Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Propálený píst 306


Issbia

Recommended Posts

Laicky a volně se pokusím o pár řádek...

Vyměnit píst samozřejmně nezávisle na současných jde. Zvážit a poměřit zda to má smysl. Změřit píst (jestli je to tovární rozměr, nebo píst na brus +0,2 +0,4). Pokud je už motor rozdělaný, tak poměřit válce - ovalitu. Koupit nový píst, pak to vypadá i na nové kruhy. Hrubý nástřel je 1000 píst, těsnění pod hlavu 900, kruhy 2700, gufírka, srovnání, gufera vačky hlavy bratru 2000. Práci nechám otevřenou. Pak je výhled že ti motor prokáže dobrou službu. Snaha minimalizovat aby to nevysálo moc peněz a fungovalo to. Může se ukázat že bude potřeba vyměnit víc věcí či další práce, což se může značně prodražit.

Druhý motor tam lupneš za míň peněz a jezdíš. Nemusí být na to špatně, pokud máš možnost změřit tlaky tak to napomůže.

Rada těžká, pokud nabízený motor se bude jevit rozumně tak bych šel do druhého motoru a druhý máš v garáži na díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...