Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Tak to vypadá že jsem se dopátral toho kudy se mi ztrácí voda z chlazení, mysleli jsme že sákne vodní pumpa, ale ted je to jasný. Mezi blokem motoru a hlavou se objevuje na více místech průsak kapaliny a na dvou místech zůstavají loužičky v žebrování bloku, kapalina je to na 100%. Je mi jasný že se bude muset nechat přetěsnit hlava, ale chci vědět co je dobrý nechat udělat zároveň s tím když už bude hlava dole, aby se potom nemusela sundavat případně znova, a ještě mě zajímá jestli někdo nemá zkušenost na kolik ta sranda přijde. Díky:( [upravil dne 19/4/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 KOLIK MÁŠ NABĚHANÉ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Původně zaslal: harmal KOLIK MÁŠ NABĚHANÉ Cca 142000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Nech si rovnou udělat gufírka na ventilech pak zabrousit ventily a srovnat hlavu. Nedávno jsem to dělal komplet hlava stala 2500 +tesnení asi 800 a gufera na vačku po 200 korunách.Odšroubení a našroubení hlavy jsem si dělal sám. [upravil dne 29.1.07 harmal] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 hmm, těsnění stojí 475,- a simeringy na ventily kus po 40,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Ty máš už určitě slevu když to děláš tak často:papa [upravil dne 29.1.07 harmal] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 teď mi odešla převodovka.. jen doporučení - vyhodit staré šrouby, co drží hlavu a koupit nové!! Nemontovat staré šrouby.. jen tak mimochodem.. Aby se ti nestalo co mi - při mírnem dotažení se rozpadl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 A ty simeringy na ventily jsou už započítaný v té hlavě a stojí 25 korunek jeden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Koukám že to bude pěkná pecka pokud se to udělá všechno:(, no snad to přežijem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 To jse mi ještě nestalo,asi nějaká vada už z výroby:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 No je mi to taky divný. Nemuže byt ta hlava třeba uvolněná? Nebo nějak prohnutá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Tak z toho mám taky velký strach. je to :(pěkná darda do peněženky:myslim.:(:bojim:bojim:bojim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Původně zaslal: Kenduch Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil..... Rozvody jsou dělaný, ale pumpa není, tak by se mohla vzit jednim vrzem, snad to nějak dopadne, ventily jsou asi Ok, taky myslim že by se nemuseli dělat, uvidim co na mě vybafne servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2007 Tak jsem byl v servise poptat se co a jak, minimalně to vypada na 5000,- s prací, maximalně nikdo neví, ale tak 10000,- to klidně muže byt:(. Zatim to pry mužu nechat ten unik vody není velkej, asi 0,5l na 2000km, ale musim to hlidat a později to budu stejně muset nechat udělat:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Neví někdo jaký je rozdíl mzi těsněním hlavy válců od VICTOR REINZ - 1718 s DPH a FEBI - 587,- s DPH, obojí v nabídce Auto Kelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2007 Nikdo neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 2. únor 2007 Sdílet Odesláno 2. únor 2007 Není nic jednoduššího než se na ně zajet podívat. Ale ani jedna značka mi nic neřiká. A pozor na počet drážek až ho budeš kupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2007 Původně zaslal: Kenduch Není nic jednoduššího než se na ně zajet podívat. Ale ani jedna značka mi nic neřiká. A pozor na počet drážek až ho budeš kupovat. Jaký drážky??, mě to stejně bude objednávat servis, a dělat to budou taky oni, jen koukám abych nevyhodil zbytečně prachy pokud by to bylo stejný, alr to FEBI se mi zdá nějak moc levný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 já měl těsnění za cca 450,- (je tam a drží.. \"už\" 4 tis km..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.