Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Problem brzda


Brkoliny

Recommended Posts

co máš za brzdy koutouče nebo bubny. u koutoučů se stává že zaoxiduje prasátko nebo se nafoukne těsnící gumička oboje sem už zažil. Stačí rozebrat a zjistit prodávájí se opravný sady jsou tam všechny potřebný gumičky.

nebo se stává že se kousnou bovdeny od ručky. pak vyměnit a pohoda.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzadu sou bubny a levy kolo proste stoji snazil sem se ho rozhejbat cestou k babicce pres rucnií brzdu a tak a proste nic kdyz couvu tak se nafoukne zadek a ted se stoho kola kourilo a smrdelo to . Takze vlastne sem si jeste myslel ze by se mi vysipalo naky lozisko nebo neco ale to by nesmrdelo a nejspis by se vubec neotocilo ani silou motoru takze bud treba praskla naka pruzinka co vraci celisti nebo fakt lanovod kazdopadne za hodku potrebuju z pardubic do prelouce a nemam jak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli mohu přispět na tohle téma, měl jsem stejný problém - na vině byl zarezlý lanovod. Kontrola je jednoduchá, stačí se \"ponořit\" do místa seřizování ruční brzdy a zkusit postupně zatáhnout za lanka vedoucí ke štítům brzd - lanko se musí ochotně vracet zpět. Já jsem to nějak přehlížel (lenivost) a odnesla to pakna - vyhřátá (výměna) a za dva měsíce začalo téct prasátko (výměna)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta obří matice se samozřejmě nevyšroubovává, ono i kdybys jí vyšrouboval, bylo by ti to naprosto a zcela k prdu. To se vyšroubovává jen u 205 a 309, kde je ložisko přímo v bubnu, kdežto 405 má náboj a buben oddělený (naštěstí).

Buď máš bloklý mechanismus, ať již od ručky nebo samostavem, a nebo odpadlou vrstvu z pakny, která se tam prostě příčí. Jinak než sundáním b ubnu to nezjistíš.

Buben je zajištěn jedním šroubem M6 s křížovou hlavou, pak je třeba na buben trochu poklepat. Ve většině případů je třeba také zašroubovat samostav - zde to bude potřeba určitě - to se provádí dírou po kolovém šroubu, posviť si dovnitř baterkou a otáčej bubnem, až to ozubené kolečko samostavu se západkou uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem ten samej problém u starýho Seata. Napřed jsem koupil komplet lanovody a při montáži jsem přišel na to ,že to je zarezlej pákovej mechanizmus(ten co tlačí prasátko). Bejt tebou,tak to zpravím co nejdřív,protože když s tím takhle budeš jezdit,tak je tam dost věcí co se může případnou vyšší teplotou posr.. !! Mě tehdá rozpraskal na elektronech origoš lak a nevypadalo to hezky.:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...