lukáš.t Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 stahuji i manual na P406 2,0 HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 :super:super:super:super:super:super:super:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 3. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2007 :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 Copak ztratili jste řeč, že se tady smajlíkujete???:o [upravil dne 3/2/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skupko Odesláno 4. únor 2007 Sdílet Odesláno 4. únor 2007 Vo verdikte ma zaujalo spomenutie 405-tky: Ozivili sme 10-rokov stare hodnotenie 405-tky turbo-diesel - jej statistiky su uvedene v nasej tabulke porovnani ( pozn. skupko : uplne na konci dokumentu ). Pri prvom zbeznom pohlade, by sa dalo spytat, ci vsetok ten vyskum a narocnost potrebne k produkcii dnesnej 406-tky stali za cenu usilia. Nema viac miesta vnutri (hoci je vacsia zvonku), iba minimalne vylepsenia vo vykone a ekonomii, a viac ako 240kg-ramovy narast hmotnosti. Ale toto ignoruje fakt, ze dnesne auta sa stretavaju s ovela ostrejsimi kriteriami pre znecistenie, bezpecnost a zivotnost - (toto radsej neprelozim - mal by niekto, kto vie lepsie po anglicky ). 406-tka ide lepsie ako nikdy predtym, a nakoniec je tak dobre vypracovana, ako dufame, ze bude 206-tka o rok-ci dva. Hoci ekonomia tohto noveho diesla sa nepriblizuje dieslom Passatu alebo Vectry, mozu majitelia Peugeot/Citroen dieslov ocakavat 15%-tne zlepsenie akceleracie, ktore ich vracia do hry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.