Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 2.1 TD vynechává na zlomek sekundy?:(


Alekk

Recommended Posts

Ahoj, mám velkou prosbičku, můžete mi zkusit poradit, co by mohlo způsobovat u motoru 2.1TD většinou po nastartování po lehkém zahřátí:

JAKÉSI VYNECHÁVÁNÍ CHODU MOTORU NA VELMI KRTÁTKÝ OKAMŽIK???

Jen tak si motor lehce škobrtne (jak na NEUTRAL, I PŘI JÍZDĚ) nebo jak to popsat. Na otáčkoměru není nic poznat, nic při tom neklepne, nevrzne nic, jen z ničeho nic, jako by na zlomek sekundy motor vynechal, lehce to cukne s motorem a s celym autem, což je asi k očekávání:mad:

Tohle se děje, i když jedu na lehký plyn plynule bez zátahu, něco málo nad 2 000ot/min. (převážně na rychl. st. 2,3), motor lehce vynechává v intervalu cca 30 sekund, při jízdě za volantem je cítit takové silnější škubnutí, jak motor vynechá:bojim

Auto jinak jede bez problémů, z motoru se nic neozývá...

Filtry jsem vyměnil, tedy především palivový....:nevim

Uvítám jakoukoliv pomoc a nápad, co by to mohlo způsobovat!:grr

Děkuju!

Šťastné kilometry se lvem!:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začal si u filtru - to je dobře.Pokračovat by si měl kontrolou vstřikú.Vybrat je ven a hodit na zkušební pumpu s manometrem.Měly by se otevírat při předepsaným tlaku a MUSEJ !! naftu rozprašovat. Pokud na předepsaným tlaku vstřikovací tryska pustí naftu proudem ,tak je v háji.

Pokud by byla vada v elektronice čerpadla,ecu,snimače plyn pedálu apod., tak by se to mělo

vyjevit na diagnostice.

Ale já bych určitě nejdřív zkontroloval ty vstřiky.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo vstřiky mě taky už napadly, už jsem se na ně dříve ptal - říkali, že prý stačí přes diagnostiku...si šáhne na ten první s čidlem a pozná zda je nějaký špatný....že prý nejsou potřeba vyndavat:myslim

Moc se mi tomu nechce věřit, dnes obvolám servisy, kde by mi je manualně všechny zkontrolovaly...

Možná nějakej bude chycenej, zdá se mi, že lehce žačal kouřit...tak dám vědět po servisu, zda-li nějaká změna proběhla!:papa

Včera jsem měnil pal. filtr a auto škubalo častěji (jinak náhodně občas) tak možná to bude mít spojitost i s těma vstřikama, když jsem šáhnul do toho filtru...že bych třeba zvířil usedlinu u filtru, napada mě už všechno možný:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Alekk

Jo jo vstřiky mě taky už napadly, už jsem se na ně dříve ptal - říkali, že prý stačí přes diagnostiku...si šáhne na ten první s čidlem a pozná zda je nějaký špatný....že prý nejsou potřeba vyndavat:myslim

Moc se mi tomu nechce věřit, dnes obvolám servisy, kde by mi je manualně všechny zkontrolovaly...

Možná nějakej bude chycenej, zdá se mi, že lehce žačal kouřit...tak dám vědět po servisu, zda-li nějaká změna proběhla!:papa

Včera jsem měnil pal. filtr a auto škubalo častěji (jinak náhodně občas) tak možná to bude mít spojitost i s těma vstřikama, když jsem šáhnul do toho filtru...že bych třeba zvířil usedlinu u filtru, napada mě už všechno možný:bojim

První držák vstřiku má v sobě čidlo - nebo lépe řečeno snímač frekvence impulzú . Polopatě - počítá kolikrát za daný časový úsek čerpadlo natlačí naftu do vstřiku.Je jenom jedno,protože čerpadlo se točí dokola a kolikrát to natlačí do prvního, tolikrát i do ostatních.Tyto informace pak poskytuje řídící jednotce, která se snaží ve spolupráci se všim možnym o ideální chod agregátu.

Z uvedeného vyplývá, že tvuj poradce který šáhne na čidlo a pozná, jestli je vstřik špatnej je jasnovidec.Vstřiky se prostě bez demontáže zkontrolovat ani nastavit nedaj!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zdarek pani ja mam tiez takyto problem a hlavne to poznavam v zime a to som vsetko vymenil co sa da. Fakt je ten ze moje auto uz ma nalietanych pravych cca 188000 km a chcelo by to skontrolovat trisky a tak podobne u nas je servis ktory vsetko skontroluje asi tak za cca 300€ cerpadlo,trisky a urobia nejake vymeni dielov co sa najviac kazia. hmm byt tak pri tom ako to spachaju vsetko asi sa budem musiet na to mrknut :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mě tohle dělalo taky. Pak jsem do nafty začal přidavat aditivum VIF a po asi třech vyjetejch nádržích to prakticky zmizelo. Aditivum sem lil pořád asi rok. Pak jsem 3x vynechal, a zase se to začlo trochu cukat. Takže přišti natankovana nadrž bude zase s aditivem. Můj názor je ten, že to cukání způsobuje čerpadlo. Aditivum zlepší mazivost nafty a čerpadlo je pak lépe mazáno. Ale je to jen můj názor. Vstřiky jsem měl totiž na kontrole a všechny se zdály být vpořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to občas dělá a vstřikama to není :-( Mám 2.1 TD najeto skoro 300 tis. km a nechal jsem je nedávno kontrolovat a všechny jsou naprosto v pořádu. Jo a měření mě stálo cca 100 Kč ;) (Vymontoval a namontoval jsem si je sám) Kdyby měl někdo zájem dám kontakt na šikovnýho pána co to měří za hubičku. Je ze Svitav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...