Bret Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Před týdnem jsem se ptal, jak spravit prolínající naftu kolem tělesa vstřikovače (Oddie radil zabrousit). Přes víkend jsem to ještě jednou kontroloval a zjistil jsem, že nafta neprolíná kolem tělesa, ale pod tím plastovám bazmekem (nějaký snímač, mám to nafocené, ale neumím to sem vložit), z kterého jde drát do svazku a zřejmě k jednotce. Nevíte někdo, co s tím? Dá se to rozebrat a přetěsnit nebo mně čeká pálka za nový? vkládám i foto [upravil dne 31.1.2007 Bret] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 31. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2007 A ještě jeden - omluva za horší kvalitu:mad: [upravil dne 31.1.2007 Bret] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 31. leden 2007 Sdílet Odesláno 31. leden 2007 Máš to dajaké rozmazané S tímhle ti neporadím, to se budeš muset zeptat v nějakém diesel servisu, jak se to dá řešit. Dá se kdyžtak i koupit celý ten vstřikovač se snímačem na vrakovišti, ale je třeba ho přeměřit, zda je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Tak jsem dostal info, že je nutno vyměnit celý držák i s tím senzorem. Nový stojí cca10 500,-. Na vrakáči mi nabízí, že bude mít Xsaru s motorem 1.9 TD, kde by ta tryska měla být. Nevím ale, jestli se do Xsary montovaly stejné motory jako do P406 a nebo byly stejné pouze motory do Xantie:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 V Xsaře byl motor DHY, ve 406 je DHX. Takže jestli tu trysku se snímačem bude mít nebo ne, je trochu otázka, ale spíš bych řekl že ne. No, uvidíš... Ten DHX je kdyžtak nejen v Xantii, ale taky v 806/Ulysse/Evasionu, a Expertu/Scudu/Jumpym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Myslím, že do Xsary se dávaly motory jako do 406ky, tzn. 1,8i 8V, 1,8 i 16V, 2,0i, 2,2i benzín, 1,9 TD, 2,0 HDI 66 kW, 2,0 HDI 81 kW a 2,2 HDI [upravil dne 1/2/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Dík,v pátek budu chytřejší, má tu Xsaru dotáhnout z Německa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.