Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

skube v tahu


sana

Recommended Posts

zdravim mam 405 SRI 88kw auto mi trha v tahu zhruba3500 otaciek skubne a ide dalej v pohode ale pusti trebars ako kedy na 5000 inikedy na 4500otaciek a ako sa to zahrieva tak to klesa az k tim 3500 !!! auto bolo pichnute na comp v peugeotu a nic bol vymeneny filter palivovy ,vzduchovy,sviecky,kable,inducka! cim to moze bit ? Vaha vzduchu? lambda sonda alebo Riadiaca jednotka uz som z toho hotovy HELP:rol :grr :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

zdravim mam 405 SRI 88kw auto mi trha v tahu zhruba3500 otaciek skubne a ide dalej v pohode ale pusti trebars ako kedy na 5000 inikedy na 4500otaciek a ako sa to zahrieva tak to klesa az k tim 3500 !!! auto bolo pichnute na comp v peugeotu a nic bol vymeneny filter palivovy ,vzduchovy,sviecky,kable,inducka! cim to moze bit ? Vaha vzduchu? lambda sonda alebo Riadiaca jednotka uz som z toho hotovy HELP:rol :grr :grr

obvykle vydřená dráha na MAF senzoru. zkus hledat, už se to tu řešilo, přesně stejný problém.

Lambáda taky neni nekonečná co se životností týká..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

MAF senzor! :mrk co to je kde to je a tak???? :o a vyskusam este tu lamda sondu!

Senzor množství nasávaného vzduchu. Nevím jak je u tvého motoru řešený. Ještě by mohla bý špatná dráha škrticí klapky, ale to by bylo poznat většinou i na neochotném padání volnoběhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak merac nasaveno vzduchu to neni vymenil so ho a stale to iste!!!!!!! Este skusim lambda sonndu ale fakt neviem a este ked to necham cukat na tich otackach tak sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania! ak nenajdem zavadu tak ho polejem benzinom a zapalim kua Tak dobre auto a neda sa na plno vyuzit na zasnezenych cestach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: sana

este ma tak napadlo nemoze to bit palivovim cerpadlom dnes mi na volnobeh vydavalo cudny zvuk? pleas help

si změř kolik ti dává benzínu v manuálech je to napsaný kolik mililitrů v určitým čase to má čerpat, taky si změř tlak v okruhu, to ti napoví :papa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vector:

zaujal ma tvoj prispevok \"spatna draha skrtici klapky - neochotne padani volnobehu\" to sa mi totiz stava, ale nie pravidelne. Je to ale 2,0HDI 66kW, 2001. Niekedy po vyradeni rychlosti idu otacky len pomaly dole, niekedy zas normalne. (reg. ventil za vysokotlak. cerpadlom je novy, aj paliv. filter), co by to mohlo sposobovat?? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a aky ma bit ten tlak a ako ho made by home zmeram a kolko tich mililitrov?? Poprosil by som neake hodnoty!! a nebolo by mozna aj jednoduchsie vymenit cerpadlo??? nemate niekto z Micka ALEBO sri funkcne ??? Ide sa spytat kolko stoji noveeeee :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

takye cena cerpadla fungel noveho 12000sk skoro som odpadol!!!!!!!!!!!!!!! :o:bojim neslo by tam z 1.6B ??? asi nie co?

a co je na tom starem cerpadle spatne ? nejsou jen spatne uhliky ? ty by snad sly vymenit ne ? za zlomkovou cenu noveho cerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorek čerpadla opravit nejde, nebo respektive by šel (vyměnit uhlíky) ale je to celý zalisovaný a osobně bych si ten bastl pak do auta nedal.

Nejlepší je sehnat použitý čerpadlo z vrakáče (cena kolem 2tis.).

Ale nevím jestli tvůj problém bude v čerpadle. Může to být klidně čidlo teploty, svíčky, káble...

Čerpadlo by podle mně tohle ani nezpůsobovalo. Jakmile ty uhlíky dojdou tak protě auto umře a konec. Většinou to ani nebývá za provozu, ale až při pokusu o dalším nastartování.

Je lepší začít u levnějších věcí a postupovat nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sviecky som menil tak pred 20000km to iste aj kable a cievka! a cievka a kable nove tiez nie je nic lacne aspon u nas!a zaclo to ked napadly tie biele sracky a prituhlo z cerpadla idu stale castejsie cudne bzucave zvuky!Ale ak cerpadlo nedava dostatocny ttlak ako sa to prejavi motor nedosiahne vykon!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

sviecky som menil tak pred 20000km to iste aj kable a cievka! a cievka a kable nove tiez nie je nic lacne aspon u nas!a zaclo to ked napadly tie biele sracky a prituhlo z cerpadla idu stale castejsie cudne bzucave zvuky!Ale ak cerpadlo nedava dostatocny ttlak ako sa to prejavi motor nedosiahne vykon!

kdyz cerpadlo nedava tlak, tak se to nejdriv projevi ve vyssich otackach. Ale neni nic jednodussiho, nez zmerit prutok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vid hore otazka! ako to zmerat ake su parametre nemam ziaden marac orietoku ani tlaku a ani niekt nevim kto ho ma! A odporucit peugeot servis osudna chyba ty sa zmohli na vymenu filtra a za napichnutie na pocitac 600sk a nic takych amaterov milujem ked nevedeli aky tip motoru mam som im tomusel 2x povedat :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a inak ako myslis ze sa to prejavy vo vyssich otackach???? mne to trhne pri 3500 ot a potom to trebars ide do 5000 a viac nie a ako sa otepluje motor az na pracovnu tepolotu tak to klesa az je to tich3500ot Aeste ak idem dlhu streku cca 120km alebo cely den jazdim tak uz mi to kleslo az !!!!!!!!! 2500ot :myslim:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...