude vic penez... :myslim:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju vám pánové za názory. Jak si tak čtu vaše příběhy a co sem četl na skoda.virt.cz , tak zjišťuju,že na tom ještě nejsem zdaleka tak špatně. Za chvilku budu přezouvat na 16\",tak to bude zase krasavec a asi mě to přejde a za měsíc mi začne sezoná (dělám v občerstvení),tak bude zase dostatek peněz a tyhle myšlenky mě přejdou a budu zase vesele utrácet. Asi pokud sem chtěl co nejmíň prodělat,tak sem měl koupit ňákou trošku jetější 405 za 25, rok s ní jezdit a pak prodat za 20. Prostě auto je spotřební zboží,tak asi tak. Ale díky za příběhy,klidně pište dál,ať mi ještě víc zlepšíte náladu :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...