collin Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 ahojte, uvazujem ze kupim druhe auto do rodiny a to 405, mam uz 406ku a som velmi spokojny, moja otazke znie, aky diesel/varianta/ 51KW 47KW alebo su aj nejake ine? / je naujspornejsi? a kolko zere? popripade nejake info o spolahlivosti a tak....a nevedeli by ste o nejakej dieslovej 405ke? ide mi hlavne o spotrebu, cital som ze sa da jazdit aj za 5L co je super, cenu by som si predstavoval okolo 25 tis ceskych..da sa nejaka zohnat?..dik moc za info:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Ahoy, 405tky dělaly 1,9D holý komurkovy diesly bez turba ve dvou variantach 47 a 51kw... pak jeste 1.9TD 66kw (U starších modelů ->8/1992 1.8TD). Obecne jsou tyto motory pracanti v pripade, ze se nezanedbava zakladni udrzba. Kor na tom bez turba se neda prakticky nic vydelat, paklize ho teda nekdo nehonil, nelil tam oleje, co tam nepatri atd... JO má jenom jednu vadu - je toršku línej, ale když e mu naučíš ve správnou chvíli šlápnout na pedál, tak se s nim dá projet křižovatkou celkem svižně ... To jestli je to 47, nebo 51 kw verze bych při prodeji moc nezohledňoval - je to vpodstatě to samý, jenom rozdíl v katu udělá ten výkon cca3kw, kterej stejně ani nepoznáš ... a hlavně bůhví, kolik maj ty auta veskutešnosti teď po letech ... Jakl pises, ze uvazujes o cenove relaci 25tis kc (v nafte), tak za to sezenes ty starsi rocniky od 88 - 90 ... novejsi 92-95 se pohybuji od 35 - 50 pak strelci za ne chtej treba i 60 a dalsi kravinky ... Byt tebou, tak uz bych sel do novejsiho, kde mas jistotu, ze uz je pozinkovana kastle, libivejsi tvary palubovky (vypada uz to i jako auto) a samozrejme i mladsi rocniky a tudiz i obecen mene olitany, ale to jenom nepatrne - i beztak je to uz 15 let stará kára. 5l/100km? ... to spíš 205tky ... 405 je kombinovaná kolem 6ti (přece jenom to nějaký to kilčo váží) Ve zkratce, jestli chces auto do 25K kc, který ti bude žrát kolem 5ti litrů, tak si pořiď spíše 205 ... jsou tam i levnější nějaký karosářšký a mechanický díly a tak U 405 bych spíš něco málo přitlačil a koupil NOVEJ model (od 1992). A stejně počítej, abys měl nějaký peníze navrch, pro případ, že bude KO zadní náprava (což je hodně čast nemoc peugeotů) a nějakou korunu na počáteční servis (brzdy, rozvody, olej ...). S tim teda počítej pro případ, že si budeš chtít auto nějakou dobu nechat - jestli ho chceš jenom na rok jako druhý rodinný auto, tak ani nápravy a jiné servisy (trvalejšího charakteru) dělat nemusíš ... [upravil dne 31/1/2007 Neon] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Nemůžu než souhlasit s Neonem, uvedl celkem kompletní popis. Mám 405ku a průměrná spotřeba je kolem 6 - 6,5 litru, takže si nestěžuju. Volil bych taky novější model, ale to už je o jiných penězích, počítej tak cca 40 - 50tis. Jinak u tohohle auta si není na co stěžovat, takže doporučuju:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Jo, jo - z Neona se nám pomalu stává odborník (v podstatě přesně trefil hlavičkou o hřebíček). Jinak měl jsem nějakej čas 405ku 1,9 TD a maximální spokojenost (jen bacha, abys to TDčko nekoupil po někom, kdo tomu dával sodu za studena - pak je celkem reálné nebezpečí popraskaného těsnění pod hlavou nebo dokonce hlavy jako takové, což je následně oprava v řádu tisíců Kč). Jinak při koupi zkoukni též zadní nápravu (kola nesmí jít do A) a vlastně celou běžnou předkupní prohlídku - je to vlastně u všech aut stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Původně zaslal: Medvěd Jo, jo - z Neona se nám pomalu stává odborník (v podstatě přesně trefil hlavičkou o