mares Odesláno 28. leden 2007 Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Dle vašich možností doporučuji tankovat V-Power Diesel.Po vyjetí dvou plných nádrží má motor jinou chuť do života.Před tím jsem tankoval naftu u Benziny což se nedá vůbec srovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. leden 2007 Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Máš docela zajímavou RZ:myslim:myslim:myslim:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhonza Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Původně zaslal: mares Dle vašich možností doporučuji tankovat V-Power Diesel.Po vyjetí dvou plných nádrží má motor jinou chuť do života.Před tím jsem tankoval naftu u Benziny což se nedá vůbec srovnat. Já ji svý 307 skoro od začátku dopřávám pořád a je to fakt, že je to znát....i mi pár lidí říkalo, že na to že je to ta 66kW je nějaká živější a i nějaká tišší. Prostě v naftě je rozdíl! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minooo Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 je Vpover a od OMW ten drahší diesel to isté??? jeviem mu príísť na meno lebo som počuj že OMW má kvalitnejšie látky ako shell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Alpindiesel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minooo Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 alpin to neni ten obyč???? fakt neviem ale hádať sa nebudem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 mno neviem, ja mam benzin, podla mna nafta patri do kachiel a teraz ma dizlaci ukamenujuuuuuuu :D:D inac na stranke OMV som nasiel toto: PREMIUM DIESEL Motorová nafta zodpovedajúca STN EN 590. Vďaka účinným špeciálnym aditívam zabezpečuje vysokú čistotu palivového systému, dobrú štartovateľnosť za nízkych teplôt a vysokú životnosť a čistotu vstrekovacej sústavy. Použiteľná do teploty až - 30°C. Vo veľkoobchodnej sieti je predávaný pod označením Special Premium DK. [upravil dne 29.1.07 JarinoRS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Osobně doporučuji jen Shell V-Power Diesel,i u mého předchozího vozu Citroën ZX 1,9D 47kw byl znát rozdíl oproti palivům od jiných dodavatelů,jednak na spotřebě,hlučnosti motoru a taky výkonu.Vše bylo nižší jen výkon samozřejmě vyšší :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Původně zaslal: JarinoRS mno neviem, ja mam benzin, podla mna nafta patri do kachiel a teraz ma dizlaci ukamenujuuuuuuu :D:D inac na stranke OMV som nasiel toto: PREMIUM DIESEL Motorová nafta zodpovedajúca STN EN 590. Vďaka účinným špeciálnym aditívam zabezpečuje vysokú čistotu palivového systému, dobrú štartovateľnosť za nízkych teplôt a vysokú životnosť a čistotu vstrekovacej sústavy. Použiteľná do teploty až - 30°C. Vo veľkoobchodnej sieti je predávaný pod označením Special Premium DK. [upravil dne 29.1.07 JarinoRS] to sa teda velmi mylis.nafta patri okrem kotla aj do rusnov:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Původně zaslal: jozefsv to sa teda velmi mylis.nafta patri okrem kotla aj do rusnov:D By mě zajímalo, co bys jako chtěl naftou rušit??? K tématu: V power diesel doporučuju i já, najel jsem na něj za poslední rok 100 tkm a spokojenost (Ducato 2,8 HDI lítalo po D1 i tachometrových 170!!!). [upravil dne 8/2/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 jozefsv: :D:D medvěd: rusen-myslel tym lokomotivu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Jarino - pretože moja manželka pocháza z Dubníka pri Nových Zámkoch, tak ozaj tuším, čo také je rušeň - jen mi prišlo dobré upozorniť, že nie všetci v čechách dnes všem slovenským slovům rozumí (a obráceně je tomu taky tak). [upravil dne 8/2/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 mno vyznelo akoby si to nevedel, ked si chcel rusnom nieco rusit mi to pripadalo, ako ked som napisal nedavno ze mam na skle samolepku dieta v aute tak kolegovia z CZ si moje dietatko zamenili za DIETU a rozmyslali preco v aute dietujem ale som rad, ze si tu tak svorne nazivame a obcas sa aj zasmejeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Možná vás nahlodám,ale kámoš zaváží benzinky z Litvínova a říká,že ze stejný trubky berou všichni stejné palivo,ať jde o Benzinu,OMW,Shell.Prostě mají jen jednu koncovou trubku pro všechny.A pochybuju,že když stočí palivo do nádrží na benzině,tak pak obsluha tam ještě něco přidává.Mohlo by se jednat o placebo-efekt,ale třeba má někdo jiné vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošK Odesláno 11. únor 2007 Sdílet Odesláno 11. únor 2007 A to nejraději u ČS v Králově Dvoře u Berouna, kde mají široko daleko nejlevnější naftu. Předevčírem jsem tam platil 24,60 Kč/l, zatímco u Makra v Praze-Stodůlkách chtěli za litr nafty 25,80 Kč a v Praze u jiných stanic než JET běžně i 27,80 Kč/l. Když jsem měl přitom svého času s řetězci ČS pracovně co do činění, pak pokud mě paměť neklame, byl právě řetězec ČS JET (provozovaný fy. ConocoPhillips) jedním z mála, který měl i na ČS své zaměstnance (tj. nikoliv v převažující míře jen nájemce a jejich zaměstnance, jako je tomu u ostatních řetězců ČS). Umím si přitom představit, čeho všeho může být takový nájemce schopen, když mu zrovna na té \"jeho\" ČS nejede \"byznys\", jak by si představoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloLM Odesláno 11. únor 2007 Sdílet Odesláno 11. únor 2007 pre jarinoRS: ešte že si nie pri mne, ja na diesel nedám dopustiť!, ktovie, prečo asi všetci svetoví výrobcovia sa orietujú na naftové motory, žeby do rušňov nemali čo montovať?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 11. únor 2007 Sdílet Odesláno 11. únor 2007 Mne osobne sa lepšie jazdí s dieslom. Možno je to sile zvyku. Myslím si, že moderné diesle už nemajú nič spoločné s tými starými. Ja väčšinou tankujem Esso, Agip, Shell. V-power diesel som ešte neskúšal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 11. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2007 Jdi do toho a natankuj W-Power Diesel. Potom napiš svoje dojmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 11. únor 2007 Sdílet Odesláno 11. únor 2007 pekar, vsak sranda, nie? inac s rusnom zacal jozefsv ja mam kachle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 12. únor 2007 Sdílet Odesláno 12. únor 2007 Shell se říká že mají dobrá paliva. Ale myslím si že je to jenom subjektivní dojem že mám něco lepšího v nádrži a proto to chválím. Ve skutečnosti rozdíl mezi např. JET, OMW, ARAL, SHELL, Benzina žádný není, motor se chová pořád stejně. Mam 407,406 HDI. Jenom u Shella to jsou vyhozený peníze stejně jako za Chisburgr u Mc´Donalda. Ať mi někdo řekne jak to pozná že motor je tiší. To jste fakt borci a o kolik decibelů je ten motor tišší. Myslím si že ne;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.