.mycTD Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 ...je to ta vec, co reguluje volnobezne otacky. Pravdep. na principu bimetalu. Po nastartovani mi studeny motor skomira kolem 500ot/min a po zahrati sverepe drzi cca 2OOOot. Na nejakym UK webu jsem se docetl, ze je to klasicka porucha, tak se chci zeptat, jestli se s tim nekdo z vas nesetkal. Pripadne jestli nekdo nema nejaky detailnejsi popis toho zarizeni, nebo snad jestli nekomu neprebyva zarizeni samotne. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Takže ten nesmysl nefachá ???? :nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2007 ztim to vypada, ze moc ne:nevim Ale jeste zkusim nastudovat to pripojeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Původně zaslal: .mycTD ztim to vypada, ze moc ne:nevim Ale jeste zkusim nastudovat to pripojeni hmmmm tak to je na ....... já už bohužel jinej nemám A co vůbec celkově ??? Je tam poznat nějaký nárust výkonu ??? :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2007 praveze ted to zase nejak hapruje. Kdyz uz to po prebastleni konecne jelo, tak to slo jak z praku. Bohuzel po dvou dnech odesla spojka a co jsem to rozhodil, tak uz to zase nemuzu nejak doladit. Ted chci prave dodelat ten sytic, abych to mel v kupe a mohl to dat seridit. Ale furt neni cas, navic ted skladam druhe auto, takze se to vlece. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Myslíš šoupátko přídavného vzduchu? To se dá lehce odzkoušet. Vymontuj to, když se skrz to podíváš, musí tam být znatelná škvíra. Pak to strč do trouby tak na 70°C a musí se to zavřít tak, že to nepůjde snadno profouknout. Musíš cítit odpor. Pokud to profoukneš lehce, tak netěsní a nezavírá. A nespal si přitom hubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Holly: oki, jen ho od tam vydolovat:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2007 jeste nechapu, na co je tam vlastne ten kabel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 a kde to supplementary air device vlastně je a jak to vypadá??? měl bych to mít na motoru taky, ale netuším kde by to bylo schované.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Původně zaslal: .mycTD Holly: oki, jen ho od tam vydolovat:grr To je brnkačka :D:D;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Je to schované pod termostatem, musíš sundat váhu vzduchu a vyndat baterku pro lepší přístup. Možná i sundat rozdělovač. Je to peklo. U mně se závada projevovala tím, že to za tepla špatně startovalo. Jinak mám vadný kus, můžu příště dopravit na Džbán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Bohous: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.