hřebíček). Jinak měl jsem nějakej čas 405ku 1,9 TD a maximální spokojenost (jen bacha, abys to TDčko nekoupil po někom, kdo tomu dával sodu za studena - pak je celkem reálné nebezpečí popraskaného těsnění pod hlavou nebo dokonce hlavy jako takové, což je následně oprava v řádu tisíců Kč). Jinak při koupi zkoukni též zadní nápravu (kola nesmí jít do A) a vlastně celou běžnou předkupní prohlídku - je to vlastně u všech aut stejné. Nj tak tak a hlavně asi sleduje trh s cenama naftových aut :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dtyrkas Odesláno 5. únor 2007 Sdílet Odesláno 5. únor 2007 Původně zaslal: Medvěd Jo, jo - z Neona se nám pomalu stává odborník (v podstatě přesně trefil hlavičkou o hřebíček). Jinak měl jsem nějakej čas 405ku 1,9 TD a maximální spokojenost (jen bacha, abys to TDčko nekoupil po někom, kdo tomu dával sodu za studena - pak je celkem reálné nebezpečí popraskaného těsnění pod hlavou nebo dokonce hlavy jako takové, což je následně oprava v řádu tisíců Kč). Jinak při koupi zkoukni též zadní nápravu (kola nesmí jít do A) a vlastně celou běžnou předkupní prohlídku - je to vlastně u všech aut stejné. S tou hlavou je to tak, musim bohuzel jen souhlasit. Moje penezenka totiz zazila minuly tyden pekny vitr z hor. Nemusis to ani na prvni pohled poznat a stejne je hlava v piXX. Pri vyberu dalsiho auta si budu davat asi vetsi pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. únor 2007 Sdílet Odesláno 6. únor 2007 47kW a 51kW varianta není ani ve snu to samé, ty motory se liší celkem dost, mj. mají jinou hlavu a celé sání, a patří k nim jiné čerpadlo. A hlavně 47kW varianta má EGR ventil, kdežto 51kW ne. Rozdíl v jízdě mezi nimi, když jsou oba motory OK, je velmi dobře patrný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 6. únor 2007 Sdílet Odesláno 6. únor 2007 Jo můžu potvrdit 47 a 51 je rozdíl mám oba, já řikám 51 ten 47 s egr je divnej. 51 má po nastartování takovej tvrdší zvuk, ale určitě jede líp a řek bych , že v zimě i líp chytá a to má mnohem víc nalítáno a vidim to i kámošů co maj citroeny bx ty 51 jim šlapou mnohem líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Sorra za mystifikaci, ze 47 a 51 kw verze je v podstate to samy (tak mi to bylo receno kdysi v servise - holt kazdej nejak neni vseznaly)... o rozdilech jsem nevedel a oddie je samozrejme zna lepe, jak ja. Ja jezdil jenom v ty 51 kw verzi (a 47 motor jsem nikdy ani nevidel), ale i beztak si myslim, ze ta 47 oproti ty 51 zase tak citelny rozdil nebude... co se tedy kvality jizdy tyce ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Neon - jestli ty máš tu 51 kw verzi, tak bych nechtěl vidět tu 47 - kór když je v nich citelný rozdíl :D:D:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Ono záleží také na tom, v jaké je ten který motor kondici, a jak je seřízený. Nicméně, když jsou oba OK, je mezi nimi skorem 10% rozdíl - no a když tu někteří tvrdí, jak děsně poznají ty 3%, co jim přidal \"sportovní\" filtr, tak těch skoro 10%, to už musí být přeci teprv nářez Jinak na tom 47kW DJZ je ještě k tomu dost nepříjemně znát okamžik otevření EGR, při normální jízdě, což pohodě taky moc nepřidá. I kvůli tomu ho dost majitelů těhle motorů prostě odpojuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Oddie - jen pro mě tupce, co to je EGR ?? Né že bych to potřeboval k životu, ale jsem holt od přírody zvědavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Recirkulace výfukových plynů - mezi sacím a výfukovým potrubím je ventil, který se v určitých režimech běhu otevírá, a přepouští tak část spalin zpátky do sání. Dnešní motory to maj skoro všechny, ale jak jsou řízeny elektronicky, ten přechod tam není tak znát. Jinak má to sloužit ke snižování emisí hlavně NOx, ale slouží to především k zasí*ání sání sazema a ke zvýšení spotřeby, protože při otevření toho ventilu je třeba nepatrně přidat plyn, aby to jelo stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Oddie - děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
