Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 HDI


f3Rd@

Recommended Posts

Tak jsem vcera nahodou zjistil, ze kdyz pustim plynovy pedal a motor jde z vyssich otacek na volnobeh, tak tam neco divne huci (podobny zvuk jak vycvachtane lozisko), zvuk jde ze sani vzduchu, ale myslim ze to bude az nekde dal u motoru. Z kabiny to neni slyset a dela to fakt jen pri klesani otacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sport. filtr tam mam, vim ze to muze delat divny zvuky, uz jsem par slysel, ale tohle neni zadny z nich, navic ten zvuk jde jako - by vic od motoru, ne primo z filtru. Nevim no, mozna je to normalni a HDI to dela, tak jestli to nekdo muzete testnout....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váha kecá proto že,je spočítána na určity průtok vzduchu , který je u sport filtru větší, protože je tento filtr řidší a pracuje na principu ochlazování senzoru. když ji tam pustíš teplejší vzduch tak v tom bude mít hokej.

Mimochodem je sportovní filtr pěkná blbost. Nevěřil by jsi co to udělá u benzínu se škrtící klapkou za pár desítek tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

Váha kecá proto že,je spočítána na určity průtok vzduchu , který je u sport filtru větší, protože je tento filtr řidší a pracuje na principu ochlazování senzoru. když ji tam pustíš teplejší vzduch tak v tom bude mít hokej.

Mimochodem je sportovní filtr pěkná blbost. Nevěřil by jsi co to udělá u benzínu se škrtící klapkou za pár desítek tisíc km.

ted je dost zima, tak snad trocha tepleho vzduchu nebude takova pohroma, taky si nemyslim, ze by ho bylo zas tolik... takze to vyresim, az se otepli... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

no ne tak docela, váha měří množství vzduchu v jednom místě rozdílem odporu platinových drátků.

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Monožství, které teď váha měří nemusí odpovídat množství skutečnému a nejen to, v různých otáčkách a přechodech otáček je rozdíl mezi měřeným a skutečným monožstvím jiný.

Teplý vzduch vadí vždycky. Nevěřil bys, když stojíš na volnoběh o kolik stoupne teplota nasávaného vzduchu a o kolik tím vzroste \"calculated load\" motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Nevím, jestli je moje představa systému váha-filtr správná. Proč tam dochází ke změně proudění z laminární na turbulentní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

no ne tak docela, váha měří množství vzduchu v jednom místě rozdílem odporu platinových drátků.

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Monožství, které teď váha měří nemusí odpovídat množství skutečnému a nejen to, v různých otáčkách a přechodech otáček je rozdíl mezi měřeným a skutečným monožstvím jiný.

Teplý vzduch vadí vždycky. Nevěřil bys, když stojíš na volnoběh o kolik stoupne teplota nasávaného vzduchu a o kolik tím vzroste \"calculated load\" motoru.

a co treba sportovni vlozka do puvodniho airboxu??? tam to bude proudit spravne???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...