Sign in to follow this  
Followers 0
Hadra

Nestartuje 106 1.4 - čerpadlo - záměna BOSCH vs VDO

12 posts in this topic

Nazdar, včera ráno jsem normálně přijel do práce a když jsem chctěl odjet domů, tak motor točí, ale nechytá. čerpadlo zabzučí a vypne, tak jako normálně, palivo je....čím by to mohlo být?

[upravil dne 20/2/07 Hadra]

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. asi takhle, najdi si podobnou pumpu, a tu tam dej.. pojede to na ní určitě (klidně z Nissana, Toyoty, VW... prostě se musí točit).

.. jinak, jakej myslíš, že je rozdíl mezi VDO a BOSCH ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jakej v tom může být rozdíl.....pouze ve výrobci. Já akorát přemýšlel nad tím, jestli třeba Bosch neposílá svůj specifický impuls a VDO mu nerozumí, ale to je asi hovadina, elektrika jak elektrika, a auto z 93 roku nemůže být zas tak složitý. Dík za radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud sis tam dal pumpu o VDO mělo by ti to chodit, VDO je tady asi nejlepší výrobce replik, dá se s ním nahradit u Peugeota skoro vše. Pár součástek už tam od VDO mám a je to vše bez problémů. Prostě musí chodit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, co e palivových modulů v Evropě týče, tak jsou tu asi 3 výrobci. Z toho dva hlavní se jmenují... hádejte jak ?

Pumpa z 93 bude mít 2 dráty silné a 2 dráty slabé. Ty silné jsou k čerpadlu, ty slabé k plováku. Záleží na směru otáčení pumpy, tak ty silné nepřehoď.

A co se týká VDO jako výrobce replik. Na to jsi přišel kde ? VDO je pouze výrobce (a že ne malej :) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.