BATT Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Mám 406 a hned po její koupi (jako ojeté) mi začalo auto přibržďovat, po čase jsem zjistil že to dělá levé zadní kolo. Zjistil jsem to jenom proto, že se úplně vydřela vnější destička na tomto kole, přitom na ostatních byli ještě super. Problém je že pokud se auto zvedne na hever a zkouším brzdit, tak se destičky vrací normálně, ale při jízdě je v nepravidelných intervalech cítit brždění (to i tak že s kopce auto stojí bez brzd). V tomto topicu :http://www.peugeot-club.com/topic/18020-brzdy-206---neriesitelny-problem/ jsem se dočetl že by to mohli být i vadné brzdové hadičky, co na tom může být pravdou? Uvažoval jsem i o koupi nového brzdiče, ale to auto bylo na tuto stranu bourané tak se bojím aby nebylo zkřivené to uchycení brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Pokud ti bere v reálu bere jednu destičku víc než tu druhou, tak se ti po zabrždění nevrací třmen. Mohou za to kluzný tyčky /poz 10/. Buď sou zarezlý nebo zdeformovaný. Ono jedna věc je vracení se válečku a destiček, a druhá věc je plavání vlastního třmenu.Zkus vyndat destičky a zkontroluj jestli ten třmen volně plave. [upravil dne 9/2/07 bagr] [upravil dne 9/2/07 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Jo a i kdyby byly nějak vadný hadice/ještě jsem se s takovejma nesetkal/,že by pouštěly tlak tam a zpátky ne, tak by ti přibrzdovaly obě destičky rovnoměrně - tam chybu nehledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 12. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2007 Díky, ale kluzný tyčky to podle mě nejsou, jsou krásně čisté a ohnuté taky nejsou... Když jsem to měl naposledy venku tak jsme na ně koukali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 12. únor 2007 Sdílet Odesláno 12. únor 2007 Jen doměnka, pokud nepůjde okospopicky najít na mechanice vlastního třmene třeba prodřený drát od snímače daného kola? No, vlastně při vypnutém zapalování by to nebrzdilo. Co takhle ruční brzda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. únor 2007 Sdílet Odesláno 12. únor 2007 Původně zaslal: Ladis Jen doměnka, pokud nepůjde okospopicky najít na mechanice vlastního třmene třeba prodřený drát od snímače daného kola? No, vlastně při vypnutém zapalování by to nebrzdilo. Co takhle ruční brzda? co s tim ma spolecneho prodreny drat od snimace ? a to vypnute zapalovani taky nejak nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 13. únor 2007 Sdílet Odesláno 13. únor 2007 Jeste je na aute omezovac brzdne sily(pokud se teda nepletu) ktery podle zatizeni auta rozklada brzdnou silu na predek a zadek.Muze byt spatny.Ale taky to muze delat klidne i ta rucka.Nemas ji moc utahlou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 14. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2007 Ručka je v pohodě, tu mi seřizovali v Peugeotu a prý je OK. Včera jsem byl v jiném servisu a tam mě říkali že by to mohla spravit nějaká servisní sada, což je sada všech pohyblivých částí na té bzdě. Tak uvidíme. Každopádně díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.