collin Odesláno 5. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2007 dik za reakcie...premyslal som aj o renckovi 19 v dehtu...najlepsie 3dverovom, to je taky isty motor ako v pezote? tie 205ky su uz moc male, sice by sa to vyuzivalo max pre 2 osoby iba ale aj tak..ten renolt 19 sa mi zda ako fajn auticko...aj ked by som chcel skor 405ku, mam z nej lepsi pocit........mam cas, nepotrebujem to auto hned, zatial vyckavam....co si myslite teda o tom R19? dik:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. březen 2007 Sdílet Odesláno 5. březen 2007 Původně zaslal: collin dik za reakcie...premyslal som aj o renckovi 19 v dehtu...najlepsie 3dverovom, to je taky isty motor ako v pezote? tie 205ky su uz moc male, sice by sa to vyuzivalo max pre 2 osoby iba ale aj tak..ten renolt 19 sa mi zda ako fajn auticko...aj ked by som chcel skor 405ku, mam z nej lepsi pocit........mam cas, nepotrebujem to auto hned, zatial vyckavam....co si myslite teda o tom R19? dik:) R19 je mrcha rezavá. Poradil jsem ji švagrovi a dnes se mu omlouvám, kudy chodím. 405 je mnohem kvalitnější, aspoň co se rezavění týká. Za málo peněz doporučuji 405. Ale fakt dobré by bylo koupit 406 - jak tady minule ježkovi.voči prodával 406 kombi s klimou za 65 t Kč - něco takového si kup! (PS: je fakt, že za tu cenu to byl benzín) Anebo 306. [upravil dne 5.3.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 6. březen 2007 Sdílet Odesláno 6. březen 2007 Původně zaslal: collin dik za reakcie...premyslal som aj o renckovi 19 v dehtu...najlepsie 3dverovom, to je taky isty motor ako v pezote? tie 205ky su uz moc male, sice by sa to vyuzivalo max pre 2 osoby iba ale aj tak..ten renolt 19 sa mi zda ako fajn auticko...aj ked by som chcel skor 405ku, mam z nej lepsi pocit........mam cas, nepotrebujem to auto hned, zatial vyckavam....co si myslite teda o tom R19? dik:) R19 bych fakt nechtěl. Má ji kámoš na nadává na to kudy chodí. (je teda fakt že má benzín a ještě k tomu starej model) Bejt tebou tak bych šel do ty 405 1993=> Je to dle máho názoru daleko lepší investice a jsou to držáky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
collin Odesláno 7. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2007 P607Olda: 406ka je dost uz draha a jednu uz mam:) R19 uz som zavrhol, je to fakt srot chlapi a co takto VW Golf III? ceny su +- rovanke ako 405, nasiel som rocnik 94 za 45 000, je ich tam dost na vyber OTAZKA: Je Golf III lespi ako 405? Golf by bol rok vyroby povedzme ´94 a 405ka ´92 Vsetko v dyzlu poradte dik pripadne do coho by ste isli vy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Golfík neni špatnej, ale pokud sis zvykl na \"francouzské pohodlíčko\" tak z něj budeš nešťasnej. Je to fakt hodně tvrdý a cejtíš v tom každej kamínek na silnici, avšak je to dle mého velmi spolehlivý auťák a pokud s nim hodláš jezdim jen po městě na nákupy tak ideální. Na delší cesty to asi není. Bolej z toho pak záda:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2007 Sdílet Odesláno 7. březen 2007 Pokud chceš peugeotí 1,9D, a nezdá se ti 405, můžeš zkusit o něco menší Citroen ZX, to je sourozenec 306... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.